wegenbelasting motoren

tsjah

MF veteraan
29 jan 2009
1.755
116
Leeuwarden
Hallo mede motofanaten.

Ik zit met de volgende stelling;
Voor mijn brommert betaal ik het gehele jaar wegenbelasting, maar zou je ook een deel van het jaar kunnen betalen zoals je ook kunt met de verzekering?
Ik weet dat je ook de fiets kunt schorsen maar daar betaal je ook al €73,- voor.

Heb al een beetje zitten neuzen op de site van de belasting maar daar kom ik ook niet uit leuker kunnen ze het niet maken wel...

Afijn ik ben benieuwd of hier mensen zijn die dit wel weten.
Zit er anders over na te denken om een oldtimer aan te schaffen en deze te upgraden.

Groet :W
 
Hallo mede motofanaten.

Ik zit met de volgende stelling;
Voor mijn brommert betaal ik het gehele jaar wegenbelasting, maar zou je ook een deel van het jaar kunnen betalen zoals je ook kunt met de verzekering?
Ik weet dat je ook de fiets kunt schorsen maar daar betaal je ook al €73,- voor.

Heb al een beetje zitten neuzen op de site van de belasting maar daar kom ik ook niet uit leuker kunnen ze het niet maken wel...

Afijn ik ben benieuwd of hier mensen zijn die dit wel weten.
Zit er anders over na te denken om een oldtimer aan te schaffen en deze te upgraden.

Groet :W

Zou wel zo eerlijk zijn ja.

Schorsen mag volgens mij ook pas een jaar nadat je een schorsing hebt opgeheven, dus lijkt me ook geen optie
 
Laatst bewerkt:
Als je de schorsing opheft en binnen een jaar hetzelfde voertuig opnieuw schorst, zijn de kosten hoger, volgens mij is het dan €73 1 x schorsen €24 [ dacht ik]
 
naar mijn weten geldt hogere schors bedrag binnen 1 jaar alleen voor auto's. voor fietsen is dit €24 ,00/jaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan