waarom worden originele motoren zo 'vernaggelt'??

Een ander zijn vrijheid om de motorhobby op zijn manier te beleven is belangrijker dan wat ik ervan vind.

Ape hanger op een matzwarte, half bekuipte gsxr1100.. kan alleen maar een interessant persoon zijn.. rock on denk ik dan.
 
maar het is naïef om met de kennis en technologie van nu te zeggen
dat ze in '88 de perfecte motor hebben geproduceerd.
Ik heb twee Supermagna's van 88 en die vind ik dicht bij perfect.

Mijn zwager heeft hem te koop omdat hij hem veel te snel vindt en gaat terug naar Harley. Maar zo'n Supermagna heeft aan de rechterkant van het stuur iets waar je aan kunt draaien en dan gaat ie harder of zachter.
 
1624469888835.jpeg

Toegegeven, het rempotjedeksel komt van alie maar de rest is tamelijk origineel, one of a kind of uniek.
 
Ik vind een open uitlaat geen modern geneuzel, ook omstreden is niet de juiste omschrijving. Het is in deze steeds drukker wordende samenleving gewoon A_SOCIAAL., in de zuiverste zin van het woord.
Je zadelt je omgeving op met een hoop teringherrie, terwijl je er zelf net voor zit en allerlei oor-beschermingen en auto-plastieken in je oren propt onder een helm.
Dat is modern geneuzel, waarbij een hele groep over 1 kam wordt geschoren.
En ja, die open uitlaat verpest het voor de rest. Je kunt je kop in het zand steken en wachten tot het geneuzel stopt. Ik zal je uit je droom helpen, dat gaat niet meer gebeuren. 🥱😴Wordt door jullie alleen maar erger, totdat het stopt.(voor ons)
🤬
Maar dit is Off Topic, daar is al genoeg over gediscussieerd.
 
Ik vind een open uitlaat geen modern geneuzel, ook omstreden is niet de juiste omschrijving. Het is in deze steeds drukker wordende samenleving gewoon A_SOCIAAL., in de zuiverste zin van het woord.
Je zadelt je omgeving op met een hoop teringherrie, terwijl je er zelf net voor zit en allerlei oor-beschermingen en auto-plastieken in je oren propt onder een helm.

En ja, die open uitlaat verpest het voor de rest. Je kunt je kop in het zand steken en wachten tot het geneuzel stopt. Ik zal je uit je droom helpen, dat gaat niet meer gebeuren. 🥱😴Wordt door jullie alleen maar erger, totdat het stopt.(voor ons)
🤬
Maar dit is Off Topic, daar is al genoeg over gediscussieerd.
Helemaal open is soms misschien idd asociaal maar ik neem toch aan dat je niet alles wat de originele moulinex geluid pijp met een db of wat overstijgt veroordeelt? :X
 
Ik vind een open uitlaat geen modern geneuzel, ook omstreden is niet de juiste omschrijving. Het is in deze steeds drukker wordende samenleving gewoon A_SOCIAAL., in de zuiverste zin van het woord.
Je zadelt je omgeving op met een hoop teringherrie, terwijl je er zelf net voor zit en allerlei oor-beschermingen en auto-plastieken in je oren propt onder een helm.

En ja, die open uitlaat verpest het voor de rest. Je kunt je kop in het zand steken en wachten tot het geneuzel stopt. Ik zal je uit je droom helpen, dat gaat niet meer gebeuren. 🥱😴Wordt door jullie alleen maar erger, totdat het stopt.(voor ons)
🤬
Maar dit is Off Topic, daar is al genoeg over gediscussieerd.

Er is ook nog zoiets als een tussenweg.
 
Hoop originele details op mijn motor dateren dat ding enorm. Hij had eigenlijk een onooglijke taartschep achterop, ufo knipperlichten, mickey-mouse spiegels, nep-chromen koplamp en tellerbak. Door dat een beetje gericht aan te pakken heb ik het idee dat die nog best fris smoelt voor een motor uit 1999. Zeker als kijkt naar de meeste van zijn tijdgenoten. Redelijk tijdloze lijnen, fraai frame etc.

..óf ik heb gigantische rooskleurige glazen en is het een armetierige nep-monster uit jaar steen. Dat kan natuurlijk ook.
IMG_3621 1.jpg
 
Het is je van harte gegund, maar die open uitlaat is een beetje omstreden tegenswoordigs.

Ja, ik zag vanavond in Heemstede een verkeers/reclame bord. Motor geluidoverlast 400,- euro boete. :/ Pff je mag ook niks meer tegenwoordig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan