welk product/dienst mis je bij je dealer?

Heeft een dergelijke zaak kans van slagen?

  • absoluut, doen!

    Stemmen: 18 43,9%
  • denk het niet

    Stemmen: 2 4,9%
  • kansloze zaak

    Stemmen: 21 51,2%

  • Totaal aantal stemmers
    41
Lippendienst haast gratis zal wel teveel gevraagd zijn van de liefst(voor mijdan)vrouwenlijke monteurs want ik wil voor een dubbeltje op de eerste rang blijven zitten :+
Dat de rest zich flink laat naaien moeten zij weten zij weten niet beter dan dat ze overal flink voor dokken moeten :+
 
Piet7, je kan niet zomaar willekeurige woorden achter elkaar zetten en dan hopen dat het een leesbare zin wordt. Zo werkt dat niet.
 
Piet7, je kan niet zomaar willekeurige woorden achter elkaar zetten en dan hopen dat het een leesbare zin wordt. Zo werkt dat niet.

Je hebt helemaal gelijk,wat een onzin :+
Sterkte ermee!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd 8-)
 
ff tussenstandje.

t plan is weer een stuk verder in elkaar gezet, prijzen van concurenten staan in een excel file, zodat ik die kan vergelijken.

Zit nu alleen even met de invulling van de activiteiten in de winter. Hoe zien jullie de functie van een dealer in de winter?

Moet ik dan denken aan verkoop van assecoires, omdat iedereen thuis zit te knutselen, of puur onderhoud enz?

Winter doe beurtjes en zal wel een klein deel accecoires bij zitten voor de winterprojecten maar zoals je hier kan zien is dat weinig.

[me]Roy "R" vraagt zich af wanneer ie nou zijn contract kan komen tekenen...[/me]
 
Klinkt alsof het redelijk definitief aan het worden is, good luck!! :)en wat hebben we een lol met jou zeg _O-


:z

Jouw moet ook ik al gelijk geven,wat een onzin :+

Als dit zo door gaat kap ik met dat bijdehandte gedoe van me,het moet leuk blijven tenslotte :W
 
denk dat er een boel mooiweer rijders zijn die het liefst juist alle nieuwste gadgets in de winter op hun brommer laten sleutelen omdat ze er dan toch niet oprijden en het dus minder erg is als ze hem ff kwijt zijn. :)
 
Ipv een vrolijke noot een nuttige noot dan maar:grabbelbakken met op prijs gesorteerde leuk geprijsde motorgerelateerde hebbedingetjes zoals voelermaatjes gereedschap, plaktape in allerlei kleurtjes,tyrippies in allerlei maten,staalsponsjes ,spiegeltjes en van die mooi gekleurde "kraaltjes" om op het ventiel te draaien!
En een honkbalknuppel doet het ook goed waarmee tegen betaling gemept mag worden op winkeldochters die je toch niet aan de straatstenen kwijt kan :+


Edit:Jezus,ik ga alweer in de fout :X
 
Sjezus.... heb je een groot gedeelte rond, nergens een geschikt pandje te vinden.
Ben met redelijk wat makelaars in de weer.

Ik wil een pand op een industrieterrein vanwege de ruimte en evt geluidsoverlast.
Maar dat gaat niet met detailhandel. Dus dan moet je naar de stad of doorgaande weg.

Hier zijn echter de prijzen weer mega hoog.

Iemand hier ervaring mee?

Ben nu bezig met de gemeente om een ontheffing te krijgen, maar dit soort uitspraken duren 2-3maanden :(
 
Sjezus.... heb je een groot gedeelte rond, nergens een geschikt pandje te vinden.
Ben met redelijk wat makelaars in de weer.

Ik wil een pand op een industrieterrein vanwege de ruimte en evt geluidsoverlast.
Maar dat gaat niet met detailhandel. Dus dan moet je naar de stad of doorgaande weg.

Hier zijn echter de prijzen weer mega hoog.

Iemand hier ervaring mee?

Ben nu bezig met de gemeente om een ontheffing te krijgen, maar dit soort uitspraken duren 2-3maanden :(

Kop op ,je kan het stier,al je vier poten in regenlaarsen ,op je achterste poten ertegenaan en wachten tot de regenlucht weer opklaart en het kalfje geboren word!
:+
 
Laatst bewerkt:
pfffffff..... tsssss.... d-e-t-a-i-l-h-a-n-d-e-l :r

hoe durven ze :P

succes met het vinden van een pandje iig!! :)

Heb gesproken met de BOVAG en een dergelijke zaak blijkt helemaal niet onder de detailhandel te vallen. Sterker nog, ivm milieu eisen e.d. MOET het op een industrieterrein.

Ff weer contact opnemen met de gemeente dus!
 
Heb gesproken met de BOVAG en een dergelijke zaak blijkt helemaal niet onder de detailhandel te vallen. Sterker nog, ivm milieu eisen e.d. MOET het op een industrieterrein.

Ff weer contact opnemen met de gemeente dus!
Kijk uit dat je jezelf niet in de vingers snijdt. Want ze koppen hem straks zo weer terug: Jij moet dan allerlei vergunningen hebben, want je gaf zelf aan dat je niet in een winkelcentrum kunt zitten. Probeer het meer te gooien op bereikbaarheid voor motoren en vrachtwagens van leveranciers.
 
Ik zal denk toch niet aan die vergunningen gaan ontkomen, dat ben ik nu aan het uitzoeken.


Al verwissel je maar een accu of band, ben je al de lul zonder milieu vergunning. :(
 
Als je nou een pandje neemt waar je ook kan wonen...dan scheid je de zaak in een prive en zakelijk deel. Voordeel is dat de koffiehoek natuurlijk in je privedeel staat en daar ook gewoon gerookt mag worden :P , misschien kun je daar ook wel zonder milieuvergunning een bandje wisselen :+
 
Heb net een huis gekocht, gaat niet werken dus :)

zet je die toch in de krant? als het dan misgaat en je stopt met je zaak heb je iig een grote garage aan je huis :P Deel kun je dan onder een hypotheek hangen, lekker goeiekoop, betaalt de fiscus ook wat.
 
Tadaaaaaaaaa

Alles is rond, 1-8 gaat de webshop de lucht in en 1-9 wil ik dan de winkel openen. In eerste instantie nog even op donderdag avond en vrijdag!
 
Terug
Bovenaan Onderaan