Wat was jullie eerste motor?

mijn eerste motor is een honda bros,gekocht ruim 5 jaar terug met 18000km op de klok en nu bijna 70000.
hij bevalt me nog steeds,ik heb wel andere motoren erbij gehad maardie waren snel weer verkocht.
we hebben al aardig wat van europa gezien.
 
Voor m'n eerste motor heb ik een rustige motor gekozen:

2003 R6 })

s6000280cr9.jpg


Inmiddels 6000km verder, legio kneedowns verder, wordt hij volgende week ingeruild voor een Street Triple :)
 
Mijn eerste motor was een Suzuki GT380, een 3cylinder 2takt.
Dat was in de begin jaren 80, de motor was van '76.
Was wel een geinig ding. Heb overwogen om zo een weer te kopen
om op te knappen, echter het is een GS550E geworden.

full
 
Mijn eerste bike was een zx6r uit 2000. Nu sinds een week heb ik een fireblade 954 uit 2003 (en gvd wat een heerlijk ding is dat :} :Y )
 
Laatst bewerkt:
Ik zal hier ongetwijfeld al eens eerder gepost hebben, maar mijn eerste eigen motor is/was een Honda CB500 uit 1996 :). De eerste paar maanden na het behalen mijn rijbewijs heb ik op een Honda XL125 rondgetuft die van mijn vader is.
 
Mijn eerste fiets is een Yamaha XJ600S Diversion uit 1993 en rij er nog steeds op. Eerste paar weekjes @ volvemrogen omdat me begrenzer maar niet kwamen van Yamaha en nu gewoon lekker begrensd.

[afbeelding]
[afbeelding]

En inmiddels rij ik er nog steeds op en heeft hij België, Duitsland, Denemarken en Zweden gezien :)

En verder heb vrij daarna me volgende motoren gekocht (eigenlijk dus ook me beginnersmotoren):
-Skyteam Dax 125cc uit 2007 (inmiddels met 140cc)
-Yamaha XV750SE uit 1981

Foto's:
Dax-09-S3-00.JPG

12072007004_195.jpg
 
December 2004 een GS500E uit 1992 gekocht met 35K op de teller.

Nu 3 jaar later hebben we er 40.000 kilometer bij opgezet :]

motorqa9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mijn eerste motor was 3 jaar geleden deze oude gediende GSXR1100 met 66000km op de teller. Inmiddels 15000km trouwe dienst verder en is zijn opvolger in zicht.

full

 
Mijn eerste motor was/is een Yamaha R1 uit 2002 (model 2001). Ik had op het forum al flink zitten lezen over de ervaringen met deze motor en daar ik kwam er al snel achter dat een R1 helemaal geen beginners motor is. Ik was stiekum toch wel een beetje verliefd op de motor en eigenwijs dat ik ben heb ik toch een afspraak gemaakt voor een proefritje. Ik merkte dat als jij rustig met de motor doet hij/zij dat ook met jou doet dus ik heb hem/haar toch gekocht. Ik heb er tot nu toe geen spijt van alleen hou ik wel goed in gedachten dat je de motor nooit helemaal moet vertrouwen ;) :Y.

Groet,

Patrick.
 
Mijn eerste motor....suzuki GS 750 uit 77 geloof ik in een zodiac aftermarket hardtailframe..krijg je zoiets:

full


Daarna zwarte suzuki gsx 750F van '96 ( na jaar blok kapot gereden ) en op dit moment al zo'n 80.000 km op mijn kawa zx-9r uit '97. Hopelijk na de winter de kawa eruit voor deze:

full
 
Een kawa KE 250, uit 78 geloof ik nog met trommel remmen rondom.
heb hier van 81 tot 87 op rond gescheurt ,tot ik 18 was en mijn auto rijbewijs haalde.
Vele spanende uren op beleeft en goede herineringen aan.
Politie diverse malen weten te ontkomen incl motorwout.
Nu zo'n 7 jaar mijn motor rijbewijs en heb een xt 600 en een cbr1100.
Denk met wee moet nog wel eens tereug aan toen,
Er nog geen flitspalen waren en ze nog in dafjes rond reden.
Helaas hebben we nu Koos en zijn leger hypocriete agentjes.
 
mijn eerste motor was een honda cb750 uit 1992.
bordeau rood.

heb nu na 8 jaar niet gereden te hebben een cbr 1000f gekocht uit 1995.
dat was al sinds mijn jeugd mijn droomwens. :} :}

wordt mijn woon werk motor.
 
Laatst bewerkt:
Mijn eerste motor was een Suzuki RF600R (nieuw gekocht) uit '95 met 100pk.
Heb er helaas maar 3 maanden op kunnen rijden.
Werd door een koekblik van de weg gereden. '( Met als eindresultaat, total loss. ;(
Heb er helaas geen foto van.

Momenteel :] ik een Honda VFR 750 F uit '97

Greetz
 
Laatst bewerkt:
shit dat was 1990 en ik had toen een CB400F vier-cylinder) uit 1975 te leen.
Mijn eigenste eerste echte motor was dus eigenlijk een Suzuki GSX400E (2 cylinder) uit, shit welk jaar was dat 1986??
 
kl2501.jpg


1977_KL250A1.jpg



Mijn eerste motor, een Kawasaki KL250 uit 1978. Voor 350 gulden gekocht, en voor 375 verkocht jaren later haha.
Was toen echt een zalig fietsje. Altijd spijt gehad dat ik hem heb weggedaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan