wat een @#/@##%!!!

el greco

Die hard MF'er
23 sep 2003
449
0
Diepenveen
Motorrijder laat passagiere gewond achter na val
Uitgegeven: 17 juni 2007 16:42

ESCH - De politie heeft vrijdag in het Noord-Brabantse Esch een man in zijn woning aangehouden die na een valpartij met de motor zijn duopassagiere zwaargewond op straat had achtergelaten.

De 22-jarige motorrijder was zwaar onder invloed, meldde de politie zondag.



De man en zijn 20-jarige huisgenote kwamen ten val doordat een hond plotseling overstak. Beiden droegen geen helm en geen beschermende kleding. Na de val bleef de vrouw roerloos op straat liggen en ging de man er te voet vandoor.

Toen de politie hem korte tijd later thuis aanhield, bleek dat de man geen geldig rijbewijs had en dat de motor niet was verzekerd. :( Bron : NU.nl
 
Asshole idd, maar aan de andere kant ook n gevalletje natuurlijke selectie. Welke domme doos gaat er nu achterop n motor zitten zonder helm. Dat je geen weet hebt van beschermende kleding ok, maar idere mongool weet toch dat n helm verplicht/ gewoon verstandig is.
 
Triest dat zoiets gebeurd.

En wat gaat dit de maatschappij een hoop geld kosten..... :( :(
 
Ik ging gewoon ff naar huis om mijn mobiele telefoon te halen... :Y


O-)


Nee, maar idd niet verstandig van alle 2 en die vent is helemaal min...
Vraag me dan af of zo'n meisje nog bij 'm terug gaat...
 
man wat een verschikkelijke drop lul zeg, en zij eigenlijk ook om bij iemand die strontlazarus is achterop te stappen die geen rijbewijs heeft.

Zullen wel niet aan de top van de maatschappij hebben gestaan...
 
Ik wens ze succes...... bij het vinden van het volle verstand. Al zal dat een lange zoektocht worden.
 
Zo zie je dat zélfs onder motorrijders wel een paar aso's te vinden zijn....... :X
 
rijden zonder rijbewijs......stom :N

rijden onder invloed......stommer :N

je vrouwtje laten liggen na een ongeluk....stomst :N

alles bij elkaar is t dus gewoon een ontzettend stomme idioot! :Y
 
Zo zie je dat zélfs onder motorrijders wel een paar aso's te vinden zijn....... :X


dit was geen motorrijder. het was iemand die zonder rijbewijs op een motor stapte.


maar het is weer duidelijk hoe gevaarlijk het is als er honden op straat lopen.
 
En wat gaat dit de maatschappij een hoop geld kosten..... :( :(
Ik word een beetje moe van dit geneuzel.

Volgens die redenering hadden ze haar beter kunnen laten liggen. Dan kost het tenminste alleen de begrafenis. Gozer gelijk een nekschot, bespaart de moeite van een proces e.d.

Edit: Wat heb je aan een 'maatschappij' die zich primair bezig houdt met wat iemand oplevert of kost voor 'de maatschappij'. Dan kun je die 'maatschappij' net zo goed helemaal afschaffen en gewoon ieder voor zich laten gaan.
 
Laatst bewerkt:
Ik word een beetje moe van dit geneuzel.

Volgens die redenering hadden ze haar beter kunnen laten liggen. Dan kost het tenminste alleen de begrafenis. Gozer gelijk een nekschot, bespaart de moeite van een proces e.d.
nekschot is te duur, touwtje om zijn nek is goedkoper.


maar je hebt wel gelijk over het geneuzel.
 
Duidelijk een gevalletje van drank maakt meer kapot dan je lief is, alhoewel ik me afvraag of deze kerel ook zonder drank wel enig gevoel voor verantwoordelijkheidsbesef heeft. De dame in kwestie is op zijn zachtst gezegd nogal naief geweest. :N
 
De plots overstekende hond heeft het ongeval veroorzaakt. De eigenaar van die hond mag wel in zijn geldbeugel tasten om de slachtoffers te vergoeden.
Als de bestuurder (zwaar) beschonken was, geen rijbewijs heeft en de motor onverzekerd was, heeft ie goeie kans om zelf aansprakelijk te worden gesteld. Best kans dat de combinatie geen motorrijvaardigheid en drank ervoor gezorgd hebben dat ie op zijn muil ging, waar iedere andere motorrijder de hond gewoon ontweken had of op tijd gestopt was. Die post van jou is imho dan ook wel erg kort door de bocht.

Ondanks dat het een domme actie was om bij die knakker achterop te stappen, vind ik het vooral sneu voor het meisje. Verhalen van schade kan ze ws. wel vergeten. Goeie kans dat ze de rest van het leven (if any) 'gestraft' wordt voor deze ene domme actie.
 
Laatst bewerkt:
een getrainde ervaren motorrijder zou die hond makkelijk hebben kunnen ontwijken.
deze gast is weer 1 van die mafkezen die zonder rijbewijs en ervaring op een apparaat stapt waar ie de ballen verstand niet van heeft.
die meid is gek dat ze met zo een lullekop achterop gaat zitten |(
 
is dat verhaal van die overstekende hond geloofwaardig
of was dat n anonieme bron die dat bevestigt heeft :?
 
Laatst bewerkt:
Als de bestuurder (zwaar) beschonken was, geen rijbewijs heeft en de motor onverzekerd was, heeft ie goeie kans om zelf aansprakelijk te worden gesteld. Best kans dat de combinatie geen motorrijvaardigheid en drank ervoor gezorgd hebben dat ie op zijn muil ging, waar iedere andere motorrijder de hond gewoon ontweken had of op tijd gestopt was. Die post van jou is imho dan ook wel erg kort door de bocht.

Ondanks dat het een domme actie was om bij die knakker achterop te stappen, vind ik het vooral sneu voor het meisje. Verhalen van schade kan ze ws. wel vergeten. Goeie kans dat ze de rest van het leven 'gestraft' wordt voor deze ene domme actie.

Ik neem het zowaar op voor zrex, ik denk dat hij het een beetje ironisch bedoelde..tenminste, dat proef ik uit zijn post.

Dus, er zal wel weer een ander aansprakelijk worden gesteld voor zo'n klote actie.

Ik vind t diep triest dat die motorrijder zn meisje .....gvd
 
Als de bestuurder (zwaar) beschonken was, geen rijbewijs heeft en de motor onverzekerd was, heeft ie goeie kans om zelf aansprakelijk te worden gesteld. Best kans dat de combinatie geen motorrijvaardigheid en drank ervoor gezorgd hebben dat ie op zijn muil ging, waar iedere andere motorrijder de hond gewoon ontweken had of op tijd gestopt was. Die post van jou is imho dan ook wel erg kort door de bocht.

Ondanks dat het een domme actie was om bij die knakker achterop te stappen, vind ik het vooral sneu voor het meisje. Verhalen van schade kan ze ws. wel vergeten. Goeie kans dat ze de rest van het leven (if any) 'gestraft' wordt voor deze ene domme actie.

dat vind ik weer wat kort door de bocht van jou.

misschien was het wel een dronken slet die die arme jongen opgestookt had om met die motor te gaan rijden. tja, dan kun je die jongen ook niet echt kwalijk nemen dat hij niet tegen de charmes van haar in ging, hij had immers zelf ook gedronken.
 
Ik word een beetje moe van dit geneuzel.

Volgens die redenering hadden ze haar beter kunnen laten liggen. Dan kost het tenminste alleen de begrafenis. Gozer gelijk een nekschot, bespaart de moeite van een proces e.d.

Edit: Wat heb je aan een 'maatschappij' die zich primair bezig houdt met wat iemand oplevert of kost voor 'de maatschappij'. Dan kun je die 'maatschappij' net zo goed helemaal afschaffen en gewoon ieder voor zich laten gaan.

Laat ik het nuanceren en wellicht komt het anders over

Het gaat niet om een nekschot oid...

Ik betaal als burger alle rekeningen die je bedenken kunt, belasting, verzekeringspremie, gedraag als goed ingezetene, kortom you name it.

Komt een ´minder social´ burger die schijt heeft aan alles en nog wat en wij draaien er voor op..... Ik zou het geld toch liever aan anderen willen besteden die het wel nodig hebben.

Zo beter.............. :W
 
Laatst bewerkt:
dat vind ik weer wat kort door de bocht van jou.

misschien was het wel een dronken slet die die arme jongen opgestookt had om met die motor te gaan rijden. tja, dan kun je die jongen ook niet echt kwalijk nemen dat hij niet tegen de charmes van haar in ging, hij had immers zelf ook gedronken.

:^

maar slet en charmes :? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan