Wat na ZX10R ... ?

is deze al als optie voorbijgekomen?
cb1300s.jpg


soort Bandit GT maar dan stoerder :+
 
Aaah ik den kdat ik toch voor de fazer ga.

Ik kan met inruil en opleg van €600 een FZS1 uit 2006 met slechts 3000 km kopen. Ik denk dat ik dat ga doen en die laat afstellen met een PC bij Ruud Fredericks.

De power zal ik hebben, en comfortabeler zal hij wel worden. Vanavond ga ik hem even testrijden. Hopelijk vriest mijn vriendin niet vast ... of juist weer wel :D
 
Aaah ik den kdat ik toch voor de fazer ga.

Ik kan met inruil en opleg van €600 een FZS1 uit 2006 met slechts 3000 km kopen. Ik denk dat ik dat ga doen en die laat afstellen met een PC bij Ruud Fredericks.

De power zal ik hebben, en comfortabeler zal hij wel worden. Vanavond ga ik hem even testrijden. Hopelijk vriest mijn vriendin niet vast ... of juist weer wel :D

Yo, een Fazer heeft geen grondspeling. Daar kom je dan vanavond wrs. niet achter, maar toch.
 
Denk dat dat een verstandige oplossing is. Hoef je iig ook niet te lenen. :)

Maar of je vriendin comfortabel zit kan je eigenlijk pas zeggen als ze een uur achterop zit. ;) Het zal allicht beter zitten dan de zx10r :P
 
Het ging gewoon om haar polsen, die begonnen enorm pijn te doen. Ik had dat nu en dan ook na een 700 dagkilometers. Toen we eens naar een BBQ reden in de ardennen (zo'n 180km) dan kan ik je zeggen dat zijn pijn had aan haar rug en ik aan mijn oren want ik was mijn intercom vergeten af te zetten.
De Fazer lijkt mij, mits kleine aanpassingen (lees Power Commander), een goede oplossing tot ik genoeg gespaard heb :)
 
Hoe bedoel je? Ik geloof dat de KTm toch te duur is op dit moment (recent model).

Ik wil geen lening aangaan voor een motor die ik letterlijk op een dag kan neerleggen. I kwacht geduldig tot ik extra spaarcentjes heb en volgend jaar kan ik misschien eentje aankopen :)

achso ja, die zijn idd prijzig ja :)
ook in onderhoud, bandjes en beurtjes zeg maar

maar wil je niet eerst eens een proefrit maken op zo'n ding...
de eerste keer met de voetstepjes tegen de grond si niet grappig als je het niet verwacht
 
achso ja, die zijn idd prijzig ja :)
ook in onderhoud, bandjes en beurtjes zeg maar

maar wil je niet eerst eens een proefrit maken op zo'n ding...
de eerste keer met de voetstepjes tegen de grond si niet grappig als je het niet verwacht

Zo'n testrit heb ik al eens gedaan. Het was leuk, maar niet wat ik ervan verwachtte. Ik heb bij geen enkele 2cil tot hiertoe een wauw gevoel gehad ... behalve bij de RSV Mille :p.
Ik heb liever een 4 cilinder en met de FZS1 heb ik alles van alle werelden.

Zaterdag ga ik ruilen. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan