Wat doe jij als iemand zomaar op je motor gaat zitten?

als er iemand op je motor zit?

  • uitschelden

    Stemmen: 26 5,6%
  • vriendelijk verzoeken af te stappen

    Stemmen: 276 59,6%
  • de politie bellen

    Stemmen: 3 0,6%
  • niks

    Stemmen: 1 0,2%
  • eraf raggen

    Stemmen: 111 24,0%
  • vragen of het lekker zit

    Stemmen: 46 9,9%

  • Totaal aantal stemmers
    463
Het grootste probleem is dat de mensen die dat doen voor 99% zelf geen motor of rbw hebben daarvoor.
Dat soort mensen vinden het allemaal onschuldig en leuk, want "er gebeurt toch niets..." Nou, ik heb 2 krassen op mijn tank staan die anders bewijzen... :(
Mensen weten niets van op of afstappen, houden geen rekening met ritsen, knopen en andere zaken, en voor je het weet zit "per ongeluk" ongeluk je motor onder de krassen, en zijn de vogels gevlogen als je pech hebt, laat staan omvallen... Jiffy die automatisch inklapt en boem!!!...


Nee, kan er echt pissig om worden. Ik werk heel hard voor mijn spulletjes, als andere mensen het dan zonder enige toestemming gaan beschadigen wordt ik niet vrolijkere van.
Als ik toestemming geef weet ik wat er kan gebeuren, en anders zijn het gewoon een stelletje mongolen die niet meer verdienen dan een zelfde mongolen reactie B|
:Y :Y :Y
 
Heb het nog niet meegemaakt (gezien). Maar enkele tips uit dit topic ga ik cker ter harte nemen...
Haha, moet er nu al om lachen....
Wel een jaartje geleden een klein jochie stond haast te kwijlen op de stoep. Ouders heel netjes van afstand roepen dat ie er af moest blijven, en dat deed hij ook heel braaf. Ben er maar heengelopen en dat jochie er ff opgezet. Die blik is ook onbetaalbaar. Na 2 weken stond hij nog steeds te stuiteren als hij langs de motor liep.
 
bij een schoon vrouwke .. en nu mag ik op u zitten he !! :9


zou het absoluut ni graag hebben dat ze da doen .. als ik er bij ben en ze vragen het , mogen het wss wel ..

als ze het zouden doen zonder te vrage schiet ik wel uit men kram denk ...
 
Idd zijn het meestal mensen die niet zelf een rbw hebben. dus ook geen idee wat er kan gebeuren (idd krassen etc om van vallen nog maar te zwijgen). Maar daarom hoef je nog niet ongevraagd op andermans motor te gaan stappen. Doe je toch idd ook niet op andermans auto?

Eigenlijk zou ik alleen maar toestaan dat andere motorrijders erop gaan zitten of evt kleine kinderen na toestemming en ALLEEN onder MIJN toeziend oog, en dan nog alleen nadat ik expliciet toestemming gegeven heb.

Ik hoop niet dat iemand ooit ongevraagd op mijn motor stapt. Ik zal in 1e instantie wel netjes blijven, maar wel HEEL duidelijk maken dat ALLE kosten op hun verhaald worden bij schade. En of ze bij schade meteen maar een vervangende motor willen regelen want dat je 'm al snel een maand kwijt bent.

Geweld is echt geen oplossing dus kan me er ook niet in vinden als je meteen een tik uitdeelt. Eerst praten, dan kijken we wel verder. En idd, een oplossing met ad rem humor doet het ook bijzonder goed. Blijft veel beter bij dan een klap uitdelen, want dan ben jij de boeman.

Geweld komt toch ook een keer weer bij jou terug (dan komen ze 'snachts een x bij jouw motor langs, met een groepje vrienden of een busje). Of ze reageren het af op een andere motor(rijder). Hebben we allemaal last van.

Maar dure of niet dure motor, we hebben denk ik allemaal hard gewerkt en gespaard om onze eigen motor te kunnen rijden, dan wil je niet dat een onbenul daar vervolgens mee omgaat alsof het niets uitmaakt. Afblijven dus!
 
Ik heb me de vorige keer heeel erg ingehouden en geen geweld gebruikt, maar netjes aangifte gedaan met een getuige..namen en adressen waren bekend.
Gevolg.. de schade nooit vergoed gekregen en de politie heeft(zoals gebruikelijk) geen flikker gedaan. 1 van onze aangiftes leek zelfs verdwenen te zijn.
Volgende keer maak ik een andere keuze. Je moet soms een voorbeeld stellen. Niets doen is geen optie, daar wordt het probleem alleen maar groter van.
 
ambulance belle.

heb dat geintje bij de kop gehad op het werk.
planner dacht dattie alles kon maken(hij rijd zelf ook)en waar ik bij stond stapte meneer op mijn motor....BENG BENG!! oog dicht en zn bek kapot.
daarna mn baas gelijk verteld wat er gebeurd was.
mocht het niet weer doen maar hij gaf me wel gelijk.

meneer wist immers wat voor iemand ik was en dat als meneer dacht dattie zomaar ongevraagd op mijn motor kon gaan zitten dattie daar dan ook zelf maar voor de gevolgen moest staan.
 
de mijne staat in de openbare ruimte (8 woningen) 'smorgens staan regelmatig de knippers of groot licht aan. sommige kinderen beweren dat er steentjes in de uitlaat zijn gegooid |(
zelfs de hoes is geen belemmering B| .
ik baal er wel van.
nooit last van gehad, maar sinds we nieuwe buren hebben gekregen met kleine kinderen, die de deur openlaten is het raak.
zit al aan een cameraatje te denken en een alarm.
 
Laatst bewerkt:
:( Als iemand op mijn motor zit, dan verzoek ik hem kei vriendelijk of hij misschien binnenkort van mijn motorvoertuig wil stappen. })
 
Laatst bewerkt:
Een collega van mij ging een keer op mijn motor zitten en het alarm ging af. Gewoon laten loeien, zodat iedereen het zou horen en toen ze vol schaamte binnen kwam, heb ik haar gevraagd of ik nu op haar auto mocht zitten.... _O-
 
Hoes erover, sjorband ultra strak aantrekken, en winterklaar! een paar maanden laten staan in die rustige straat van ons.
 
ambulance belle.

heb dat geintje bij de kop gehad op het werk.
planner dacht dattie alles kon maken(hij rijd zelf ook)en waar ik bij stond stapte meneer op mijn motor....BENG BENG!! oog dicht en zn bek kapot.
daarna mn baas gelijk verteld wat er gebeurd was.
mocht het niet weer doen maar hij gaf me wel gelijk.

meneer wist immers wat voor iemand ik was en dat als meneer dacht dattie zomaar ongevraagd op mijn motor kon gaan zitten dattie daar dan ook zelf maar voor de gevolgen moest staan.

Waar stond je motor ook al weer? Ik hou zo van stoeien.
 
Wat doe jij als iemand zomaar op je motor gaat zitten?....

Als het een man is....

...graaf ik METEEN een stoeptegel uit het trottoir en ram vervolgens de hoek van die tegel dwars door zn slaap. als hij dan toch nog beweegt, strop ik een sjaal om zn voeten, bind het andere eind achter aan m'n motor en ga met mijn 'trofee' even lekker door de winkelstraat, een schuurspoor van weefsel en bot achterlatend .

Als er na dat rondje ook nog maar IETS van leven in die manhoer te bespeuren is (of ik twijvel) dan maak ik de sjaal om zn voeten los, en bind die aan de andere kant (om zijn nek) weer vast. Vervolgens maak ik de sjaal aan de achterkant van mn motor los en stop die tussen het tandwiel/ketting. Daarna ga ik burnen tot die hele sjaal zich verstrikt in mn ketting en de manhoer vervolgens zijn nekje breekt.

Als hij dan, eindelijk maar toch, het leven heeft gelaten, bel ik de politie.
Terwijl ik op de politie wacht zorg ik dat ik het geheel op een ongeluk laat lijken en verklaar aan de politie dat ik een manhoer op mn motor zag zitten. Toen ik er wat van wou zeggen ging hij er als een speer vandoor (want hij had kennerlijk eerder die dag mn sleutels geroofd). Tijdens zijn vlucht raakte zn wapperende sjaal verstrikt tussen het tandwiel en de ketting en werd hij van mijn motor afgesleurd.. dat verklaard gelijk de schuursporen en het gebroken nekje.


ZO ZET JE DE ZODEN AAN DE DIJK.


Ow, als het een vrouw is hangt het er natuurlijk vanaf hoe lekker ze is.. Vida Guerra = maatstaaf.
 
Laatst bewerkt:
NIET vriendelijk vertellen dat hij/zij er toch maar beter af kan stappen!!!!!!!!!!!!!!
Ga toch ook niet ongevraagd in zijn auto/huis zitten.
Denk dat je letterlijk net zo goed -op- zijn auto kan zitten..

In een auto weinig kans op krassen, of je moet heel lomp doen.
Op een motor zitten, moet je voorzichtig doen met gewone kleding om geen krassen te maken..

Denk timberlands over de achterkant zwaaien en van die fijne broekriemgespen..
 
Wat doe jij als iemand zomaar op je motor gaat zitten?....

Als het een man is....

...graaf ik METEEN een stoeptegel uit het trottoir en ram vervolgens de hoek van die tegel dwars door zn slaap. als hij dan toch nog beweegt, strop ik een sjaal om zn voeten, bind het andere eind achter aan m'n motor en ga met mijn 'trofee' even lekker door de winkelstraat, een schuurspoor van weefsel en bot achterlatend .

Als er na dat rondje ook nog maar IETS van leven in die manhoer te bespeuren is (of ik twijvel) dan maak ik de sjaal om zn voeten los, en bind die aan de andere kant (om zijn nek) weer vast. Vervolgens maak ik de sjaal aan de achterkant van mn motor los en stop die tussen het tandwiel/ketting. Daarna ga ik burnen tot die hele sjaal zich verstrikt in mn ketting en de manhoer vervolgens zijn nekje breekt.

Als hij dan, eindelijk maar toch, het leven heeft gelaten, bel ik de politie.
Terwijl ik op de politie wacht zorg ik dat ik het geheel op een ongeluk laat lijken en verklaar aan de politie dat ik een manhoer op mn motor zag zitten. Toen ik er wat van wou zeggen ging hij er als een speer vandoor (want hij had kennerlijk eerder die dag mn sleutels geroofd). Tijdens zijn vlucht raakte zn wapperende sjaal verstrikt tussen het tandwiel en de ketting en werd hij van mijn motor afgesleurd.. dat verklaard gelijk de schuursporen en het gebroken nekje.


ZO ZET JE DE ZODEN AAN DE DIJK.


Ow, als het een vrouw is hangt het er natuurlijk vanaf hoe lekker ze is.. Vida Guerra = maatstaaf.
En als het een hermafrodiet is?
 
Mijn motor heeft een tijdje bij de buren gestaan, terwijl zij eigenlijk al niet meer in hun huis woonde (verhuizing...) en toen woonde hun dochter en haar vriend in het huis.

Die twee hadden nog wel eens de neiging, en al helemaal als er vrienden waren, om mijn motor als zitmeubel te gebruiken. En ook als er gerookt werd: overal as dus... lekker! B|

Één keer zag ik dat er iemand (die ik niet kende) op zat te roken en toen ben ik wel echt kwaad geworden. Ik begonnen over bezinetank, peuk, boem... dacht dat blonde geval dat de tank in de kont zat :?

Deraf geschopt, sleutels gehaald en gewoon thuis in de schuur gezet... (waar ie eilijk niet past |( )

Ik sla geen meisjes, maark was ertoe instaat! B|
 
Mijn motor heeft een tijdje bij de buren gestaan, terwijl zij eigenlijk al niet meer in hun huis woonde (verhuizing...) en toen woonde hun dochter en haar vriend in het huis.

Die twee hadden nog wel eens de neiging, en al helemaal als er vrienden waren, om mijn motor als zitmeubel te gebruiken. En ook als er gerookt werd: overal as dus... lekker! B|

Één keer zag ik dat er iemand (die ik niet kende) op zat te roken en toen ben ik wel echt kwaad geworden. Ik begonnen over bezinetank, peuk, boem... dacht dat blonde geval dat de tank in de kont zat :?

Deraf geschopt, sleutels gehaald en gewoon thuis in de schuur gezet... (waar ie eilijk niet past |( )

Ik sla geen meisjes, maark was ertoe instaat! B|
Ik sla wel meisjes. De wet zegt dat iedereen gelijk is, en je geen onderscheid mag maken. Ik wil zeker niet discrimineren, dus van mij krijgt allen hetzelfde pak slaag, jong, oud, man of vrouw :Y



:+ O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan