wat te doen met 50.000 euro?

R6 helemaal pooierig verchromed, verlaagd getuned...

En een eigen trein zoals belooft door %$#%$# NS
 
Hmm ik zou denk ik een aanbetaling doen op een mooi koophuis....

Ik zet de [edit] er maar vast bij:

Met een ingebouwde berging voor motoren, en ivm diefstal een lift zodat ze 3 meter boven de grond hangen ofzo })
 
Ik zou 2 blauwe R6jes en bijpassende leren kleding kopen, een voor mijn vriendin en een voor mezelf.
En een BMW M5 of een Mercedes E AMG, zodat ik tenminste een beetje opval tussen al die Volvo\'s, BMWs en Mercedessen op mijn werk.

Hmmmm, dit gaat niet echt lukken met 50.000 euro.

Eerst die motoren maar en dan kijk ik voor die auto de bank wel even lief aan... ;)
 
er word hier veel gedacht aan de vriendin. Zijn we allemaal bang, of hebben we het beste voor met de vrouw?

Zeker dat als jij lekker wilt gaan rijden dat de vriendin gaat zeuren om aandacht of dat ze mee wil achterop zodat jij niet meer lekker hard kan gaan.
 
er word hier veel gedacht aan de vriendin. Zijn we allemaal bang, of hebben we het beste voor met de vrouw?

Zeker dat als jij lekker wilt gaan rijden dat de vriendin gaat zeuren om aandacht of dat ze mee wil achterop zodat jij niet meer lekker hard kan gaan.

Mijn vriendin wil zelf rijden op een racer... ;)
Er is toch niks leukers dan samen met je vriendin te gaan rijden?
 
yep, vooral als ze het ook leuk vind om te racen zoals die van mij. :}

Die van mij moet het nog leren, maar ik moest alvast een racer kopen zodat zij direct kon :] en dan moest ik maar weer een nieuwe kopen :+
Vrouwen en motoren, allebei een dure hobby :+
 
Wat zou je allemaal doen als je dit bedrag te besteden zou hebben. En let op! Het is een Motor-forum dus laat niet je gedachten gaan over een goed doel, vakantie (mag wel, mits met de motor), feest voor vrienden (mag wel mits wij ook worden uitgenodigd en als er veel rook gestrooid gaat worden), e.d.

Easy question! Een zzr1200 en een zx12R (voor \"erbij\")!!

Kewl!

Greetzzr Joeltje (die dit een leuke vraag vindt!)
 
Easy question! Een zzr1200 en een zx12R (voor \"erbij\")!!

Kewl!

Greetzzr Joeltje (die dit een leuke vraag vindt!)
Is er wel een zzr1200? Ik dacht dat er alleen een 1100 uitvoering van was of loop ik nu weer achter!

Ik heb trouwens ook mijn motor gekocht met in mijn achterhoofd dat mijn vriendin hem overneemt en dat ik de grote broer ga kopen. De R1 dus. Vriendin was het hier helemaal mee eens.
 
Is er wel een zzr1200? Ik dacht dat er alleen een 1100 uitvoering van was of loop ik nu weer achter!

Ik heb trouwens ook mijn motor gekocht met in mijn achterhoofd dat mijn vriendin hem overneemt en dat ik de grote broer ga kopen. De R1 dus. Vriendin was het hier helemaal mee eens.

Was die nieuwe kawa zzr geen 1200?

was iig niet hetzelfde als z\'n voorgangers (de 1100 dus)
 
Wat te doen met 50.000 euro?

Laat me even denken... :?

Ik heb het! :)

DE \'ENIGE\' en \'ECHTE\' motor op onze aardbol die zich met \'RECHT\' THE KING OF THE ROAD mag noemen.


:) :) :) H A R L E Y - D A V I D S O N :) :) ;)



Welk type? Dat weet ik zo 1, 2, 3 nog niet. Mag eigenlijk alles behalve de Sportster. En met de centen die overblijven? Dat weet ik nog niet!
 
Mijn vriendin wil zelf rijden op een racer... ;)
Er is toch niks leukers dan samen met je vriendin te gaan rijden?

Veel minder leuk is het als je iedere 10 km 5 min. moet wachten! :(
Martin.
P.s.,ik zou een MV en een 996R voor erbij kope!
O ja, en een Trilplee durbij voor de boodschappen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op zich nog wel tevreden met me fiets, dus...

1. Fiat Stilo Abarth 3 deurs + wat opties 62.000
2. Kawa ZX-12R 2001 model 30.000
3. Yammie R1 met stuurdemper of een Duc ST4S 33.000

is 125.000, minus 15.000 inruil voor me eigen Bravootje = 110.000 pieken = 50.000 eurootjes... :)

Dit ervan uitgaande dat het alleen aan vervoer mag worden uitgegeven...
 
Wat te doen met 50.000 euro?

Laat me even denken... :?

Ik heb het! :)

DE \'ENIGE\' en \'ECHTE\' motor op onze aardbol die zich met \'RECHT\' THE KING OF THE ROAD mag noemen.


:) :) :) H A R L E Y - D A V I D S O N :) :) ;)



Welk type? Dat weet ik zo 1, 2, 3 nog niet. Mag eigenlijk alles behalve de Sportster. En met de centen die overblijven? Dat weet ik nog niet!
Hoe durf je dat hier te plaatsen :+
Je hebt wel lef, he *D
Tja, de een houdt van mooie motoren en de andere van rammelende brommertjes ;)
 
Uch, ik lees net inleidende post.

\'k Zou een duc voor erbij kopen.. welke? mm, goeie vraag, eerst maar es gaan testrijden bij toine. Misschien wel een 998R of iets geks zo :)
Of staat de jouwe niet te koop voor 50.000 EUR Toine? })
 
Ik zou een extra lening regelen op basis van die 50.000 euro en dan kopen een:
- KTM GS 610 Sup. Mot voor spelen
- GSX-600R voor spelen
- Varadero voor lomp doen
- K1100 LT High line voor vakantie
- Crosser 2 takt voor jumpen
- Enduro 4 takt voor af en toe van de weg af te gaan
- Cruiser voor de show en 500 km. per jaar (om dat ook meegemaakt te hebben
- garage met ijskast en verwarming voor zowel stalling als sleutelen met alles van Snapon en een motorlift voor m\'n rug en altijd schoon houden

Dat lijkt me genoeg ;)
 
Uch, ik lees net inleidende post.

\'k Zou een duc voor erbij kopen.. welke? mm, goeie vraag, eerst maar es gaan testrijden bij toine. Misschien wel een 998R of iets geks zo :)
Of staat de jouwe niet te koop voor 50.000 EUR Toine? })

Denk nie dat Toine dat zou willen, je hebt al je GSXR aan stront gereden, je Golf naar de klote, what\'s next? Een Ducati van Toine? })
 
DE \'ENIGE\' en \'ECHTE\' motor op onze aardbol die zich met \'RECHT\' THE KING OF THE ROAD mag noemen.


:) :) :) H A R L E Y - D A V I D S O N :) :) ;)
Hmm, volgens mij solliciteert hier iemand naar een ban... })
 
Hmm, volgens mij solliciteert hier iemand naar een ban... })



Uh Revo?
Naar wat dan? een ban.. (aan) misschien?

Ha, ha

Dit vind IK nou een hele gevaarlijke opmerking, hoe durf je! :9

Hup in je mand en ga je schamen. })

edit pooh: grmbl, leer die quote\'s nu effe juist doen pls



Hee wijsneus, ik ben misschien geen computerheldin maar je begrijpt toch zeker wel wat er bedoeld wordt? Goh, je laat hier wel merken waar je goed in bent he? :r En misschien kun je dit domme vrouwtje eens uitleggen wat de afkortingen grmbl en pls betekenen?
Alvast mijn dank.


 
Laatst bewerkt:
Is er wel een zzr1200? Ik dacht dat er alleen een 1100 uitvoering van was of loop ik nu weer achter!

Ik heb trouwens ook mijn motor gekocht met in mijn achterhoofd dat mijn vriendin hem overneemt en dat ik de grote broer ga kopen. De R1 dus. Vriendin was het hier helemaal mee eens.

Me vriendin wilt me R1 niet ;(
Ze houdt liever haar FireBlade.
Gaat me wel aan me hart, hoor, als ik hem in moet ruilen, ik hou hem nog maar lekker een jaartje.
 
Is er wel een zzr1200? Ik dacht dat er alleen een 1100 uitvoering van was of loop ik nu weer achter!

Ik heb trouwens ook mijn motor gekocht met in mijn achterhoofd dat mijn vriendin hem overneemt en dat ik de grote broer ga kopen. De R1 dus. Vriendin was het hier helemaal mee eens.

Yep, je loopt achter.... De nieuwe zzr is een 1200 :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan