wel of geen spiegels

Om te zien waar je je hersenen hebt laten vallen.. beetje domme vraag.. waar heb je spiegels voor nodig. Nou in elk geval niet om te zien hoe laat het is !
 
Joepie, wat een hoop onzin topics tegenwoordig :}

Maar wel een mooie fiets :

full


En zonder spiegels :X
 
Ah, idd geen spiegels nodig, gewoon lekker je haar kammen (dan wel niet je wenkbrouwen dan, of heb je die ook niet?) in je velgen!
 
Maar wel een mooie fiets :

(Afbeelding)

En zonder spiegels :X
Ah correctie; jij hebt idd geen spiegels nodig.
Mooi, we zijn er wel uit dus?


Edit: rij jij wel eens door een stad? Niet zo vaak zeker hè? Jammer, ik vind dit toch wel een industrievoorbeeld van een citybike. :)
 
Laatst bewerkt:
Maar wel een mooie fiets :

(Afbeelding)

En zonder spiegels :X

Leuk zo'n uitlaatbocht. Jammer alleen dat je niet meer sportief de bocht door kan komen, omdat je bochten in de weg zitten en je je voet niet kan verzetten.
Ultiem posermateriaal zonder ermee te kunnen rijden dus :z
 
Leuk zo'n uitlaatbocht. Jammer alleen dat je niet meer sportief de bocht door kan komen, omdat je bochten in de weg zitten en je je voet niet kan verzetten.
Ultiem posermateriaal zonder ermee te kunnen rijden dus :z

:^

niet iedereen heeft maat 46
 
Spiegels???....

Welke spiegels O-)





Persoonlijk kan hetgene waar ik reeds voorbij ben me geen flikker meer schelen :+
 
Ok. Maar met zo'n vette bike hebbie natuurlijk gewoon vet schijt aan alles toch? Fuck it! En fuck tha system toooo!

Met spiegels zie je toch veel meer.. als je op de snelweg van rijstrook wil verplaatsen, je kijkt wel over je schouder, maar als er een andere leip in een auto met 200 langs komt, zie je dat NOOIT op tijd. Dan lig je dood op de vluchtstrook... maar dat maakt niet uit want je was stoer zonder spiegels.
 
Terug
Bovenaan Onderaan