Welke brikkers zijn er?

En natuurlijk Mustang Sally ( ouwe Guzzi, geen idee welk bouwjaar ) en PetophetNet ( ouwe CX 500 )
Dr zijn er inderdaad nog veel meer. En ik heb zo het idee dat we er een heleboel nog niet eens kennen. Het mag van mij een pagina-vullend lijstje worden!! :)
 
Roger, ik rij ook op een Honda CB7650F2 uit 1978 :P :P :P
 
Laatst bewerkt:
Hehe, eindelijk. :P :P :P

(en nou de rij-sleutel verhouding optimaal leggen ;) )

Van enthousiasme zeker, die typo's?

Mijn japans is niet erg ontwikkeld, vandaar. Sleutelen: effe kabels smeren en banddenspanning checken. Nieuwe olie erin en gaan!!! :P :P :P
 
Mijn japans is niet erg ontwikkeld, vandaar. Sleutelen: effe kabels smeren en banddenspanning checken. Nieuwe olie erin en gaan!!! :P :P :P
effe goed opletten dan:
redblack.gif


Enne, davinnik geen optimale verhouding, je hebt maar 1 kont, dus er hoeft er maar 1 te rijen. ;)
 
En natuurlijk Mustang Sally ( ouwe Guzzi, geen idee welk bouwjaar ) en PetophetNet ( ouwe CX 500 )
Bouwjaar ??? van welk onderdeel?
Frame,blok en bak komen uit '81, schakelpook is bijvoorbeeld uit 1951 ( en past zonder aanpassen )Maar vliegwiel en koppeling zijn van G&G, extra licht, en extra sterk. Twinspark met 4 bobine's de carburateurs komen weer van een California 1100 ( 36 ipv 30 mm ) met K&N filters....
RVS remleidingen.... dus wel oud, maar dat brik is niet helemaal van toepassing.

Hoewel, Sally ligt momenteel helemaal uit elkaar in Zoetermeer, en wacht nog op Electronische ontsteking, en een distributie tandwiel set van G&G, die de standaard ketting moet vervangen. Ook een wat dieper olie carter met uitwendig filter moet nog binnenkomen. Oja, het zadel wordt ook weer helemaal opnieuw bekleed.

Als ik een digitale camera kan versieren zet ik binnenkort wel wat plaatjes neer als mensen geinteresseerd zijn. Voor meer details kan er eventueel naar mijn ( nog steeds niet ge-update ) site gekeken worden.
 
Op dinsdag 11 juni 2002 12:38 schreef Mustang Sally het volgende:

(heel verhaal)


Doe eens een paar foto's, kijken wij wel of het een brik is... :P :P
Max schaart zijn V-Meks ook onder de brikken , dus je hoeft je niet te schamen hoor!! :+
 
Op dinsdag 11 juni 2002 12:38 schreef Mustang Sally het volgende:Bouwjaar ??? van welk onderdeel?
Frame,blok en bak komen uit '81, schakelpook is bijvoorbeeld uit 1951 ( en past zonder aanpassen )
Ik zie de jaartallen 51 en 81 staan. De gulden middenweg hiertussen is 66 als ik me niet vergis. Zal ik er maar neerzetten dat ie uit 1966 is (en als nieuw)?
 
En wederom een update gedaan. Het valt me op dat er nog wel wat mensen zijn die als ze eenmaal een brikkie hebben, er nog meer kopen. Is dit soms verslavend? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan