Wat vond je de mooiste fiets op de beurs??

Vandaag geweest en misschien wat saai, maar ik vond een zwarte FJR 1300 errug gaaf. Verder heb ik 2 V-max-en gezien, die ik allebei erg tof vond (niet om te hebben, maar zeker om es een keer op te rijden).
 
Ik zag een gele Vmax super mooi, Bking was ook mooi ;)

Heb BTW meer dan 2 Vmaxen gezien, Hellraiser.
heb er zelf zo een 12 geteld
op de Vmax club , die van Nitromax, en nog her en der wat
 
Laatst bewerkt:
Niels, ik bedoelde ook niet dat ik MAAR 2 V-max-en had gezien, maar juist 2 die ik erg mooi vond. Die gele waar je het over hebt was zeker :9~
 
Ik vond de 2002 R1 in het echt veel mooier dan op afbeeldingen.
Stiekum is hij er (misschien) wel mooier op geworden.

Verder heb ik nog lopen kwijlen op een blauw witte R6.

Die moet binnenkort in m\'n schuur staan! *D
 
Er stond in hal 3 achteraan een R6 met race coating zilvergrijs met geel die was erg mooi.

Verder nog een Vmax bij de stand van zo\'n spuiter, met bijpassende helm ook super mooi.

En ik heb voor het eerst een BMW C1 gezien waanzinnig mooi gewoon, daar wil je gelijk op weg rijden :+
 
Verder nog een Vmax bij de stand van zo\'n spuiter, met bijpassende helm ook super mooi.

Goh.. welke bedoel je precies? Weet niet zeker welke je bedoeld. :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op zondag 24 februari 2002 18:41 schreef Hondafreak het volgende:deze bedoel je?
misc.php

Die gasten zijn niet helemaal goed bij hun hoofd....€10750 beursprijs vragen voor een ex schade fiets uit 1998!
 
Want welke niet motorrijder interesseert zich nu voor motorkleding en 2de handse motoren)

Daar liepen er op de pier in scheveningen tijdens de promotor beurs genoeg van rond. Die mensen hadden trouwens erg veel interesse in de nieuwe Goldwing :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan