wat als eerste motor?

1 feb 2013
214
0
olst
wie kan mij helpen met een leuke motor voor een beginner.
ik heb het internet uren afgestruind, en kom er zelf niet echt uit.
wat ik zoek is een leuke motor, sportief en waarmee ik toch ook kan toeren.
aangezien ik een redelijk forse kerel ben zie ik geen heil in een buikschuiver.

ik les op het moment op een Kawasaki ER6 N, en vindt het wel een leuke motor, het enige nadeel is dat hij toch echt te klein is voor me. het enige wat ik tot nu toe echt interessant vind is een KTM Superduke 990. maar als ik heel eerlijk ben weet ik dat ook niet echt zeker.

ik hoop dat jullie me een leuk lijstje kunnen bezorgen zodat ik verder kan kijken voor een leuke eerste motor.

groeten ardy
 
Een groene, die gaan niet zo hard als een rode.
Kan je rustig leren rijden..............
 
All road proberen.
Transalp, varadero etc
Proefzitten&proefrijden :Y
 
Versys = grote Er6.
:^
Komt ie.........

Een rooie, die zijn sneller.
:^

Rooie Versys dus :Y

versys_rood.jpg


Goede review Motorklik:
Alleen ik raad 'm niet aan voor grotere/lange mensen.
 
Laatst bewerkt:
Speed/Street Triple? Ik ben zelf een grote kerel en erg blij met mijn Speed Triple. Ik raad alleen aan niet de allernieuwste te nemen. Die zijn toch wel heel erg heftig :)
 
Een Honda VFR, een Triumph Sprint, Suzuki GSX-R 750, Yamaha FZ-8.... Er is best veel keuze, maar je zal toch echt moeten beginnen met proefzitten en -rijden.
 
Voor een beginnersmotor zou je ook heel goed naar een Kawasaki Z750 kunnen kijken. Ik ben zelf bijna 2 meter lang maar pas er perfect op :]
 
Aangezien je een super duke wel wat vind, is een kleine 690 Duke dan niks voor je? (om mijn motorfiets maar eens even schaamteloos onder de aandacht te brengen :+ :Y ). Leuk dingetje hoor! Heb me Z750 er voor ingeruild! :]
 
Laatst bewerkt:
cbr 1000f, ik vin het een lekkere tour/ sport motor. iets meer pit dan de 600 versie en daarom bevalt mij heel goed als eerste motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan