Welke brikkers zijn er?

Het werkt, lekt (bijna) niet en ik ben alleen vergten de schakelaar voor de neutraalstand aan te sluiten |(

Maar dat moet ook zo te doen zijn, en anders met de volgende oliewissel.

Bij het in elkaar klooien al meteen een volgend restpuntje gezien, de accuophanig is kassie weile, maar daar rijd ie wel om :]
 
Het werkt, lekt (bijna) niet en ik ben alleen vergten de schakelaar voor de neutraalstand aan te sluiten |(

Maar dat moet ook zo te doen zijn, en anders met de volgende oliewissel.

Bij het in elkaar klooien al meteen een volgend restpuntje gezien, de accuophanig is kassie weile, maar daar rijd ie wel om :]

Stekkertjes kun je er zo aan prikken, geen probleem. Rubberen vingers doen wonderen :P
 
Ik had al eerder wat gepost in deze topic, maar nu heeft mijn motor een ander kleurtje dus daarom post ik lekker nog een keer :9

5907


Nogsteeds een Honda CB 400 four uit 1975 ;)

Wat nieuwe info: Op de snelweg zuipt die olie (1 op 500km) maar gewoon in de stad waar ik hem vooral voor gebruik ligt het verbruik 1 op 2000 ofzo.
 
misschien een nieuw toppic voor de brikkenrijders, wie heeft een handig reserve litertjeoliebakkie op z'n brikkie :P ;) , ik moet zeggen dat ik hem wel wat vind hebben mark :P
 
misschien een nieuw toppic voor de brikkenrijders, wie heeft een handig reserve litertjeoliebakkie op z'n brikkie :P ;) , ik moet zeggen dat ik hem wel wat vind hebben mark :P


:^ geen enkel respect voor de klassieke striping, en zo hoort het ook!!! Hij ziet er zo veel cooler uit!!!!!! :} :} :}
 
:^ geen enkel respect voor de klassieke striping, en zo hoort het ook!!! Hij ziet er zo veel cooler uit!!!!!! :} :} :}

I know I know :)

Op woensdag 04 september 2002 00:06 schreef JohnK6 het volgende:nouuu moet toch echt zeggen dat ik het jammer vind van de orginele tank ;( , maar vind dit ook wel wat hebben :P


Vind ik ook, hij heeft echt een 'karakter' gekregen.
En dat is precies wat ik wou.
 
Ik vindum klasse zo! :} Volgende keer hammerite gebruiken en je bent helemaal een held ;) (check eventueel maar eens ouwe topics hiero)

Nee joh, hammerite ziet er niet uit (of is dat juist de bedoelling :+ )

Wat bedoel je precies met ouwe topics?

Ik heb bijvoorbeeld wel alle topics opgezocht waar het woord 'ratbike' in voor komt, bedoel je dat?
 
Ik had al eerder wat gepost in deze topic, maar nu heeft mijn motor een ander kleurtje dus daarom post ik lekker nog een keer :9

(Afbeelding)

Nogsteeds een Honda CB 400 four uit 1975 ;)

Wat nieuwe info: Op de snelweg zuipt die olie (1 op 500km) maar gewoon in de stad waar ik hem vooral voor gebruik ligt het verbruik 1 op 2000 ofzo.

Er zijn er die het "cool" vinden maar ik vindt het jammer dat je hem helemaal zwart gespoten hebt.
 
Op woensdag 04 september 2002 11:08 schreef Jochem (CB750K7) het volgende:'(

Niet huilen Jochem!! Zo bedoelde ik het ook weer niet! MAar Mark is er duidelijk erg blij mee en ik vind het er wel gaaf uitzien zo! :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb naast m'n Vmax nog twee ouwe brikkies. Het zijn rijwielen met hulpmotor uit 1951. De een is een REX (met v-snaar aandrijving op voorwiel) de ander een MOSQUITO (rol aandrijving op achterwiel)

Ik weet het, het zijn geen motorfietsen en ze hebben slechts 38 cc, maar toch leuk om even te vermelden...toch?
 
Ik heb naast m'n Vmax nog twee ouwe brikkies. Het zijn rijwielen met hulpmotor uit 1951. De een is een REX (met v-snaar aandrijving op voorwiel) de ander een MOSQUITO (rol aandrijving op achterwiel)

Ik weet het, het zijn geen motorfietsen en ze hebben slechts 38 cc, maar toch leuk om even te vermelden...toch?
Ja hee 't is hier geen brommerforum. ;)


Nee, met zo'n bouwjaar is 't voor deze brikkerijder sowieso goed. :}
 
is deze honda cm400t uit 1988 ook een oude brik.

btw hij is tekoop!! was een tijdelijke motor omdat mijn bandit goed stuk WAS

full
 
Ook net nieuw hier. Ik heb een Honda 900 Bol d'Or uit 79. Telt dat ook mee? Ik ga trouwens graag eens mee op een OBT. Tot dan.
 
Ik heb naast m'n Vmax nog twee ouwe brikkies. Het zijn rijwielen met hulpmotor uit 1951. De een is een REX (met v-snaar aandrijving op voorwiel) de ander een MOSQUITO (rol aandrijving op achterwiel)

Ik weet het, het zijn geen motorfietsen en ze hebben slechts 38 cc, maar toch leuk om even te vermelden...toch?

Dus je gaat mee met de OBT?
 
Ook net nieuw hier. Ik heb een Honda 900 Bol d'Or uit 79. Telt dat ook mee? Ik ga trouwens graag eens mee op een OBT. Tot dan.
Kiek es, een superbike uit de seventies. Da was toen 't neusje vd zalm, top of the bill enzo.

Welkom (&in 't welkplaatsboekkie van m'n cb750kz staan ook de gegevens van de 900 Bol d'Or, dus als je wat specifieks wilt weten ;) )

Wist je trouwens dat Bol d'Or een plaatsnaam is en dat de motor genoemd is naar een motorrace die daar gereden werd? (die wijsheid heppik uit boekkies van Ralfie)
 
Terug
Bovenaan Onderaan