kwastert
Forti Nihil Difficilius
En een langere achtervork
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat kom ik wel een keer bij jou doen.En nog even een stabilisatorstang maken
Waarom?En een langere achtervork
Lpg?En de tank in de bak
Nee hoor
Voor een betere gewichtsverdeling.Waarom?
Het rijplezier is nu wel groter. Ik zit nu meer ontspannen op de motor. Ik laat het even zo tot ik wat meer gewend ben aan het span. Voorlopig alleen nog wat experimenteren met bandenspanning en vering.er zit ook een groot gedeelte van het rijplezier in de gewenning; er komt een moment dat het anticiperen op de bewegingen van je span steeds meer vanzelf gaat en dan lijkt het net of die minder nerveus is geworden...
En dan van pomp naar pomp rijden om hem vol te houden voor een stabiel rijgedragNee hoor
Gewoon de benzine tank
Voor de betere gewichtsverdeling
Niet iedereen is eigenwijs genoeg om op LPG te willen rijden
Misschien ik wel? Maar nu eerst maar fatsoenlijk leren rijden op dat ding.Niet iedereen is eigenwijs genoeg om op LPG te willen rijden
Ik reed 2.5 2.5 en 3 achter.Wat is de banden spanning? Als ik in mijn voorband op 3.5 bar zet stuurt hij ook heel licht, echter grip is ver te zoeken.
Op 1.8 bar (voor) is de grip vele malen hoger en stuurt hij toch echt zwaarder. Echter neem ik dat voor lief in verhouding met wat ik er voor terug krijg
Gaat het plan worden. Voor en het span op 135r15 zodat alles weer recht staat.Aĺs je de voorband vervangt door een 135R15 zal het sturen zwaarder worden en rechtdoor stabieler sturen. De 135/70 is lager waardoor de naloop van het voorwiel afneemt. Ik denk dat er in jouw geval in eerste instantie een 135R15 gemonteerd geweest is en als je dan een /70 monteert zal idd de motor wat naar rechts overhellen.
Dit klopt inderdaad. 3500 km verder. Ik rijd nu weer met de oude instellingen en heb geen probleem met het stuurgedrag. Wel de voorspanning wat hoger en het zijspan wat hoger gesteld. En 2 zakken zand er in.er zit ook een groot gedeelte van het rijplezier in de gewenning; er komt een moment dat het anticiperen op de bewegingen van je span steeds meer vanzelf gaat en dan lijkt het net of die minder nerveus is geworden...
Misschien toch wel interessant met de huidige benzine prijzen. Is er een vx800 op LPG bekend?Niet iedereen is eigenwijs genoeg om op LPG te willen rijden
Lijkt mij uiterst onwaarschijnlijk, zeg maar gewoon "nee"Weet iemand of die vx800 nieuw verkocht is met span?
Mijn eml is wel nieuw verkocht als span. In 93, meteen als span op de weg gekomen. EML deed dat wel. Maar de mijne staat dan wel als zodanig op kenteken en niet meer als Kawasaki.Lijkt mij uiterst onwaarschijnlijk, zeg maar gewoon "nee"
Of het is toeval, of iemand heeft zelf een datum in het typeplaatje geslagen
Eerst eens wat info verzamelen. Maar het lijkt aantrekkelijke.Ik ken er niet eentje.
Maar als die waterkoeling heeft moet t te doen zijn.
Je gas mengstuk zal wel even knutselen worden, maar met een kleine Landi verdamper moet die vast wel rijdend te krijgen zijn
Ja, oke, maar niet af fabriek..Mijn eml is wel nieuw verkocht als span. In 93, meteen als span op de weg gekomen. EML deed dat wel. Maar de mijne staat dan wel als zodanig op kenteken en niet meer als Kawasaki.
De EML fabriek, blijkbaar kochten die nieuwe motoren en werden meteen uit elkaar getrokken.Ja, oke, maar niet af fabriek..
Inderdaad de EML fabriek, niet de Suzuki fabriek....De EML fabriek, blijkbaar kochten die nieuwe motoren en werden meteen uit elkaar getrokken.
Dat was mijn vermoeden, maar ik wist het niet zeker.De EML fabriek, blijkbaar kochten die nieuwe motoren en werden meteen uit elkaar getrokken.