Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken? [deel 2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een vrachtwaggel _O-
Ik moet zeggen voor die logge dingen (zonder trailer) zijn ze nog vrij rap, maar het was uiteraard geen match 8-)

Bleef natuurlijk wel geinig om samen met een vrachtwagen voor het stoplicht ff aan het / op het gas te trekken / trappen :+
 
Laatst bewerkt:
Een vrachtwaggel _O-
Ik moet zeggen voor die logge dingen (zonder trailer) zijn ze nog vrij rap, maar het was uiteraard geen match 8-)

Bleef natuurlijk wel geinig om samen met een vrachtwagen voor het stoplicht ff aan het / op het gas te trekken / trappen :+

wat wil je met min bijna 400pk en 1000 versnellingen :P
 
Vanmoddag kwam ik 1 of andere TVR tegen, die had er ook zin in. Hij ik kon m niet bijhouden in de bochten en op t rechte stuk bleef ik op gelijke afstand. Dat ding was vies snel :9~
 
Een vrachtwaggel _O-
Ik moet zeggen voor die logge dingen (zonder trailer) zijn ze nog vrij rap, maar het was uiteraard geen match 8-)

Bleef natuurlijk wel geinig om samen met een vrachtwagen voor het stoplicht ff aan het / op het gas te trekken / trappen :+


Ik heb een aantal jaren bij Scania gewerkt, daar hebben ze eens een test gehouden;
De "lichtste" Porsche tegen de "zwaarste" Scania, de Scania won!
 
De lichtste Porsche heeft waarschijnlijk geen motor.

Mwah ik zou zeggen rijd eens mee. Vertrekken in 4 hoog, door naar 5 hoog en dan zes hoog. Top 90 behaald. Gaat erg rap.... Neem de nieuwste Volvo en je hebt 750 pk met bijna 3200 Nm koppel. Dat op een gewicht van 7500 kilo....
 
Voorheen op de rondweg van Sneek kon je met een leeg chassis vrachtauto tussen de stoplichten gewoon net zo snel zijn als de autos. Was erg grappig om te doen.

Geen autos gehad die het wouden proberen met de motor nog... Wel dwarspissers die gewoon gaan inhalen als je eraan kom rijden...

mvg Rick
 
van 't weekend wéér achterlijk gedrag meegemaakt :

altijd en eeuwig weer de petjes/bontkraagjes uit noord afrika die denken dat ik me koppeling d'r uit wil branden bij de stoplichten ......
( terwijl ik rustig sta te ploffen met me meissie achterop , en alleen maar lekker ontspannen op die trage harley een frisse neus wil halen met dat mooie weer )

.....geen verstand , die lui :/
 
BMW M5. Samen de oprit op. Vrij baan. Gaaaaaaaaaan.

Best snel zo'n drugsdealersmobiel.
Niet snel genoeg.
 
bij het stoplicht, Mercedes AMG. zaten 2 buitenlandertjes in en ik dacht, dat wordt leuk.
Toen het licht op groen sprong, gaf ik gas, maar zij duidelijk ook.. ik trok ze wel eruit maar het was wel lastig. Moest op een gegeven moment afremmen en toen scheurde zij door... en dat bij 140, ik vond het wel goed...

het was wel leuk. probeerde evenlater nog naast hun te rijden om hun te bedanken maar ze sloegen een weg in waar ik niet in moest..
 
Laatst bewerkt:
Ah zit me net te bedenken,een keer tijdens mijn rijles haha.
Voor het stoplicht,2 baans,golfje nerveus naast me steeds een stukje opschuiven en steeds mijn kant opkijkend,Rijinstructeur achter me had het al door en moest een beetje lachen en gaf me een goedkeurend knipoogje :P

Best lullig als je zoek gereden word door een leerling op een lesmotor hahaha!!
Leuke vent die leraar ;)
 
Ah zit me net te bedenken,een keer tijdens mijn rijles haha.
Voor het stoplicht,2 baans,golfje nerveus naast me steeds een stukje opschuiven en steeds mijn kant opkijkend,Rijinstructeur achter me had het al door en moest een beetje lachen en gaf me een goedkeurend knipoogje :P

Best lullig als je zoek gereden word door een leerling op een lesmotor hahaha!!
Leuke vent die leraar ;)
_O-
 
Gistermiddag op de prins Bernhardlaan in haarlem een ÉÉND! ( 2cv) met een lekke uitlaat..
Ding draaide niet zo lekker stationair dus stond bij te gassen, kijkt vervolgens mij aan dus ik lurk ook even aan het gas.
Gaat ie er helemaal voor zitten!
Dus ik ben ook de lulligste niet en ik ben op mijn tank gaan.liggen.
Toen het stoplicht groen werd trok ie zowaar met piepende banden op!
Het volgende stoplicht is zo,n 30 meter verder dus ik ben naast hem blijven hangen. Blijkt er rechts van me een breed grijnzende agent te rijden, geinig!!
( volgende stoplicht maar gewoon weggereden, een eend die meer herrie maakt dan een chopper is nooit grappig vóór je..
 
Gistermiddag op de prins Bernhardlaan in haarlem een ÉÉND! ( 2cv) met een lekke uitlaat..
Ding draaide niet zo lekker stationair dus stond bij te gassen, kijkt vervolgens mij aan dus ik lurk ook even aan het gas.
Gaat ie er helemaal voor zitten!
Dus ik ben ook de lulligste niet en ik ben op mijn tank gaan.liggen.
Toen het stoplicht groen werd trok ie zowaar met piepende banden op!
Het volgende stoplicht is zo,n 30 meter verder dus ik ben naast hem blijven hangen. Blijkt er rechts van me een breed grijnzende agent te rijden, geinig!!
( volgende stoplicht maar gewoon weggereden, een eend die meer herrie maakt dan een chopper is nooit grappig vóór je..

Hahaha humor.

Ik had er in belgie ook een.
Was samen met mijn neef op vakantie en we stonden voor een stoplicht, duurde nogal lang dus ik ging een beetje met mijn gas kloten, hij ook.
Kijk ik links naast me, staat er een paar meter verderop in het fietsenvak een mountainbiker mij heel serieus aan te kijken, en aan zijn stuur 'gashendel' te draaien :9 nog nooit zo'n lol gehad voor een stoplicht :+ toen ik in de lach schoot moest hij ook lachen _O- blije belgen *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan