Je stond al in de lijst de lijsten, maar welkom in je nieuwe identiteitHoi,
Het is gelukt! Jveg heeft afgedaan, Cecotto voor in de plaats gekomen. Brik is niet gewijzigd, nog steeds de GSX750ES uit 1983. Olieverbruik onveranderd 1:1000.
Ja, Ik weet dat Cecotto Yamaha reed, en mijn fiets een Soes. Maar Yamaha maakt geen GSX-en ..
doe es rustig , je gaat al stotterenOp woensdag 12 juni 2002 19:13 schreef Ralfie het volgende:Kan me niet schelen. Nog een keer zo'n actie ne je wordt GEBANNED!!!
Nee hèiemand met een ouwe Honda CX500C op gas
Met de brikkentoer wel!kunnen er ook nog mensen mee die niet forumlid zijn ( ivm geen internet)?
iemand met een ouwe Honda CX500C op gas en nog iemand van de XS club van de onderdelen bank?
Nee hè
Yep, "zorg dat je motor in orde is, de organisatie" (hihi)
Deze gevleugelde opmerking door Petophetnet is naar aanleiding van een 5 landenrit die we ooit gemaakt hebben, georganiseerd door degene met die CX op LPG. Dat was een van de organisatoren die in de voorbereidende brief schreef: "Zorg dat je motor in orde is". Toen we aankwamen op de verzamelplaats ( het huis van die organisator ) moesten we eerst méér dan een uur wachten omdat'ie nog niet klaar was met inpakken en opladen. De eerste motor die uitviel tijdens die rit,was zijn eigen motor .....na nog geen 50 km !!!!!! Er was straalzand vanuit z'n tank in z'n sproeiers terecht gekomen en daar stonden we. Toen dat opgelost was, bleek aan het eind van de middag ook nog eens dat z'n kleppendeksels zo lekten dat hij elke keer olie bij moest vullen en iedereen die achter hem had gereden zat onder een oliewaas.Op donderdag 13 juni 2002 21:49 schreef BM Werner het volgende:Fijne opmerking tussen de brikken. Wanneer is een brik in orde
Deze gevleugelde opmerking door Petophetnet is naar aanleiding van een 5 landenrit die we ooit gemaakt hebben, georganiseerd door degene met die CX op LPG. Dat was een van de organisatoren die in de voorbereidende brief schreef: "Zorg dat je motor in orde is". Toen we aankwamen op de verzamelplaats ( het huis van die organisator ) moesten we eerst méér dan een uur wachten omdat'ie nog niet klaar was met inpakken en opladen. De eerste motor die uitviel tijdens die rit,was zijn eigen motor .....na nog geen 50 km !!!!!! Er was straalzand vanuit z'n tank in z'n sproeiers terecht gekomen en daar stonden we. Toen dat opgelost was, bleek aan het eind van de middag ook nog eens dat z'n kleppendeksels zo lekten dat hij elke keer olie bij moest vullen en iedereen die achter hem had gereden zat onder een oliewaas.
Sindsdien dus een veel gebruikte opmerking als we ergens naar toe gaan.
( direct weer waargemaakt door Petophetnet op weg naar Drachten dragraces vorig jaar, waar hij met z'n zijspancombi stil kwam te staan langs de weg in de stromende regen, zonder olie in z'n cardan)
Deze 'organisatie', zal bij voorbaat dit soort opmerkingen maar achterwege laten.Yep, "zorg dat je motor in orde is, de organisatie" (hihi)
Deze 'organisatie', zal bij voorbaat dit soort opmerkingen maar achterwege laten.
Of: "als je brik in orde is, is het goed, maar als we onderweg stil komen te staan is het ook niet zo erg"
en dat in die regen ??? ik kom die nattigheid van die regen nog steeds overal tegenehh, yep, dat klopt. Cardan was een beetje
weggesmolten.
het is mischien best leuk om die 5 landen rit nog een keer te rijden, zeker dat enorme grote stuk door Frankrijk.
(sorry dit is allemaal off-toppic).