Weer stenengooiers A-4 Rijswijk!!

vroeger hadden ze soms mooie straffen: steningen }) moeten ze met de daders ook doen, mochten ze gepakt worden!
 
1000-en cameras OP de weg,...
maar geen 1 die zoiets registreerd

Waren misschien vriendjes/familie van de vorige kogelstoters
Mooie manier om ze vrij te krijgen toch? de daders zitten in de cel, dus die
kunnen het niet gedaan hebben, onschuldig dus! :Z
 
1000-en cameras OP de weg,...
maar geen 1 die zoiets registreerd

Waren misschien vriendjes/familie van de vorige kogelstoters
Mooie manier om ze vrij te krijgen toch? de daders zitten in de cel, dus die
kunnen het niet gedaan hebben, onschuldig dus! :Z

Die hebben al bekend te hebben gegooid. Ze 'weten' alleen niet wie de steen heeft gegooid die het een dodelijk misdrijf maakte. Nee nee..dat zullen ze niet weten. Vindt het wel getuigen van weinig emoties als je dat kunt blijven verbergen....er is door die ene steen (en je weet best wie welke steen heeft gegooid en waar die terechtkomt..je gaat mij niet wijsmaken dat je dat neit ziet :( ) wel iemand om het leven gekomen....snap niet dat zo'n teringlijertje daar geen enkel probleem mee heeft.
 
Net op de radio...

vannacht eens geen stenen, maar een fiets van het viaduct (oldenzaal).

Het zou je maar gebeuren.....
 
Vroegah had je bij kopspijkers op de radio een 'beller'..die had altijd maar 1 oplossing..maar voor deze gasten wel een goede:

Tegen de muur, hek eromheen en AFKNALLEN. (ja..beetje radicaal..maar iemand die doelbewust met het leven van onschuldigen speelt voor zijn eigen plezier en genoegen verdiend niet beter :( )

Nou ja,..een knie (of allebei) verrot schieten mag ook :)
 
Die lui sporen ook niet, hebben waarschijnelijk ook een iq van een visstick.
Hoop dat het snel en HARD aangepakt wordt!!
 
bij mij op de sportschool hebben we nieuwe trapzakken nodig.mischien wel een idee om hun daar eens een weekie of vier voor te gebruiken. })
 
Gewoon veel publiciteit zodat alle zieke geesten gaan gooien en dan allemaal gewoon doodmaken. Op een gegeven moment zijn ze op en kunnen we weer zonder naar boven te staren onder een viaduct doorrijden.
Ik kom er toch wel zo'n 6-8 keer per week onderdoor op motor of in blik (waarvoor ik allebei heb moeten sparen!).
 
ik zou er zomaar een paar nachten willen posten... helaas komen ze dan niet met de schrik vrij... en ik heb geen zin om er in m'n eentje te gaan zitten
 
Laatst bewerkt:
ik zou er zomaar een paar nachten willen posten... helaas komen ze dan niet met de schrik vrij... en ik heb geen zin om er in m'n eentje te gaan zitten

Deal..maar nu ff niet heb een zware griep. Zetten we die etters wel eerst ff op video en daarna ..binden we ze vast aan het viaduct met een bord ik ben een stenengooier...en dat net voor de ochtendspits ;)
 
wat een kloojo's :( :( :(

en ik weet wel waarom ze het doen. omdat wij, de normale mensen, niks terug mogen doen en dat dan heel braaf maar ook niet doen |(

kortom ik pleit voor meer geweld actie tegen criminelen. vroeg of laat moet zo'n lozer gewoon eens de pech hebben de verkeerde persoon tegen het lijf te lopen.
 
stel: je ziet 2 gasten over een viaduct lopen. ze stoppen boven één rijrichting (dus niet in het midden waar de middenberm is). ze staan gewoon een beetje rond te lummelen

wat doe je dan als gewone burger?
afknallen en of over de leuning gooien laten we even buiten beschouwing, omdat op dat moment de jongens nog niets misdaan hebben.
politie bellen lijkt mij ook wat voorbarig en trouwens eta is onbekend (5 - 480 minuten)

identiteit vragen? heb je als gewone burger mi geen recht toe
zeggen dat er véél kwajongensstreken gebeuren en vragen dat ze doorlopen? op welke basis kun je dat?
er bij blijven staan tot ze vanzelf doorlopen? (kan toch gemakkelijk een paar uur duren (heb jij een paar uur?))
ze vastnemen en van de brug sleuren? politie mag geweld gebruiken, jij als burger niet. (trouwens met die opgeschoten gasten van tegenwoordig)
alle stenen die in de buurt liggen wegnemen? (kunnen ze nog altijd een fiets gooien)
wachten tot er één een steen vastneemt?
wachten tot er één een steen laat vallen?
fotootje nemen van de gasten (heb jij altijd een fototoestel bij?)


wel? wat doe je dan?
 
Ik heb ALTIJD mijn cameratje bij me.

Wat ik verder doe?...iig wachten tot er een een steen gáát laten vallen.
Linkje al geklikt???
 
Ik rijd er ook gemiddeld 12 keer per week onderdoor.... ik wil wel posten, maarja dan word je weer zwaarder bestraft....
 
Deal..maar nu ff niet heb een zware griep. Zetten we die etters wel eerst ff op video en daarna ..binden we ze vast aan het viaduct met een bord ik ben een stenengooier...en dat net voor de ochtendspits ;)

Briljant idee :}

Ze zouden de aanwezigheid van motorrijders op en rond de viaducten over de A4 moeten stimuleren ipv vanalles bedenken om ze daar weg te krijgen.

Dat is iig goed voor het criminaliteitcijfer.
 
motorrijdersbende opgerold zie je 3 maand later.. blablabla stenengooier doodgereden door motorrijder etc.. leuke krantekop.

gewoon de politie die lui laten oppakken. op de ouderwetse (authentieke manier ja!)

suc6
 
Bron nu.nl
Scholieren gooien fiets van brug voor zwaartekrachttest

Uitgegeven: 8 februari 2005 12:39
BUNNIK - Jongens hebben maandagmiddag in Bunnik een fiets op de Parallelweg van de A12 gegooid. Zij deden dat vanaf een voetgangersbrug over de snelweg. Het bleek om leerlingen te gaan die zo een studie-opdracht over zwaartekracht uitvoerden. Niemand raakte gewond door de actie. Dat heeft een woordvoerster van de politie dinsdag gezegd.

Het gaat om drie jongens uit Bunnik, één van vijftien en twee van zestien jaar oud. Een man zag wat zij deden en waarschuwde de politie. De drie verklaarden bezig te zijn in het kader van het project 'zwaartekracht' van hun school.

Zij waren benieuwd naar het effect als een fiets van een bepaalde hoogte naar beneden viel en brachten dit in praktijk boven de berm van de Parallelweg. De agenten maakten hen duidelijk hoe gevaarlijk en onzinnig hun gedrag was. De drie begrepen wat ze fout hadden gedaan en gingen na de vermaning vrijuit.

Ik snap het niet meer. Na alle ophef van de afgelopen weken hadden die eikels kunnen weten hoe gevaarlijk zoiets is, en dan komen ze er met een vermaning vanaf |( |(
 
Als een debiel iets debiels wil doen dan verzint ie wel iets debiels. Of debiel idee dan uit de krant komt, of van een videospelletje, mtv, imam, of zijn eigen zieke geest maakt dan toch niets uit zeker?
Misschien is gewoon de pakkans en de straf te gering om dit soort malloten tot inkeer te brengen.

Mee eens, straffen moeten zwaarder !!!!!!!!! Klinker koppen vond ik ook wel een goed idee. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan