Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken? [deel 2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probeerde gisteren op de snelweg een dikke 5-serie uit te lokken om wat te spelen. Maar hij hapte niet toe, hij bleef constant 180 rijden...

Tot op heden nog geen echt sprintje gehad tegen een automobilist. '(
 
gisteren bij het stoplicht stond er een porsche (compleet met kalende meneer erin) naast en die trok moeilijk hard op. ik stond niet heel erg op te letten en liet m lekker gaan. 200 meter verder bij het volgende stoplicht keek ie triomfantelijk maar hij heeft t geen 2e keer gewonnen. wat een sukkel. wat is dat trouwens voor prestatiedrang van die mannetjes? ik trek m er zelfs met mn XJ er nog uit, snapt ie dat niet?
 
Vandaag ook me eerste race tegen een koekblik gehad. Het was een bmw 3 serie coupe, stond verder niks op de achterkant. Zat achter hem op de provinciale weg. Die weg liep over in 2 baans. En toen ging de bmw er vandoor. eerst had ik het niet door, dus toch maar terug geschakeld. Binnen 100-200 meter lag ik er weer aardig voor. Toen na de rotonde weer beide vol op het gas. Hij maakte geen schijn van kans tegen mijn 600rr maar de heren staken dun duimen bij het stoplicht bijna DOOR het dak, zo mooi vonden ze het. Uiteraard een duim terug, was lache!
 
gisteren bij het stoplicht stond er een porsche (compleet met kalende meneer erin) naast en die trok moeilijk hard op. ik stond niet heel erg op te letten en liet m lekker gaan. 200 meter verder bij het volgende stoplicht keek ie triomfantelijk maar hij heeft t geen 2e keer gewonnen. wat een sukkel. wat is dat trouwens voor prestatiedrang van die mannetjes? ik trek m er zelfs met mn XJ er nog uit, snapt ie dat niet?

dat noemen ze ook een midlife-crisis.. ;)
kom je nog wel vaker tegen hahahaha...
 
Het mooist is lekker spelen met het gas en dan heel rustig wegrijden. Prachtig hoe alle petjes erin trappen. Gaan ze vol gas weg, laat je ze ff lopen en dan hoppa, genadeslag toebrengen.

Maar over het algemeen komt de TRX niet boven de 4000 toeren...

mvg Rick
 
Zag laatst in de vertr een TVR Tuscan een snelwegoprit oprijde. Ik was wat doelloos aan het rondrijden dus ik ging er achteraan. Moest flink door trappen om bij m te komen want z'n tempo lag aardig hoog. Volgens mij merkte de bestuurder me pas op toen ik er met 190 voorbij kroop, want daarna blaasde hij me keihard voorbij. Nog dezelfde afrit gepakt maar de wegen en het verkeer ontnamen een spannend vervold
 
Het mooist is lekker spelen met het gas en dan heel rustig wegrijden. Prachtig hoe alle petjes erin trappen. Gaan ze vol gas weg, laat je ze ff lopen en dan hoppa, genadeslag toebrengen.

Maar over het algemeen komt de TRX niet boven de 4000 toeren...

mvg Rick

Mja... eigenlijk durf je gewoon niet hard op te trekken vanuit stilstand waarschijnlijk.
 
Reed laatst rustig 160 toen er een benz langs kwam, eventjes achter hem gezeten met 210.. maar toen hij opzij ging kon ik het niet laten om er toch even voorbij te gaan met 240! Bij de volgende afslag een duimpje gekregen, altijd leuk
 
gisteren bij het stoplicht stond er een porsche (compleet met kalende meneer erin) naast en die trok moeilijk hard op. ik stond niet heel erg op te letten en liet m lekker gaan. 200 meter verder bij het volgende stoplicht keek ie triomfantelijk maar hij heeft t geen 2e keer gewonnen. wat een sukkel. wat is dat trouwens voor prestatiedrang van die mannetjes? ik trek m er zelfs met mn XJ er nog uit, snapt ie dat niet?

Het hangt er een beetje van af wat voor Porsche je tegen je hebt. Een 4S gaat toch heel aardig snel ... tenzij bestuurder bij het schakelen de 2e versnelling niet kan vinden, wat ik een keer heb meegemaakt _O- Ga je gelijk op, en bij 100 issie plots weg en hoor je nog even KKGGGRRRRRRGGGGGG
 
Een Porsche 911 uit de jaren '80. Dat was geen wedstrijd ... It wasn't even the same sport!

Oh, en vandaag een vrij recente Chevrolet Pick-Up ...
 
Laatst bewerkt:
Het hangt er een beetje van af wat voor Porsche je tegen je hebt. Een 4S gaat toch heel aardig snel ... tenzij bestuurder bij het schakelen de 2e versnelling niet kan vinden, wat ik een keer heb meegemaakt _O- Ga je gelijk op, en bij 100 issie plots weg en hoor je nog even KKGGGRRRRRRGGGGGG

Nou, die ben ik vandaag tegen gekomen. Ik stond op de rechter baan bij dubbele verkeerslichten, komt er ineens een recente Porsche 911 met veel geweld naast me tot stilstand. Ik m'n vizier dus maar ff dichtgeklapt en w88... Groen! Vol het gas er op! De eerste 2 versnellingen heb ik hem makkelijk, heb meteen 20 meter voorsprong, maar dan gaat het aardig gelijk op en vlak voor dat hij in begint te lopen moest het gas er weer af voor een rotonde. Hem maar even netjes voor gelaten, galant als ik ben. :9 Toen kon ik dus lezen dat het om de Carrera 4S gaat, goed snelle auto dus... Kon dus niets anders doen dan er vol gas achteraan. O-) Tot aan de 4e versnelling kon ik in z'n slipstream blijven zitten, ging aardig gelijk op, maar toen ik naar de 5 moest was ik hem toch echt kwijt.

Machtig mooi apparaat, zo'n Porsche 911. Zou ik ook wel eens een rondje in willen rijden. :Y
 
Het mooist is lekker spelen met het gas en dan heel rustig wegrijden. Prachtig hoe alle petjes erin trappen. Gaan ze vol gas weg, laat je ze ff lopen en dan hoppa, genadeslag toebrengen.

Maar over het algemeen komt de TRX niet boven de 4000 toeren...

mvg Rick

Vol gas weg rijden en dan netjes 80 gaan rijden... Ook leuk
 
Vanuit stilstand is het ff flink door de één en twee heen en de meeste auto's zijn dan al wel stipjes.
Als het een dikke auto is dan mag diegene al wel flink trappen om dat bij te houden.
En dan heb ik nog maar een 600 cc.

Op de snelweg ga ik niet zitten ouwehoeren met auto's.
 
gisteren bij het stoplicht stond er een porsche (compleet met kalende meneer erin) naast en die trok moeilijk hard op. ik stond niet heel erg op te letten en liet m lekker gaan. 200 meter verder bij het volgende stoplicht keek ie triomfantelijk maar hij heeft t geen 2e keer gewonnen. wat een sukkel. wat is dat trouwens voor prestatiedrang van die mannetjes? ik trek m er zelfs met mn XJ er nog uit, snapt ie dat niet?

En wie doet met die prestatiedrang mee?
Tsss hij zou maar winnen....
 
afgelopen weekend van bergen op zoom tot rotterdam racen met een megane RS. Moet toch zeggen dat ie plastic wagentjes niet langzaam zijn.

ik zag hem in me spiegels met hoge snelheid aankomen, ik terugschakelen naar 3 en open gooien.. hij kon er maar niet langs.. liet gas los, dan kwam ie wat dichterbij en weer gas erop en hij was weer weg haha. was een erg leuk ritje moet ik zeggen. uiteindelijk open getrokken tot hij me niet meer zag, 260 tikte ik ff aan.
 
Haha wat een topic hier zeg ghihi _O-

Ik ook maar dan een smeuig verhaaltje :Y

Ik win elke sprint,altijd,elke keer weer,zonder enige moeite....

Voorwaarde: stoplicht,enkelbaans en ik tijdens rood vooraan dringen,midden van de weg blijven rijden _O-

Ach je moet wat met een 150 cc scooter he :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan