Schop dit topic even omhoog.
Al jaren lid van motoplus.
Vind dit altijd een informatief en leesbaar motorblad.
Laatste tijd -1,5 jaar en nu laatste maanden steeds erger word motoplus helemaal niet bezorgd of is weken onderweg.
Vervolgens motoplus gebeld volgens motoplus ligt het aan postnl die fouten maakt.
Deze problemen die ken ik.
Ik ben inmiddels ook al een vaste beller omdat mijn blad niet of (veel) te laat komt.
Laatste editie was er idd een probleem. Toen ik woensdags erover belde werd dat gemeld. Idd iets later lag ie toch in de bus.
Als je belt, dan duurt het nog 2 dagen voordat ie alsnog in de bus ligt. Ben je dus al bijna 1 week te laat.
Wat goed kan werken is dat je zelf het blad zelf bij de kiosk gaat kopen en dat ze het abo 1 uitgave verlengen.
Heb ik al meermaals zo gedaan.
Maar alle ellende van slecht/ te laat bezorgen daar word je niet blij van.
Vlgs mij zijn er bij post.nl en andere post-bezorgers meerdere werknemers die van een gratis abo houden.
Wel eens voorgesteld dat ze het blad in een grote blinde envelop stoppen.
Nu met plastic folie ziet iedereen dat het een motorblad is. Sommigen lezen kennelijk graag GRATIS!
Op zich niet zo erg, maar wel dat het gestolen blad, bij mij door de bus had gemoeten.Grrrr
Al wel eens overwogen om abo op te zeggen door deze ellende.
Maar toen ging't ineens maandenlang wel weer goed.