Waar is FOGGY?

#155

Die hard MF'er
4 mrt 2003
339
0
Soesterberg
Zag net de startlijst van de Superbikes en helaas geen team Fogarty. :(
Waarschijnlijk (nog) geen (genoeg) sponsors gevonden. Ik dacht dat hij bezig was met Honda of MV Agusta.
Ik zou het zeer jammer vinden als dit jaar Team Foggy er niet bij zou zijn. B|
Mochten jullie wat weten dan hoor(lees) ik het graag.

Toch jammer dat Ducati niet met Foggy in zee gaat. Ducati is voor mij in de Superbikes Fagarty. Uiteraard onderschat ik Bayliss :} zeer zeker niet.
 
Enige merk? Het jaar met de honda was zeker niet slecht hoor

Maar niet beter dan met de Duc ;)

Er gaan overigens geruchten dat Foggy wel met MV in samenwerking gaat.
Hij zou een ontwikkelingsteam gaan runnen waar Hodgson wel eens de rijder zou kunnen worden. Dit team zou dan in 2008 zijn intrede ( 'rentree' van MV dus ) in het WSB moeten doen.
 
Enige merk? Het jaar met de honda was zeker niet slecht hoor
Ok, ik drukte me misschien wat al te cru uit. Maar feit is dat Honda destijds Fogarty binnenhaalde om wereldkampioen te worden. Maar destijds bleek dat in die tijd de motor belangrijker was dan de man die erop zat. Of Fogarty was niet goed genoeg om het verschil te maken, want hij werd nooit wereldkampioen met een ander merk dan Ducati.
 
Ik mag hopen dat dit een vertyping is...?

Ja gelukkig wel ik zou de King zo niet willen neerzetten.... :+
 
Hmmm.. ik zou de reactie van de Engelse supporters wel eens willen zien, als jij daar op Brands staat met een Fagarty vlag... :P
 
Volgens www.Superbikeplanet.com zien we Foggy niet in het seizoen 2007.

Jammer hopenlijk wel ik 2008........DUCATI wakker worden!!!! :(
 
ff ter verhoging van de feestvreugde:

foggy.jpg
 
Volgens www.Superbikeplanet.com zien we Foggy niet in het seizoen 2007.

Jammer hopenlijk wel ik 2008........DUCATI wakker worden!!!! :(

OK MV-Agusta is ook goed......blij dat hij er volgend jaar weer bij is :}
Nu hopen op een goede sponsor.
 
Ok, ik drukte me misschien wat al te cru uit. Maar feit is dat Honda destijds Fogarty binnenhaalde om wereldkampioen te worden. Maar destijds bleek dat in die tijd de motor belangrijker was dan de man die erop zat. Of Fogarty was niet goed genoeg om het verschil te maken, want hij werd nooit wereldkampioen met een ander merk dan Ducati.

Tjonge tjonge , je hebt er wel kijk op hoor. Mischien kun je wel bij eurosport als verslaggever bij klussen. :o |(
 
Tjonge tjonge , je hebt er wel kijk op hoor. Mischien kun je wel bij eurosport als verslaggever bij klussen. :o |(
Je hebt mij niet horen beweren dat ik vind dat ik er kijk op heb. Ik constateer alleen dat Foggy alleen maar kampioen kon worden op een Ducati.

Overigens denk ik dat ik het niet zo veel slechter zou doen bij Eurosport dan die gasten die er nu zitten... Slechter dan dat kan namelijk niet... :o
 
Oke, Dinant daar kun je wel eens gelijk in hebben. ;)
Maar Foggy zou ook wel wereldkampioen op een Honda , of een ander merk zijn geworden, als hij er maar langer dan een seisoen op zou hebben gereden.
Maar hij vondt een Duc gewoon lekker rijden, Lol. :Y :P :) :) :) :)
 
wie zouden er op de mv het zitje innemen enig idee ik neem aan dat er bij fogarty zeker een engelsman in het team komt
james toseland zou wel iets zijn maar ik weet niet hoe lang hij bij ten kate heeft getekend en misschien wil hij met te kate na de moto gp
iemand een idee voor op de mv
 
wie zouden er op de mv het zitje innemen enig idee ik neem aan dat er bij fogarty zeker een engelsman in het team komt
james toseland zou wel iets zijn maar ik weet niet hoe lang hij bij ten kate heeft getekend en misschien wil hij met te kate na de moto gp
iemand een idee voor op de mv
Shane Byrne uiteraard, nee was het maar zo'n feest....
 
Terug
Bovenaan Onderaan