Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken? [deel 2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
gisteren mijn nieuwe pak op gehaald in Tilburg..
( reed overigens met de auto. B| )

en net voor tilburg heb je een grote rondweg, bij de stoplichten is dat 3 baans.

ik kwam eraanrijden en zette hem op de meest linkse baan.

- helemaal recht een bmw x5
- in het midden ( naast me ) een golf mk4 1.6 benzine.
- ik de container van mijn ouders zafira 2.2 _O-

dus groen, en dat vrouwtje gooide het gas erop echt niet gezond.. :o
dus ik dacht derachteraan, ( het blijft een zeecontainer waar je mee rijd, maar zelfs dat beestje komt nog van zijn plek. )

en doortrappen naar zijn 2, 80km/u doortrappen naar zijn 3, en dat vrouwtje ging nogsteeds door..

maar ik moest met een honderd meter invoegen, ik lag al bijna voor dat vrouwtje maar als ik nu naar rechts ging zat die nog in de zeikant.

dus ik knipperlicht uit maar ze ging niet remmen of een baan opzij ( want de baan naast haar was dus helemaal leeg.. )

dus ik trok hem nog iets door, en toen heb ik voor de golf geslingert in de hoop dat ik niks ging raken. :?
iets op de rem gestampt en pas een honder meter verder naar rechts gegaan..

toen kwam ze er boos voorbij en toen ben ik er nog even achteraan gereden,

maar op een gegeven moment reden we 160 170 en toen heb ik het gas los gelaten, maar zei ging echt fiks door..

gaar wijf :/

:')
 
gisteren mijn nieuwe pak op gehaald in Tilburg..
( reed overigens met de auto. B| )

en net voor tilburg heb je een grote rondweg, bij de stoplichten is dat 3 baans.

ik kwam eraanrijden en zette hem op de meest linkse baan.

- helemaal recht een bmw x5
- in het midden ( naast me ) een golf mk4 1.6 benzine.
- ik de container van mijn ouders zafira 2.2 _O-

dus groen, en dat vrouwtje gooide het gas erop echt niet gezond.. :o
dus ik dacht derachteraan, ( het blijft een zeecontainer waar je mee rijd, maar zelfs dat beestje komt nog van zijn plek. )

en doortrappen naar zijn 2, 80km/u doortrappen naar zijn 3, en dat vrouwtje ging nogsteeds door..

maar ik moest met een honderd meter invoegen, ik lag al bijna voor dat vrouwtje maar als ik nu naar rechts ging zat die nog in de zeikant.

dus ik knipperlicht uit maar ze ging niet remmen of een baan opzij ( want de baan naast haar was dus helemaal leeg.. )

dus ik trok hem nog iets door, en toen heb ik voor de golf geslingert in de hoop dat ik niks ging raken. :?
iets op de rem gestampt en pas een honder meter verder naar rechts gegaan..

toen kwam ze er boos voorbij en toen ben ik er nog even achteraan gereden,

maar op een gegeven moment reden we 160 170 en toen heb ik het gas los gelaten, maar zei ging echt fiks door..

gaar wijf :/

Jij snapt het nog niet helemaal..

Heb ook een keer zo'n figuur naast me gehad die vervolgens toch nog ff snel moest invoegen voor de rotonde, moest vol in de abs om er niet achterin te knallen. Hij kwam vervolgens letterlijk schuimbekkend verhaal halen... :?
 
Laatst bewerkt:
Gaar wijf? Jij bent zelf ook aardig debiel als ik het zo lees. Ervoor gooien zonder ruimte ( want je hoopt niks te raken) en dan op de rem trappen als je er eenmaal voor zit.
naahjah als er nog meer auto's achter jou rijden en naast dat "gare wijf" is gewoon een baan vrij en ze vertikt het om naar rechts te gaan?.. dan doe ik dat ja..

dan maar in jullie ogen een slechte rijder, maar waarschijnlijk kon zei niet hebben dat er een container harder ging dan haar rolgolf! maar dan is ze aan mij de verkeerde om zo'n actie uit te halen;).

en nee daarbij trap ik niet hard op de rem om erachter te gaan, heb nog meer auto's achter me rijden dan mezelf :?
 
naahjah als er nog meer auto's achter jou rijden en naast dat "gare wijf" is gewoon een baan vrij en ze vertikt het om naar rechts te gaan?.. dan doe ik dat ja..

Hopelijk heb je een goede begrafenisverzekering. En neem je niet iemand anders mee in dat ongeluk dat je binnenkort gaat krijgen.
 
Jij snapt het nog niet helemaal..

Heb ook een keer zo'n figuur naast me gehad die vervolgens toch nog ff snel moest invoegen voor de rotonde, moest vol in de abs om er niet achterin te knallen. Hij kwam vervolgens letterlijk schuimbekkend verhaal halen... :?
dit was gewoon een weg die rechtuit ging.. en naast dat wijf was een volledige baan vrij.. en als je al honder meter naast dat vrouwtje rijd om snelheid te maken om er langs te kunnen maar dat gunt ze je niet en dan gaat ze ook nog niet aan de kant?

ik weet niet hoor maar degene die hier dat vrouwtje verdedigen :? die zijn niet wijs:P.

maar idd misschien was het slimmer geweest om in de ankers te gaan het verkeer achter me te laten schrikken en heb dan net achter haar te gooien terwijl de rest achter haar ook aan het invoegen is, dat lijkt me veeeeeel veiliger.. B|
 
Hopelijk heb je een goede begrafenisverzekering. En neem je niet iemand anders mee in dat ongeluk dat je binnenkort gaat krijgen.
nee vriend, de volgende keer stamp ik op de rem met een paar auto's achter me, en gooi ik hem dan achter haar terwijl er nog meer verkeer aan het invoegen is! goeie zet lijkt me dat.

ongeluk zal niet van mijn kant komen ;) in het verkeer niet
 
Je had sowieso niet helemaal links moeten staan met een trage kutsafira.
En al helemaal niet als je verderop rechtsaf moet.
En je had ook gewoon gas los kunnen laten en dan naar rechts gaan.

