Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken? [deel 2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een fiat punto ofzoiets..
Maar ik had een rollende start dus het was geen eerlijke strijd :+

Het werd net groen toen ik bij de streep kwam, dus kon rustig door rijden.
Mevrouw keek woest toen ik haar bij het stoplicht voorbij kwam (ze stond ook vooraan).
Doordat ze vol gas achter mij aan kwam, reed ze bijna achter tegen mij aan toen ik stilstond bij het volgende stoplicht :N
 
Mijn bmw heeft een verstopte injector dus als je vermogen vraagt loopt ie nog maar op 3 poten en begint ie te bokken.( staat nu bij de garage)

Van de week voor het stoplicht naast een golf 3. Zelfs met kwartgas en een bokkende motor bleef ik hem voor _O-
 
bmw 320d ik denk gechiped op zo..
een jochie in papa zijn auto, en maar trappen om mij voor te blijven!
vreselijk roken als die in de toeren kwam :N

ik ben er maar omheen gegaan,
volgens mij dacht hij echt dat hij snel(ler) was!

wat bezielt ze toch! |(
 
Een fiat punto ofzoiets..
Maar ik had een rollende start dus het was geen eerlijke strijd :+

Het werd net groen toen ik bij de streep kwam, dus kon rustig door rijden.
Mevrouw keek woest toen ik haar bij het stoplicht voorbij kwam (ze stond ook vooraan).
Doordat ze vol gas achter mij aan kwam, reed ze bijna achter tegen mij aan toen ik stilstond bij het volgende stoplicht :N

Zou ook boos worden als een 25kw mij er uittrekt :+

Trouwens net tegen een Golf 5 GTI. Heb hem maar laten winnen, helemaal geen zin om te racen. Eerste ritje van het jaar en stevig wind dus ff rustig aan. :]
 
Zou ook boos worden als een 25kw mij er uittrekt :+

Trouwens net tegen een Golf 5 GTI. Heb hem maar laten winnen, helemaal geen zin om te racen. Eerste ritje van het jaar en stevig wind dus ff rustig aan. :]


Je moet ze nooit laten winnen, dan denken ze dat ze altijd sneller zijn en blijf je er last van houden.
 
Zou ook boos worden als een 25kw mij er uittrekt :+

Trouwens net tegen een Golf 5 GTI. Heb hem maar laten winnen, helemaal geen zin om te racen. Eerste ritje van het jaar en stevig wind dus ff rustig aan. :]

Heb een GTI er laatst uit gereden. Toen weer rustig gereden zodat hij bij kon trekken. Toen hij voorbij wou rijden remde hij een beetje af en gaf hij mij een duimpje. Lieve tjappie.
 
Tijdje terug met mn toenmalige gsxr750 uit 91 een subaru impreza wrx... Dat redde ie niet de oprit naar de snelweg op (understatement :P)

Ook een 911 was een keer dapper, en verder eigenlijk niets bijzonders behalve geregeld de petjes golf TDI's en GTI's... maar als die in hun 3e verzet zitten hang ik er nog achter in de relax stand in zn 1.

Vraag me nog steeds af waarom ze het uberhaupt proberen in godsnaam... :')
 
Tijdje terug met mn toenmalige gsxr750 uit 91 een subaru impreza wrx... Dat redde ie niet de oprit naar de snelweg op (understatement :P)

Ook een 911 was een keer dapper, en verder eigenlijk niets bijzonders behalve geregeld de petjes golf TDI's en GTI's... maar als die in hun 3e verzet zitten hang ik er nog achter in de relax stand in zn 1.

Vraag me nog steeds af waarom ze het uberhaupt proberen in godsnaam... :')

Mmm heb het nog nooit gedaan maar zo'n WRX lijkt mij toch een uitdaging, die dingen kunnen bochtensnelheden hanteren van 3 cijfers en bovendien trekken ze best vlotjes op. Misschien een oprit die geheel recht is, maar anders kan ie denk ik best lastig zijn???? :?
 
Mmm heb het nog nooit gedaan maar zo'n WRX lijkt mij toch een uitdaging, die dingen kunnen bochtensnelheden hanteren van 3 cijfers en bovendien trekken ze best vlotjes op. Misschien een oprit die geheel recht is, maar anders kan ie denk ik best lastig zijn???? :?

Is afhankelijk van de setup. Niet elke WRX is hetzelfde. Je hebt een WRX & WRX STI. Waarvan de WRX STI de snelste versie is. ;)
 
Vandaag nog tegen een Jaguar XJ Mk II X300 V12.

Moet eerlijk zeggen dat ik hem een beetje uitdaagde, hij zat voor mij op een N weg en toen er wat auto's afsloegen stoof hij er vandoor dat ik toch iets had van 'das best snel voor een auto'. Dus eerst volgende verkeerslicht maar naast gaan staan, ff hengelen en die gast knikte dat hij dat wel eens wilde proberen. En man man eerste keer dat ik een sprint doe dat ik boven de 7000 uit moet komen om hem voor te blijven, ik moest nu echt ff flink aan de bak om alle paarden lost te laten. Eenmaal boven de 7000 geen probleem meer, maar je kan je er nog vies op verkijken.
 
Als je vlot optrekt met een 600 blijf jij doorgaans onder de 7000 toeren? Kleinere blokken = Hogere toeren ;)
 
Vandaag nog tegen een Jaguar XJ Mk II X300 V12.

Moet eerlijk zeggen dat ik hem een beetje uitdaagde, hij zat voor mij op een N weg en toen er wat auto's afsloegen stoof hij er vandoor dat ik toch iets had van 'das best snel voor een auto'. Dus eerst volgende verkeerslicht maar naast gaan staan, ff hengelen en die gast knikte dat hij dat wel eens wilde proberen. En man man eerste keer dat ik een sprint doe dat ik boven de 7000 uit moet komen om hem voor te blijven, ik moest nu echt ff flink aan de bak om alle paarden lost te laten. Eenmaal boven de 7000 geen probleem meer, maar je kan je er nog vies op verkijken.


Dat heb je tijdens 't sprintje nog kunnen lezen? ;)
 
Als je vlot optrekt met een 600 blijf jij doorgaans onder de 7000 toeren? Kleinere blokken = Hogere toeren ;)

Zeker, helemaal in de eerst en 2de versnelling. Vlot genoeg dan hoor. Niet snel inderdaad maar snel genoeg voor 90% van de auto's. Voor de rest moet ik dan doortrekken.

Dat heb je tijdens 't sprintje nog kunnen lezen? ;)

Uhhh nee, maar ik weet toch hoe die auto er uitziet en ik weet welke modellen Jagaur heeft geproduceerd. Vervolgens is dit model leverbaar geweest met slechts 2 motoren, en dan gewoon even op internet kijken naar de uiterlijke verschillen.

Een BMW M3 herken je toch ook op een km afstand... Heb ik geen badge voor nodig.
 
Zeker, helemaal in de eerst en 2de versnelling. Vlot genoeg dan hoor. Niet snel inderdaad maar snel genoeg voor 90% van de auto's. Voor de rest moet ik dan doortrekken.Uhhh nee, maar ik weet toch hoe die auto er uitziet en ik weet welke modellen Jagaur heeft geproduceerd. Vervolgens is dit model leverbaar geweest met slechts 2 motoren, en dan gewoon even op internet kijken naar de uiterlijke verschillen.

Een BMW M3 herken je toch ook op een km afstand... Heb ik geen badge voor nodig.

Ik denk dat die je toerenteller bedoelde :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan