Wat was jullie eerste motor?

Eerste en huidige motor is een blauwe Yamaha Fazer 600 uit 2002.
Heerlijk :]
*D
============================================================
UPDATE:

Ondertussen een nieuwere...sinds enkele weken een FZ6 S Fazer, galaxy blue...uit 2004 *O*

full
 
Mijn eerste liefde (was niet Juffrouw Toos) was een Honda CB 450 S, uit mijn eigen geboorte jaar. Rood buizenframe en zwarte tank/ platen, vond het helemaal prachtig. Heb helaas geen mooie fototjes d'r van...
 
kawa vulcan EN500, sinds en week of 6. bevalt prima trouwens. wel snel zeer kont ong. 100km al. iemand een idee hoe dit komt????????
 
Mijn Fazer FZS 600 S nog voor de 'crash'. Inmiddels weer hersteld.

Gekocht met 2700 KM op de teller (1 jaar en een kwartaal geleden)
Er staat nu 27.000 KM op de teller

fazer1.jpg


Maar ik reed al motor(scooter) toen ik 4 was. Kijk maar. Een echte Heinkel!
Als je/u heel erg oud bent dan moet je dat wel wat zeggen.

heinkel.jpg


Overigens vind ik de beginnersmotoren van de oudere forummer vaak interessanter omdat je dan nog eens wat exotischer spul ziet.
 
Laatst bewerkt:
Overigens vind ik de beginnersmotoren van de oudere forummer vaak interessanter omdat je dan nog eens wat exotischer spul ziet.


voor exoten hoef je niet oud te zijn! Ik ben 22 en heb de afgelopen 6 jaar hiermee de wereld bestoomd:

full



is het hem echt?? ja mensen, dit is nou een echte MZ RT 125 bj.2001...wat n schitterende motor, wat een brute kracht straalt ie uit, huh?
 
eerste en huidige motor Yamaha FZ600, rond de 80pk, wat een verschil in power vergeleken met een lesmotor :} waarom met minder sterke motoren beginnen, ik heb met pols zelf onder controle :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan