welke gel/ wax etc werkt voor de motorrijder?

Hairgum. Sowieso hairgum.
Krijg je er de eerstkomende drie weken niet zonder Dreft uit. Maar als het zit, blijft het zitten.
En dus ook op de bank, kussens, ramen, vriendin. Alles.
Maar het werkt als een malle. Gebruik het altijd en ben er ontzettend tevreden over.

Een betere versie van het wel beter bekende Murray's.

[afbeelding]

_O-
 
Sinds ik mijn haar kort heb helpt niet veel meer. Behalve heel duur spul van de kapper. Van Goldwell... Moet wel een beetje leuk uitzien als de helm afgaat.
 
Pot gel op kantoor neerknallen, werkt hier al jaren prima. En op de weekendjes weg in Duitsland sta je meestal toch met 90% mannen, who cares dan...
 
Pot gel op kantoor neerknallen, werkt hier al jaren prima. En op de weekendjes weg in Duitsland sta je meestal toch met 90% mannen, who cares dan...

mannenbedrijf (grondverzet), hier is niet eens een spiegel waar ik het even kan fatsoeneren...
 
Ik hou me haar gewoon vrij kort, dan ziet het er zonder gel ook nog wel acceptabel uit })
 
Sinds ik mijn haar kort heb helpt niet veel meer. Behalve heel duur spul van de kapper. Van Goldwell... Moet wel een beetje leuk uitzien als de helm afgaat.

Precies dit haha. Mijn instructeur zei altijd als mijn helm af ging na de les "Je kapsel lijkt nu een beetje op dat van Pumuckl" _O- Meestal kreeg ik het wel weer in model. Maar ben nogal een pietje precies met mijn haren dus na het motorrijden zit het NOOIT zoals ik dat wil. Maar goed ik rij zoooo graag dat het me niet zoveel interesseert.



full
 
Flux heeft taft gel nr 5. Harde hanekam. Zit niet heel lekker maar als hij zn helm weer af doet staat de hanekam gewoon nog rechtop :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan