Ritje al gedaan?Nee hoor, de links die ik heb gepost, dienden enkel als voorbeeld, ik sta open voor alle merken.
Beheerst... zoals een motorrijder moet zijn, toch ?
Alvast bedankt voor de feedback.
Ik ga deze namiddag proefrijden... En nu zijn de hemelsluizen helemaal open gegaan
Die was al genoemd, nja de blauwe dan want die is meer voor beginners. Moest alleen nog begrepen wordenis de rode busa al genoemd ?
@ Ts koop / rij wat je graag wil en als je er veel geld aan het uit gaat geven, ga hem dan ook goed verzekeren.
Leuke motor! Veel plezier er mee!Terug van weggeweest
En was Tika Massala, geen bami
Triumph Bonneville wordt in Thailand gebouwd, so what's the difference...
Nu, back on topic.
Eerst gereden met de Interceptor, eventjes op de parking naast de winkel, maar een paar minuten later voelde het al prima aan. Dan eventjes de weg op en eventjes in de buurt rondgereden. Rijdt prima, meer dan vermogen genoeg voor mij, is net wat ik zocht.
Dacht dus dat ik mijn beslissing gemaakt had, tot ik daarna met de Continental GT ging rijden. De zithouding tijdens het rijden voelde veel natuurlijker aan dan wanneer ik er een paar dagen terug gewoon 'op zat'. Voelde totaal geen druk op mijn polsen, ellebogen of schouders, en was leuker om te rijden dan de Interceptor. Schakelen ging met de GT ook vlotter en ik had ook het gevoel dat ik hem meer onder controle had, vooral in de bochten en op een rotonde.
Is echt wel wat ik zocht, en ik ga dus voor de Continental GT in Ice Queen White. Ik had nog een afspraak deze namiddag dus niet veel tijd meer over maar morgenvoormiddag ga ik de bestelbon tekenen. In principe twee weken leveringstermijn. Can't wait !
Nog een vraagje over helmen : ik ben een brildrager dus ik vroeg me af welke helmen jullie mij zouden aanraden.
Ik zou sowieso iets in deze stijl willen :
of dit
Alvast bedankt !
Ik heb het na een half jaar al te pakken, terwijl ik zelden geen doppen draag...Oordoppen moeten altijd. Tinitus is een gemene sluipmoordenaar. Windruis is ook boven de 50 km p/u al gevaarlijk bij een ritje van meer dan 15 minuten.
Het is niet alleen het volume, maar ook de tijdsduur van die geluidsdruk. Met een (half)open helm al helemaal noodzakelijk.
Oordoppen moeten altijd. Tinitus is een gemene sluipmoordenaar. Windruis is ook boven de 50 km p/u al gevaarlijk bij een ritje van meer dan 15 minuten.
Het is niet alleen het volume, maar ook de tijdsduur van die geluidsdruk. Met een (half)open helm al helemaal noodzakelijk.
Yup... klopt en ze gaan waarschijnlijk de gehele productie, dus ook van andere modellen outsourcen naar Thailand als ze dat nog niet hebben gedaan...Terug van weggeweest
En was Tika Massala, geen bami
Triumph Bonneville wordt in Thailand gebouwd, so what's the difference...
[...]
Vreemd dat niemand hier de Honda CBR1100EX en CBR1100RS heeft voorgesteld. Is boven mijn budget, rond de 12 ร 13k euro, dat wel, maar andere suggesties zoals die van Triumph, Kawasaki etc. waren toch ook rond de 10k of nog meer.
Die twee modellen van Honda tonen qua looks enorm veel gelijkenissen met de Interceptor en Continental GT en ik vind ze stukken mooier dan de modellen van Triumph, Suzuki, Kawasaki of Moto Guzzi.
De CBR1100RS zou de grote broer kunnen zijn van de Continental GT650 en zo zie ik hem ook een beetje. Is wel een 4-cylinder met 1100cc, dus niet echt te vergelijken, maar had ik het budget ervoor gehad, dan was ik wel voor die RS gegaan. Is een stuk zwaarder dan de Continental GT, en heeft bijna het dubbele aantal pk's maar volgens reviews is het toch geen snelheidsmonster en nodigt hij niet uit om door de geluidsmuur te breken.
In elk geval, prachtige machine.
Ik betrap mezelf erop dat ik bijna 100% van mijn vrije tijd bezig ben met info op te zoeken en reviews te lezen en te bekijken van motorfietsen, en ik vraag me dan ook af waarom ik er zo lang mee gewacht heb.
Royal EnfieldDa's gelijk het gevaar, teveel machines, teveel keuze, teveel informatie = hele moeilijke keuze. Ik ben toch benieuwd wat het straks gaat worden
Da's gelijk het gevaar, teveel machines, teveel keuze, teveel informatie = hele moeilijke keuze. Ik ben toch benieuwd wat het straks gaat worden
Niet zo vreemd als je zelf al een max van 8000,- aangeeft in je eerste berichtVreemd dat niemand hier de Honda CBR1100EX en CBR1100RS heeft voorgesteld. Is boven mijn budget, rond de 12 ร 13k euro, dat wel, maar andere suggesties zoals die van Triumph, Kawasaki etc. waren toch ook rond de 10k of nog meer.
Die twee modellen van Honda tonen qua looks enorm veel gelijkenissen met de Interceptor en Continental GT en ik vind ze stukken mooier dan de modellen van Triumph, Suzuki, Kawasaki of Moto Guzzi.
De CBR1100RS zou de grote broer kunnen zijn van de Continental GT650 en zo zie ik hem ook een beetje. Is wel een 4-cylinder met 1100cc, dus niet echt te vergelijken, maar had ik het budget ervoor gehad, dan was ik wel voor die RS gegaan. Is een stuk zwaarder dan de Continental GT, en heeft bijna het dubbele aantal pk's maar volgens reviews is het toch geen snelheidsmonster en nodigt hij niet uit om door de geluidsmuur te breken.
In elk geval, prachtige machine.
Ik betrap mezelf erop dat ik bijna 100% van mijn vrije tijd bezig ben met info op te zoeken en reviews te lezen en te bekijken van motorfietsen, en ik vraag me dan ook af waarom ik er zo lang mee gewacht heb.
Niet zo vreemd als je zelf al een max van 8000,- aangeeft in je eerste bericht
Nieuw wel maar gebruikt niet,Ja ok, maar waarom dan wel een Kawasaki W800 of Moto Guzzi V7, draaien toch rond de 10k, is tenslotte ook al 25% boven budget...
Enfin, maakt niet uit, heel tevreden met mijn keuze