wat te doen?

marcelnavy

MF'er
5 okt 2003
145
0
Helliemond
hoi hoi

er staat bij ons in de gemeenschappelijke achtertuin al een tijdje een honda transalf geparkeerd zonder contactslot.

hij staat me ook een beetje in de weg.

weet iemand hoe ik erachter kan komen wie de eigenaar is, en/of ie gejat is?

rond vragen van wie ie is heeft geen zin, dan moet ik meer dan 200deuren langs (hartje amsterdam) ;)

zwaai zwaai :]
 
Gewoon ff politie bellen en doorgeven.
Komen ze even kijken en trekken ze het nummerplaatje na.
Weten ze gelijk alles.

Groetjes
Bas
 
hoi hoi

er staat bij ons in de gemeenschappelijke achtertuin al een tijdje een honda transalf geparkeerd zonder contactslot.

hij staat me ook een beetje in de weg.

weet iemand hoe ik erachter kan komen wie de eigenaar is, en/of ie gejat is?

rond vragen van wie ie is heeft geen zin, dan moet ik meer dan 200deuren langs (hartje amsterdam) ;)

zwaai zwaai :]
Telefoontje doen richting politieburo misschien :X :X denk dat de eigenaar 'm graag terug wil hebben. En anders zorgen dat je weet via welke verzekering alles gaat lopen en kijken of je er een slaatje uit kan slaan. ;)
 
Gewoon meenemen, de eerste de beste die staat te vloeken en te tieren in de tuin zal wel de eigenaar zijn geweest :P

Of meenemen en wachten wie er een topic opent getiteld: "G******* motor gestolen uit gezamelijke achtertuin" :P

Verder geen raad eigenlijk.

Ezras
 
@ Baksteen:
Wat gebeurt er eigenlijk met gestolen/verdachte voertuigen die niet worden opgehaald?

Gaan die ook naar Domeinen?



[me]Deltabox lijkt een Transalpje wel wat... :P [/me]
 
idd, politie bellen

0900-TUIG

(handig he dat nummer bellen?)

((nee ik ben blij met de politie, maar ik verdenk er nog steeds mensen van dat ze vreselijk veel lol hebben gehad toen ze 8844 voor het algemeen politie nummer hebben uitgezocht. Het is er in ieder geval niet meer mogelijk om het nummer te vergeten op deze manier))
 
hoi hoi

er staat bij ons in de gemeenschappelijke achtertuin al een tijdje een honda transalf geparkeerd zonder contactslot.


zwaai zwaai :]

TransalF? zal wel een test van Honda zijn om te kijken hoe het publiek op een nieuw model reageerd, het feit dattie nu ergens anders staat zonder contactslot wl zeggen dat ie nu heel snel in productie zal gaan.
:+

idd even de politie bellen
 
van middag de politie gebeld en ze komen zo langs om te kijken, hij staat geregistreerd zo te horen.

toch nog een goede daad gedaan vandaag *D

zwaai zwaai :]
 
denk dat die blauwtjes vandaag niet meer komen. ze zouden na een ongeval met, naar me toe komen maar heb nog niets gezien :(
 
Heb je geen cover zien voorbij komen ( dan waren ze under cover :+ )


.. ok deze was enrom zwak :P
 
ze zijn net langsgeweest

is met takel weg gesleept nadat ie van het stuurslot is afgehaald met een schroevendraaier.

dus als iemand zijn transalf met het kenteken MK-**-FP gekocht bij joppe motoren (zat nog een stickertje boven koplamp)terug krijgt: ALSTUBLIEFT :}

zwaai zwaai
 
Terug
Bovenaan Onderaan