Wat vinden jullie hier nu van? Duitse 3VO

Wat vinden jullie hier nu van?

  • Ik vind het goed

    Stemmen: 29 36,7%
  • Ik vind het niets

    Stemmen: 50 63,3%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Lekker kansloos, achter de rug om van de overleden personen een beetje de spot met ze drijven :N

Ik zie geen spot hoor. Dat ligt denk ik dan maar aan de manier van interpreteren.

Overigens vermoed ik ook dat het gewoon modellen zijn, en niet daadwerkelijke slachtoffers.

Die mensen willen er alleen maar voor zorgen dat er minder ongevallen plaatvinden, zo raar is dat niet. Eigenlijk zijn ze gewoon best lief.
 
Man je lijkt wel een wijf :X je zou haast denken dat je een amtenaar bent


Als je mij wilt beledigen door mijn naam te verkrachten, dan laat je al zien wat voor figuur je eigenlijk bent. Niets dus. Je voelt je nu zeker heel wat en denkt de leukste te zijn. Wat een zielig ventje ben je.
Als je had gekeken op dit bericht dan weet je waar de naam josteef voor staat sufferd.
 
Lijkt me duidelijk dat het modellen zijn. En ik denk dat ie het vooral voor geld hebben gedaan, of het gewoon leuk vinden dat als ze in de auto zitten zichzelf op een bord zien.. ;)
 
Dat soort borden zegt me niets... de meeste Duitsers kunnen nauwelijks normaal motorrijden, dus dat ze een bocht missen als het wat sneller gaat is logisch...
 
Ik moet eerlijk zeggen dat het me niets doet
die borden zeggen me niet zo veel.

Nu even en ander voorbeeld
op de weg naar men werk
is en jongen om het leven gekomen
die de zelfde motorhad ,als ik en bijna de zelfde leeftijd.
Nu ik elke x daar langs rijd zet het me aan het denken.
zo iets doet me veel meer ,dan pas op en BLA BLA BLA
Of kijk uit hier zijn die en die al omgekomen.

Maar goed voor de een zal het meer inpacht hebben dan voor de andere.
en de een raakt dit wel en de ander raak dit niet.
 
Als je mij wilt beledigen door mijn naam te verkrachten, dan laat je al zien wat voor figuur je eigenlijk bent. Niets dus. Je voelt je nu zeker heel wat en denkt de leukste te zijn. Wat een zielig ventje ben je.
Als je had gekeken op dit bericht dan weet je waar de naam josteef voor staat sufferd.

Kom kom, niet zo op je pik eehh... in je kuif gepikt zijn. Hij zegt toch niets over je naam? :? Hij bedoelt gewoon dat je zorgzaam en invoelend overkomt... Dat je liever je hart dan je verstand volgt...
:+


Wat is dat trouwens met het delen van een accountnaam. Kom het wel vaker tegen dat ik iemand wil mailen en dat ik dan zo'n akelig gezellig 'wij-doen-alles-samen-want-we-zijn-een-stel-le-tje-mailadres' krijg, henk_en_petronella@hotmail.com o.i.d.
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Sorry... sorry... I got carried away...
 
Ik moet eerlijk zeggen dat het me niets doet
die borden zeggen me niet zo veel.

Nu even en ander voorbeeld
op de weg naar men werk
is en jongen om het leven gekomen
die de zelfde motorhad ,als ik en bijna de zelfde leeftijd.
Nu ik elke x daar langs rijd zet het me aan het denken.
zo iets doet me veel meer ,dan pas op en BLA BLA BLA
Of kijk uit hier zijn die en die al omgekomen.

Maar goed voor de een zal het meer inpacht hebben dan voor de andere.
en de een raakt dit wel en de ander raak dit niet.

Goh het verbaasd me dat hier toch nog mensen zijn op het forrum die wel normaal een bericht kunnen plaatsen
s68.gif
 
Ik moet eerlijk zeggen dat het me niets doet
die borden zeggen me niet zo veel.

Nu even en ander voorbeeld
op de weg naar men werk
is en jongen om het leven gekomen
die de zelfde motorhad ,als ik en bijna de zelfde leeftijd.
Nu ik elke x daar langs rijd zet het me aan het denken.
zo iets doet me veel meer ,dan pas op en BLA BLA BLA
Of kijk uit hier zijn die en die al omgekomen.

Maar goed voor de een zal het meer inpacht hebben dan voor de andere.
en de een raakt dit wel en de ander raak dit niet.

Marc und Anja raakten het bord wel. Zij hebben nu hun eigen bord ;( ;( ;( ;( ;(
 
Laatst bewerkt:
Kom kom, niet zo op je pik eehh... in je kuif gepikt zijn. Hij zegt toch niets over je naam?

josteef opzettelijk in jos teef splitsen en me een wijf noemen is niets over mijn naam zeggen of beledigen?

Durf te wedden dat ie dit niet eens tegen zijn eigen wijf durft te zeggen.
Als zijn schoonouders tenminste kinderen konden krijgen.
 
josteef opzettelijk in jos teef splitsen en me een wijf noemen is niets over mijn naam zeggen of beledigen?

Durf te wedden dat ie dit niet eens tegen zijn eigen wijf durft te zeggen.
Als zijn schoonouders tenminste kinderen konden krijgen.

Verdomd, nu zie ik het pas.

Maar ja, met dat gedeelde account had hij natuurlijk 50% kans dat hij het bij het rechte eind had :+
 
josteef opzettelijk in jos teef splitsen en me een wijf noemen is niets over mijn naam zeggen of beledigen?

Durf te wedden dat ie dit niet eens tegen zijn eigen wijf durft te zeggen.
Als zijn schoonouders tenminste kinderen konden krijgen.


loop niet zo te janken man
Niet alles zo serieus nemen
 
Ik zie geen spot hoor. Dat ligt denk ik dan maar aan de manier van interpreteren.

Overigens vermoed ik ook dat het gewoon modellen zijn, en niet daadwerkelijke slachtoffers.

Die mensen willen er alleen maar voor zorgen dat er minder ongevallen plaatvinden, zo raar is dat niet. Eigenlijk zijn ze gewoon best lief.

:+ Zie liever een reclame van Hertog Jan.
 
josteef opzettelijk in jos teef splitsen en me een wijf noemen is niets over mijn naam zeggen of beledigen?

Als ik jouw nick zie denk ik ook in eerste instantie dat er "Jos Teef" staat. En niet dat het hier om een mafkees gaat die van zijn mokkel niet eens in zijn eentje op een forum mag vertoeven.....
 
Je hebt wel lef.
Als je het verhaal er niet van weet, hou dan je aso taal voor je. Mike Schenk. Dit hoef ik zeker niet te pikken.




Heren, zouden jullie dit elders verder uit willen vechten?
Dank u vriendelijk!
 
Laatst bewerkt:
Je hebt wel lef.
Als je het verhaal er niet van weet, hou dan je aso taal voor je. Mike Schenk. Dit hoef ik zeker niet te pikken.

Nee, hoef je niet te pikken. Maar je zaait wat je oogst door zo hoog van de toren te blazen en iemand erop aan te spreken dat hij jouw voorsteltopic niet heeft gelezen. Alsof dat verplicht is voordat we op jou mogen reageren.

Enigszins wereldvreemd kom je in ieder geval wel op mij over...
 
Enigszins wereldvreemd kom je in ieder geval wel op mij over...
Mike je kent me niet. Dus hou dat soort opmerkingen voor je en kappen nou.
Laten we doen wat er verzocht werd.
En nu gewoon weer ontopic.

Ja natuurlijk zijn deze borden ook voor koekblikkers.

Ik denk dat velen hier niet eens het hele bericht gelezen hebben en (willen) begrijpen wat de intentie van dit alles was.
 
Ik vind het geweldig goede doeltreffende campagnes.
Hebben ze altijd al gedaan.
Een klassieker vind ik deze "Reisen Nicht Rasen"
 
Ik kan me niet voorstellen dat ze doeltreffend zijn. Maar OK, als ze ook maar 1 ongeval voorkomen, hebben ze al nut gehad.
 
Ik kan me niet voorstellen dat ze doeltreffend zijn. Maar OK, als ze ook maar 1 ongeval voorkomen, hebben ze al nut gehad.

Ik ook niet, de doelgroep zal het eerder stoer vinden.

En als ze 1 ongeval voorkomen hebben ze wel nut gehad, maar tegen welke kosten? Het is overheidsgeld dat er aan wordt besteed en overheidsgeld dat aan een dergelijke campagne wordt besteed kan niet worden besteed aan iets anders. En bij een andere besteding waren met hetzelfde geld wellicht meer levens gespaard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan