georgeskawa
Die hard MF'er
ik ken iemand met de nieuwe ZZR1400 en, tja, hoe moet ik 't uitleggen, die gast loopt gewoon de hele dag met een grijns op z'n smoel als tie van z'n Zed afstapt, kan iemand bevestigen hoe leuk die nieuwe ZZR 1400 rijdt ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Komt misschien omdat die bij dik 200 met een open vizier rijddie gast loopt gewoon de hele dag met een grijns op z'n smoel als tie van z'n Zed afstapt
ik ken iemand met de nieuwe ZZR1400 en, tja, hoe moet ik 't uitleggen, die gast loopt gewoon de hele dag met een grijns op z'n smoel als tie van z'n Zed afstapt, kan iemand bevestigen hoe leuk die nieuwe ZZR 1400 rijdt ?
Ik heb hem IRL zien rijden en vind hem juist wel mooi
en hij staat op mijn wannahave-lijst
over smaak valt toch niet te twisten... of juist wel?!..
iemand merkte eens heel scherp op dat Jumba volgens hem de ontwerper van deze kawa moest zijn:
(Afbeelding)
Maar wel mooier dan de Busa (welke niet...)
beter een Soes 750k6 kopen
heb je én die grijns én een stijve l*l de hele dag
Zie liever de busa dan jouw hoofd
sorry scratch
als de kawa hetzelfde zou kosten als een suz, had deze waarschijnlijk ook de kwaliteit van een suzmaar zou de zzr1400 hetzelfde kunnen kosten als een hayabusa
de zzr was juist redelijk tam tot 5000.
als de kawa hetzelfde zou kosten als een suz, had deze waarschijnlijk ook de kwaliteit van een suz
Als je de vermogensuitdraai bekijkt zie je dat er een dip zit rond die 5000 toeren.
dit schijnt bewust gedaan te zijn om ook rustig te kunnen toeren (het blijft een sport-toer)
interresante vraag.
persoonlijk denk ik niet dat je de ZZR1400 mooi kan vinden zonder de achterliggende techniek daarbij te denken.
ik ben erg gek op mn blackbird ,maar zou de zzr1400 hetzelfde kunnen kosten als een hayabusa dan zou ik voor de kawa gaan.
ik had begrepen dat de busa meer trekkracht had, de zzr was juist redelijk tam tot 5000.
maar elke motor heeft wel een soort van imago en hoewel de hayabusa een verschrikkelijk mooi stuk techniek is , heeft hij een gevolg die ( denk ik ) velen ASSocieren met verlaagde golfjes met dobbelsteentjes achter de ruit ( of bedenk zelf iets vergelijkbaars)
Dan zou ik , als het imago de doorslag zou moeten geven, en eerlijk gezegd scheelt mij dat geen hol,maar in dat geval liever baard en bmw als overduidelijke snelheidsbreken poser en telkens politie aan me reet hebben hangen bijv.
aiai, lang verhaal al weer , ben de startvraag al weer vergeten, maar denk dat dit een waardige opvolger van de zzr1100 is , wat de 1200 ( triumph stijl) toch wat minder was, dat zei Performance bikes overigens, maar ben ik dus wel eens, owja en kawa zelf ook overigens)