Waarschuwing voor snel optrekken?

Dan moeten ze maar geen stoplichten plaatsen bij 100 wegen.
Eerst even uitkijken of er niemand door rood knalt en dan gas! *D
 
Hallo,

Vandaag trok ik redelijk op na het op groen springen van het stoplicht vanuit stilstand waar de max snelheid 100 is. ( Provinciale weg N245) In zijn 1 ca 9000 toeren, en in zijn 2 nog eens tot 6000. Ik overtrad de max snelheid amper of niet. Bij het volgende stoplicht kwam er op de linksafstrook een onopvallende auto staan met surveillanten. Het raam gin open en men gebood het voortaan rustiger aan te doen met als vooruitzicht een "beloning voor sportief rijgedrag."

Ik mocht verder rijden....

Mag dit niet? :?

Voor de duidelijkheid: geen overschrijding max snelheid, geen weely, geen zebrapaden, fietspaden, geen gladheid en geen verkeer voor mij, dus geen art 5. :/


Maximum snelheid is op deze weg sinds kort overal 80 km/u, meen ik. :)
 
Ik zou haast denken dat JB altijd het laatste woord wil.... En Jan hoe hard reed je, en staken er geen cavia's over?

???? Ging niet over het laatste woord, had net die brief binnen.
Viel mee, 21 te hard. Ik ben er al eens eerder gepakt, maar heb nog steeds niet door waar die "vrienden" staan......baal ik van, ik zie ze op andere plekken átijd.......
 
Jan doet graag kinderachtig en haalt graag andere dingen erbij om zijn gelijk te krijgen terwijl die die toch niet heeft :)

Oei..... hier ga ik niet meer op antwoorden, wordt anders het kleuterschoolniveau dat jij kennelijk graag hanteert.
 
geen bekeuring alleen een waarschuwing dat je het voor je eigen veiligheid beter wat rustiger aan kan doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan