Wat is je favoriete muziek?

Maar goed, over smaak valt niet te twisten. Behalve als mensen gaan tegenspreken dat Yamaha de beste motoren maakt natuurlijk ;) .

Als je ergens over moet blijven twisten, tot je laatste adem toe gvd, is het wel smaak...het is wat jou apart maakt, het is wat je onderscheidt van anderen...

PS. Mijn muziek...dance, trance, rock, van alles maar geen metal echte hardrock ed...
 
Die wilde ik er ook nog bijzetten!! Ben ook al jaren TOOL fan, maar heb er de laatste tijd niet veel meer van gehoord. Ben in \'93 ofzo een tijdje met de bandleden opgetrokken met een groepje vrienden van me. Net voordat ze \"doorbraken\". Daarna ook nog flink wat contact gehad met de gitarist en de zanger. Erg coole lui en ze maken natuurlijk goede muziek!!

Ze hebben dit jaar een nieuwe cd uitgebracht \"lateralus\". Het is weer net als de vorige ==> aenema een juweeltje die je een paar keer moet horen voordat je hem gaat waarderen.
ff nog een overzicht
eerst opiate
undertow
aenema
lateralus

grtz
 
-Fear Factory (alles)
-Machinehead
-Slayer
-Metallica (alles)
-Pantera (alles geloof ik)
-Run Devil Run
-KoRn
-Deftones
-Propain
 
TOOL?? Ik ben TOOL-addict !!
En niks meer van gehoord?? Tool heeft dit jaar Lateralus en Salival uitgebracht..
Ik heb in die tijd veel naar Tool geluisterd alleen is het de laatste tijd wat in de vergetelheid geraakt bij mij. Na aenima heb ik ook veel te lang moeten wachten op het nieuwe album en de laatste tijd hebben ze ook niet meer getoured in nederland.
 
1- deftones
2- guano apes
3- smashing pumpkins
4- rage against the machine
5- RHCP
6- portishead
etc. etc. etc.
en natuurlijk fan van festivals ;
Gaat volgens jaar naar roskilde *D
 
www.lancelopezband.com vinik erg goed, www.ericsardinas.com ook netegoed (rock op een akoestische gitaar, gaat lekker rondzingen!), Ana Popovic ook best aardig en Steve Lukather is ook goed. Maar van Steve Vai werd ik doof. Leuke muziek wel hoor, ook een erg geslaagde voorstelling (bassist was bijna net zo goed als Vai in dat duel!) maar het volume was niet leuk meer! Had ik mijn oordopjes maar meegenomen! :(

Kortom, de nacht van de gitaar afgelopen zondag in de Heineken Muziekhal was al met al behoorlijk geslaagd :) :) .

Verder: Hendrix, Led Zeppelin (the song remains the same), en Dreamtheater is ook wel goed. Klassiek, jazz vinnik ook erg leuk, maar R&B (wat daar tegenwoordig voor moet doorgaan tenminste) kan de pot door, net als bijna al het andere wat je op 538 hoort. |( Me collega\'s zetten die butzender steeds op!
 
Welke bassist was dat bij Vai? Toch niet Stuart Hamm? Stu is namelijk helemaal :} en kan me wel voor m\'n kop schieten als ik hem al weer heb gemist. Ik probeer die gozer al jaren lang een keer live te zien maar op een of andere manier wil dat maar niet lukken ;(
 
Momenteel zit het volgende regelmatig in de CD speler:

Orbital - InSides
Staind - Break the Cycle
Aphex Twin - Selected Ambient Works vol.1 / The Richard D. James Album
Dido - No Angel
Incubus - S.C.I.E.N.C.E. / Make Yourself / Morning View
Silverchair - Frogstomp
Metallica - Symphony & Metallica
Chemical Brothers - Exit Planet Dust
Red Hot Chili Peppers - Californication
Alice in Chains - Dirt
Nelly Furtado - Whoa Nelly
Buena Vista Social Club (alleen als het zonnig is)

Willekeurige 8-) singles:
Van Halen - Running with the devil
The Cult - She Sells Sanctuary
Stone Roses - Fools Gold (MP3 van de singleversie zou welkom zijn )
Van Halen - Jump

Ben een beetje terug naar de roots aan het gaan :D
 
Laatst bewerkt:
Het Roskilde festival, daar wil ik ook nog een keer heen. Festivalletjes vind ik vaak erg leuk+gezellig. En als er dan een populaire kinderband komt, zoals Kane :r , is het lekker rustig bij de bier- en vreettentjes, da\'s dus voordelig voor mij. Bij Huntenpop ben ik altijd te vinden, is nl dicht bij huis.

My all time favourite zijn de Counting Crows. Helemaal geweldig!!! Live zijn ze helemaal goed!! Verder The Cranberries, Jayhawks, Queen, Jewel, Heather Nova, U2, The Cure, Motown, maar ook wel klassiek en alleen in de disco (ik mag nu nog naar binnen, wordt nog niet voor bejaarde aangezien :) ) house, dance enzovoorts.
 
TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL
Alice in Chains
Rammstein
Underworld

Ben al jaren TOOL fan, zouden meer mensen moeten doen :}

Tool is idd ook een erg vette band, luister ik ook al een tijdje naar en ik krijg er nooit genoeg van! :P
 
Hoe had ik TOOL kunnen vergeten. |(

Tool is cool 8-)

Heb momenteel trouwens Metallica S&M in de CD speler zitten in m\'n auto.
 
erg divers..

Kane / Live enz..
Tom Harding / Y.de Ruyter enz

laatst nog naar Ahoy geweest naar concert van LIVE
was echt TOP !!!!! :) :} :9~ :) :} :9~ :) :} :9~
 
- AcDc
- Aerosmith
- Basement Jaxx
- Cake
- Chemical Brothers
- Curtis Mayfield
- Daft Punk
- Fun Lovin\' Criminals
- Garbage
- Jamiroquai
- Limp Bizkit
- Boney M 8-)
- Marlyn Manson
- Muse
- Rage Against The Machine
- Rammstein
- Skunk Anansie
- Sting & The Police
- System of a Down
- Tool
- Underworld
- Zita Swoon

Is dat uitgebreid genoeg?
 
Beetje van alles... Nu in de sloep-wisselaar:

* K-Ci & Jojo - It\'s Real
* Ja Rule - (ook iets)
* MP3 eigen fabrikaat brandseltje top 40 spul
* 1 of andere Dance CD disk 1
* 1 of andere Dance CD disk 2
* MP3 eigen fabrikaat brandseltje top 100 allertijden spul

Net eruit:

Metallica - Metallica
K-Ci & Jojo - een andere disk
Metallica - And justice...
Knuffelrock 3
Nelly - Country grammar
Limp Bizkit - Chocolate....

Erg wisselend, dus... :)
 
zo een beetje alle minder bekende electronische muziek , oa Yello, vangelis, da Hool, green court, paul oakenfold, tom harding, jeff mills, enz enz
ik vermaak me er mee, een ander ergert zich eraan, jammer voor ze ;)
 
Leuke muziekjes?
Seigmen
Anathema
My Dying Bride
Tool
Dominion
maar ook
Nick Cave
Placebo
Portishead
Live
Nina Hagen

Eigenlijk best een hoop, als het maar niet iets house-achtigs of iets cradle of filth-achtigs is...daar hou ik niet van!
 
Laatst bewerkt:
My Dying Bride
Anathema
Moonspell (oud werk)
Opeth
Amorphis
Evereve
In the Woods
Seigmen
Grip Inc.
Cradle of Filth!!!!!!Lekkuh, voor de rest geen black, maar Cradle of Filth is wel goed.

en nog veel, veel, veel meer metal.

Plus andere muziek als Tool en zo.

Daarnaast ook oud werk van
Nick Cave
Pink Floyd
Sting
David Bowie
etc...

Ben ook audiofreak. Muziek moet wel mooi klinken, niet alsof je je kop in een teil steekt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan