Wederom lekker les gehad!

CatchDude

MF veteraan
12 apr 2003
6.023
0
Arnhem
Jawel, het was weer zover! Heerlijk getourt. Bijzondere verrichtingen gingen bijna als vanzelf. Lekker over de veluwe zoom gereden. Vreemdgenoeg daar geen enkele motorrijder tegengekomen! :? En dat was rond 11 uur. Slaapt iedereen uit of zo? Donderdag examen, en als het zo gaat als vandaag heb ik zeer goede hoop... :)

Vandaag ook zelfs even het steppie aan de grond gehad!!! Dit was echter niet de bedoeling, maar omdat ik anders op de verkeerde baan terecht zou komen (verkeerd ingeschat) besloot ik de bocht wat scherper te nemen. Een heel kort maar duidelijk aanwezig krasgeluid kwam uit de richting van mijn rechtervoet! *D Schrok me rot, maar daarna had ik een glimlach die haast tot mijn oren rijkte. Bewust zal het me echter niet lukken denk ik. Het voelde wel ontzettend...schuin... :)
Helaas was 5 minuten daarna de les weer voorbij... :(

Maar goed, dat wilde ik dus even met jullie delen!
 
Succes met afrijden !!!!!!!!

En dan :] gaaaaaaaaaaaaaaas erop :]

Groetjes Jeffrey

P.S hopenlijk zit je niet aan de [/brommermodus] vast

P.P.S heb je al een motor ??? mijn vader heeft nog een leuke beginnersmotor te koop staan Honda cb-1 intresse? bel 075-7710406 zie topic :http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/24731/1
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen brommertje, maar wel een autotje. Helaas verre van hetzelfde. Nog even volhouden dus...

Bedankt voor je aanbod, maar ik heb al oog op een andere motor. Donderdag rijd ik af, en als alles goed gaat maak ik die zelfde dag nog een proefrit op een RF 600. ALs de proefrit bevalt is die motor de mijne :} !

Succes met de verkoop!
 
Ik heb vandaag ook heerlijk gelest, lekker enthousiast kunnen rondzwaaien, kwam er echt een hoop tegen. Heb echter wel besloten alleen te zwaaien als er naar mij gezwaaid word, een aantal mensen zwaait niet naar lessers ;(
 
Mijn rijles ging vandaag echt ronduit KUT :( Maar ja is pas lesje nr 4 en t was een andere motor dan ik normaal gewend ben dus...... O-) Schrok van een lul in auto die me afsneed en kneep als reactie vol in de rem met als resultaat een onbedoelde stoppie......schrok me KAPOT.Ach volgende keer beter *D
 
LoL, doe je goed, moest vandaag ook vol in de ankers nadat koekblik besloot toch maar naar links te gaan vlak door de bocht. Ach, lekker voor mn remtechniek zullen we maar zeggen. M'n instructeur: Ja, moet je er niet zo dicht achterzitten he... Ut ergste is, hij heeft wel een beetje gelijk. Maar toch lekker gereden...
 
Ik dacht dat lessers niet mochten zwaaien?? 2 handen aan het stuur houden, ten alle tijden dacht ik. :? Tenzij je natuurlijk je reserve aan moet zetten, maar goed, dat spreekt voor zich.
 
In het begin kreeg ik daarvoor op mijn donder van de instrukteur. Nu zegt hij er niets meer van. Heeft vast iets met het 'onder controle houden van de motor' te maken. Of hij heeft door dat ik gewoon stronteigenwijs ben! ;)
 
Jawel, het was weer zover! Heerlijk getourt. Bijzondere verrichtingen gingen bijna als vanzelf. Lekker over de veluwe zoom gereden. Vreemdgenoeg daar geen enkele motorrijder tegengekomen! :? En dat was rond 11 uur. Slaapt iedereen uit of zo? Donderdag examen, en als het zo gaat als vandaag heb ik zeer goede hoop... :)

Vandaag ook zelfs even het steppie aan de grond gehad!!! Dit was echter niet de bedoeling, maar omdat ik anders op de verkeerde baan terecht zou komen (verkeerd ingeschat) besloot ik de bocht wat scherper te nemen. Een heel kort maar duidelijk aanwezig krasgeluid kwam uit de richting van mijn rechtervoet! *D Schrok me rot, maar daarna had ik een glimlach die haast tot mijn oren rijkte. Bewust zal het me echter niet lukken denk ik. Het voelde wel ontzettend...schuin... :)
Helaas was 5 minuten daarna de les weer voorbij... :(

Maar goed, dat wilde ik dus even met jullie delen!


Ik heb ook donderdag examen, hoe laat moet jij? :)
 
Heb echter wel besloten alleen te zwaaien als er naar mij gezwaaid word, een aantal mensen zwaait niet naar lessers ;(
Neeejj, vrolijk iedereen groeten! Ik heb het meestal andersom: groet ik lessers, groeten ze niet terug |( , of ik krijg een groet van een halve nanoseconde; is de rijder in spé vast enorm blij om daarna weer twee handen aan het stuur te hebben :+
 
Suc6 met afrijden.

En groet maar gewoon hoor....
Het kan er maar vast inzitten hé ;)
Hoe noemen ze het ook al weer, jong geleerd is oud gedaan :9

Mocht je slagen.... wat je natuurlijk ff op je sokken ga doen dan heel veel suc6 met je proefrit.
Zodra je hem hebt... ff piccie ervan.


:] :]
veel veilige km.
 
Tijdens lessen ook altijd gezwaaid, vond dat altijd al een van de mooiste dingen die motorrijders onder elkaar doen! :) Eerst ff stiekem voorzichtig een paar vingers omhoog terwijl je het stuur vast hield, later handje duidelijk omhoog. Nooit gezeik mee gehad van de instructeur.

Succes met afrijden!
 
Ik heb ook donderdag examen, hoe laat moet jij? :)
Ik om 13:40, in Arnhem! En jij?

Zodra ik een motor heb, die ik natuurlijk ga proefrijden zodra ik dat examen op mijn sloffen gehaald heb ;) en ik hem besluit te kopen komt er zeker een piccie!

En bedankt voor alle succes wensen! Ga ik stiekem toch nodig hebben! O-) Meer hierover na donderdag! Jij ook succes Miss Honey!!!

(Ps. Voor de liefhebbers: Ik ga die RF proef :] als ik mijn examen gehaald heb, Vrijdag morgen (de 16e) bij Anbergen motoren in Slagharen! Wilde je daar dan net een bakkie koffie halen, zoek dan naar een rode RF600 die preofgereden gaat worden! :} Natuurlijk zit er nog geen MF sticker op, maar met een beetje geluk volgt die snel!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan