welke naked bike??????

retrobikes :} heb zelf met de xjr sp gereden model02 vond het een superfiets, meer dan genoeg koppel voorhanden stuurt bijna als een 600(is ooit getest geweest door MR of motoren &toerisme) vind de gsx beetje overkill
 
haha wat een reacties,rij nu een cbr1000f.
ik denk dat het een suzuki wordt


Slim heeeeel erg Slim ;) Dit krijg je na wat pimp acties gedaan te hebben ;)

fad9b57d8984e3e1f5ce827f743c9dd6.jpg
 
voor de honda fan's de cbr gaat niet weg hoor daar gaat de directrice op rijden,,die ziet er nog zo mooi uit, zonde om weg te doen.
Die heb ik nu 8 jaar en ik heb wel zin in een gsx1400.
 
voor de honda fan's de cbr gaat niet weg hoor daar gaat de directrice op rijden,,die ziet er nog zo mooi uit, zonde om weg te doen.
Die heb ik nu 8 jaar en ik heb wel zin in een gsx1400.


:+ Ach die ene Honda CB1300 fan moet je gewoon negeren ;) _O-

Heb je trouwens mijn artikel met linkje al gelezen?De Yamaha :+ XJR1300 is er ook in het blauw met wit.Moet je zeggen die is ook helemaal niet lelijk. :N

[
816472ab31378da67a83a87a684626e1.gif
 
Als het niet een heel jonge fiets moet zijn zou ik zeker eens een Honda X11 proberen.
een waanzinnige berg koppel en op het moment dat je dat vraagt rete snel.
 
dat het een naked bike wordt is nu wel zeker maar welke?
suzuki gsx1400
honda cb1300
yamaha xjr1300


Hoi, ik heb 11 jaar met veel plezier op een CB 1000 BIG ONE gereden...toen ging ik voor TRIUMPH...deze staat niet in je lijstje...wil je perse un JAP.???
Volg je gevoel ....het zijn allemaal MOTORen...ieder met zun eigen karakter en dus mogelukheden en LOOKs :P ...
zodoende }) veel plezier met je keuze :Y
Grt.GiMO
 
Laatst bewerkt:
GSX 1200 :)

Heb hem nu bijna 3 weken en rijd super :)

maar als je budget een gsx 1400 toelaat zou ik die doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb allerlei motoren gehad (zie onderschrift), maar die japanners missen toch echt wel karakter.

Ik rij nu een heerlijke 1200cc Twin, naked. 100+pk en 100+Nm. Meer dan genoeg en hij kan ook nog strak de bocht om.
Leuke bijkomstigheid: Je ziet ze bijna nergens.
full

full


(ter info Moto Morini 9,5. Staan er nu een paar te koop op marktplaats)
 
Ik heb allerlei motoren gehad (zie onderschrift), maar die japanners missen toch echt wel karakter.

Ik rij nu een heerlijke 1200cc Twin, naked. 100+pk en 100+Nm. Meer dan genoeg en hij kan ook nog strak de bocht om.
Leuke bijkomstigheid: Je ziet ze bijna nergens.[afbeelding]
[afbeelding]

(ter info Moto Morini 9,5. Staan er nu een paar te koop op marktplaats)


Komt dat omdat ze niet zo veel rijden..meer stilstaan :+
 
Komt dat omdat ze niet zo veel rijden..meer stilstaan :+

Als er maar 10 van zijn in Nederland, is dat eerder de reden. Maar niet iedereen wil zich onderscheiden.maakt ook niet uit. ;-)
En ga niet lopen zeuren dat ze snel stuk gaan. Het is geen aprillia of Ducati.
Wat rij jij eigenlijk?
 
Als er maar 10 van zijn in Nederland, is dat eerder de reden. Maar niet iedereen wil zich onderscheiden.maakt ook niet uit. ;-)
En ga niet lopen zeuren dat ze snel stuk gaan. Het is geen aprillia of Ducati.
Wat rij jij eigenlijk?

Qua motor ??? O-) :+

Is toch niet zo moeilijk..zie eerdere post O-) ...bedoel zie naam :$
Maar mooie bike zo'n MORINI...wilde voordat ik ... ;) daarkomt het TRIUMPH ging rijden un CORSARO kopen ..stoere looks..vet BLOK en KARAKTER...toch gekozen voor Engels..ligt meer in mun eigen karakter :$ ...eigenzinnige :] 3 cil 135 pk 111nm.. :P
SPEED TRIPLE :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan