Wanneer mag je zeggen: '' ik heb een brik ''

oke ik zal me eerst even voorstellen, ik ben hier namelijk nieuw.

ik ben waarschijnlijk de jongste rijder onder alle rijders hier aanwezig. ik ben 21 jaar en rij (sinds kort) op een Suzuki GS 750 uit '78 :} . en volgens mij voldoet mijn soesje aan de omschrijving van Brik.

1. Roest aanwezig (al dan wel in lichte mate)
2. ik heb ook de ty wraps i.p.v. ducktape (al zou ze het wel kunnen gebruiken hier en daar.
3. tot nu toe alleen geen pech gehad, maar heb pas sinds afgelopen vrijdag mn rijbewijs!
4. hij lekt niet.... hij markeert zijn plek!

maar is dit voor jullie voldoende om mijn soes tot brik te verklaren?

Welkom!!
Je bent niet de jongste, dat ben ik! (19)
Alle soesn bin brikn! ;)
 
Op woensdag 16 oktober 2002 22:45 schreef Broekie het volgende:4. hij lekt niet.... hij markeert zijn plek!

maar is dit voor jullie voldoende om mijn soes tot brik te verklaren?
Helemaal toppie. :)

(en puntje 4 houwen we erin, die zou ik als onderschrift nemen als ik jou was ;) )
 
Op woensdag 16 oktober 2002 22:49 schreef Sjaap het volgende:Alle soesn bin brikn! ;)

Mooi, weet ik dat ook weer. Dan kan ik ook mee doen aan een ouwe brikken toer.
Mijn blok is van 1993, maar het ongewijzigde ontwerp is van 1988 en eigenlijk van de GSXR van 1986-1987 (olie/luchtgekoeld). Is mijne nou eigenlijk een brik in schaapskleren ?
Heb ook tiewraps ; voor m'n fietscomputerkabeltje vast te zetten... geen roest en geen eenden-tape ;)
 
Welkom!!
Je bent niet de jongste, dat ben ik! (19)
Alle soesn bin brikn! ;)

:X ik ben nu de jongste met m'n 15 jaar! en m'n brik zit vol roest, lekt niet (zit geen olie in :) ) en zitten redelijk wat tirewraps op.

en als ik een beetje doorwerk is ie weer als nieuw als ik me rijbewijs heb.
 
:X ik ben nu de jongste met m'n 15 jaar! en m'n brik zit vol roest, lekt niet (zit geen olie in :) ) en zitten redelijk wat tirewraps op.

en als ik een beetje doorwerk is ie weer als nieuw als ik me rijbewijs heb.
In 3 jaar moet je 'n heul eind kunnen komen of niet? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan