Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zoveel mensen, Zoveel wensen...Hij staat op 135 70 15 banden. Heeft iemand een idee wat de bandenspanning moet zijn?
Ja, daar kwam ik ook achter na een speurtocht op mf. Ik vind hem wat licht sturen boven de 80-90 .Zoveel mensen, Zoveel wensen...
De een zweert bij zo hard mogelijk zeg maar 3 bar of zo voor meer zijdelingse stijfheid, waar een ander liever met 2 bar rijdt of zelfs nog iets minder vanwege net iets meer grip in de bochten
hoe breeder de band hoe lager de druk , voor banden 195 geven ze 1.3 - 1.4 druk op ...Ja, daar kwam ik ook achter na een speurtocht op mf. Ik vind hem wat licht sturen boven de 80-90 .
In welk gat zit de schommel nu?Vandaag van 2.5 naar 2.2
De combinatie is niet zo stuiterig maar op de snelweg nog nerveus.
Morgen de schommelarm in het andere gat zetten. Eens kijken wat dat doet.
Als je hem in het voorste zet wordt ie iets nerveuzer toch? Schommel met autoband heeft wel wat last van spoorvorming is mijn ervaring. Naaf besturing heeft dat minder.Bekijk bijlage 1686817
In het achterste gat.
Dat dacht ik eerst ook. Maar als ik hem in het voorste gat zet gaat mijn wiel richting motor dus word mijn naloop groter en gaat hij zwaarder sturen dus word stabieler. Graag commentaar als ik het bij het verkeerde eind heb.Als je hem in het voorste zet wordt ie iets nerveuzer toch? Schommel met autoband heeft wel wat last van spoorvorming is mijn ervaring. Naaf besturing heeft dat minder.
Hij moet alleen beter leren kijkenPaalco is zo stom nog niet
Klopt, zit verkeerd om te denken. Ik heb het overigens bij al m'n zelfbouw vorken toegepast, maar nooit gebruikt. De eml kun je niet verstellen.Je hebt het goed Paalco
Dat scheelt echt veel. Het nerveuze is er uit. Hij stuurt wel iets zwaarder maar dat was te verwachten. Nu weer verder met de banden spanning en schokbrekers.