In deze vind ik jou 10x zo gaar als dat "wijf"......
 
Volgende keer kan je dan beter achter haar invoegen, en als jij zo moest stampen om haar voorbij te komen schat ik de kans klein dat er wat direct achter je reed... Iedereen doet weleens wat raars wat niet iedereen kan waarderen, maar dit is niet de manier om daarmee om te gaan ;)
 
Je had sowieso niet helemaal links moeten staan met een trage kutsafira.
En al helemaal niet als je verderop rechtsaf moet.
En je had ook gewoon gas los kunnen laten en dan naar rechts gaan.

In deze vind ik jou 10x zo gaar als dat "wijf"......
die trage kut Zafira ging anders harder dan die golf.

mij best wat jij vind maar dat boeit me dus geen ene ruk! en er stond bij het stoplicht nog niet dat je moest invoegen, dan kwam pas na een paar honder meter.. dus ik weet niet wat je nog meer wilt weten?

ik had verkeer achter me, was haar aan het inhalen, want maakte meer snelheid naast haar was een baan vrij maar ze ging niet naar rechts.

dus reken nog maar door, volgende keer als zei of jij of iemand anders naast me stond deed ik weer hetzelfde.
dat ik er een "race" van maakte , heb je gelijk in MIJN FOUT.
( niet wetende dat ik in moest voegen toen ik bij het stoplicht stond )
dat zei mij geen ruimte gaf en stug door bleef planken HAAR FOUT.

:W
 
Snotaap van 19 jaar met de wijsheid in pacht..
Hup , naar je moeder , ze heeft vis gebakken.
 
Laatst bewerkt:
Tijdens mijn AVD een Volvo T5 (examinator en rijinstructeur)
Stond netjes te wachten voor het stoplicht komt de examinator naast me staan,
Hoor ik in m'n oortje: meneer heeft een nieuwe Volvo en denkt dat hij sneller bij het stoplicht weg is dan jij.....

Op de les kawa er-5 de Volvo eruit getrokken en netjes aan de max snelheid gehouden.

Toen hoorde ik in m'n oortje: goed zo!

Was trouwens ook geslaagd!
 
die trage kut Zafira ging anders harder dan die golf.

mij best wat jij vind maar dat boeit me dus geen ene ruk! en er stond bij het stoplicht nog niet dat je moest invoegen, dan kwam pas na een paar honder meter.. dus ik weet niet wat je nog meer wilt weten?

ik had verkeer achter me, was haar aan het inhalen, want maakte meer snelheid naast haar was een baan vrij maar ze ging niet naar rechts.

dus reken nog maar door, volgende keer als zei of jij of iemand anders naast me stond deed ik weer hetzelfde.
dat ik er een "race" van maakte , heb je gelijk in MIJN FOUT.
( niet wetende dat ik in moest voegen toen ik bij het stoplicht stond )
dat zei mij geen ruimte gaf en stug door bleef planken HAAR FOUT.

:W

Verlies van een paar meter incasseren komt in jou woordenboek nog niet voor he?? Iedereen wilt wel eens 'winnen' van een andere auto, maar als je denkt dat het niet lukt gewoon gas los. Bovendien moest JIJ een bijzondere manoeuvre doen. Ik had hem laten staan als ik haar was, had me mooi een nieuwe laklaag op geleverd. Een jochie van 19 jaar in de auto van zijn ouders die denkt dat hij kan rijden, komt altijd vrij snel in de problemen. Dikke kans ook nog trouwens dat zij haar best niet deed om jou voor te blijven, maar door jou in een situatie is gedwongen.

Edit, kennen we hem nog van een paar jaar geleden.... Ach gut, het strebertje....

Zie hier
 
Laatst bewerkt:
zit je op straat ook iedereen te vertellen wat goed en fout is, dat ze een prematuurtje zijn en dergelijke :z ps de komma(=,) komt gelijk na het woord, zonder s p a t i e

Vind jij het niet terecht dat iemand die een gevaarlijke situatie zelf veroorzaakt door zijn overduidelijk puberale gedrag, om daar vervolgens hier over te gaan klagen, aangesproken wordt?

Zegt hij er niets over en denkt ie bij zichzelf "wat een bitch" oke, maar nu, don't go in the ring if you can't take a hit.
 
het is wel terecht maar denken jullie echt dat het nut heeft? lekker laten gaan, noem 'm een kneus en laat het lekker zitten ipv 44x hetzelfde te vertellen, ga lekker bij een verkeersongevallenpraatclub ofzo


/en nu ga ik hier weer op in, komt er nog zo'n discussie :')
 
Laatst bewerkt:
Sowieso vind ik dat er een verbod moet komen om in dit topic te posten als je een sprintje met een auto hebt gedaan.

Kom op zeg. Hoe moeilijk is dat nou helemaal?

Het is verdorie een MOTOR-forum......
 
Gisteren in amsterdam osdorp. Een gele lamborghini murcielago.
Ik stond achter hem te wachten. Was maar 1 baan dus die gast trok hem open n ik erachteraan.
Wilde hem inhalen maar had geen ruimte.

Bij de stoplichten nog gesproken :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan