Westerman Racing gaat van start in de superbikes !

Status
Niet open voor verdere reacties.

pinin39

MF veteraan
24 apr 2004
2.241
0
borger
beste luitjes ,

het is een feit . Komend seizoen gaat Ferry van Rijn uitkomen voor een nieuw team genaamd Westerman Racing .

dit team is opgezet door de hoofdsponsor Westerman Wegenbouw, die vorige jaar Ferry ook al financieel gesteunt heeft bij het welbekende MF Racing team.
verder zijn een aantal mensen gevraagd uit dat team om ook bij het nieuwe team te komen en daar hun diensten leveren.

Het gaat om de Dutch Superbike klasse en Ferry zal ook in deze klasse zijn kwaliteiten kunnen laten zien.
De hoofdsponsor heeft het afgelopen jaar ook veel gedaan voor ferry en was zo enthousiast geworden dat ze besloten hebben om een team om ferry heen te maken zodat zijn talenten volledig voor het racen gebruikt kunnen worden.

Het wordt allemaal nog wat verder uitgewerkt en dit topic is dan ook een stap in de richting om iedereen die ferry vorig jaar heeft gesteunt en gevolgd een beetje op de hoogte te houden van wat onze Haagse vriend dit jaar presteert.

Aan de motor kan het niet liggen (maar daarover later meer)
Ferry zal moeten wennen natuurlijk maar als het net als het vorig seizoen gaat dan ben ik daar niet bang voor !

vanavond misschien weer wat meer info ! hou het topic in de gaten zou ik zeggen
*O*
 
Laatst bewerkt:
mooie ontwikkeling voor jullie, helaas wel weer een concurent minder in de supersport '(


veel succes met de voorbereidingen en volgend jaar natuurlijk met de races :)
 
Erg leuk Ferry, hoop dat je dezelfde progressie maakt als in de cup dit jaar. Ik ga nog maar niet gokken op wat voor motor je gaat rijden ;)
 
Erg leuk Ferry, hoop dat je dezelfde progressie maakt als in de cup dit jaar. Ik ga nog maar niet gokken op wat voor motor je gaat rijden ;)
Doe dat maar niet want dat raad je nooit.

Bedankt Klep! Jij ook alvast veel succes in de SS!

Denk dat ik mn ellebogen veel nodig zal hebben volgend jaar in het bere sterke deelnemers veld.
 
Ik wens ferry ook alle sucses volgendjaar

en weet niet of het dan nog kan om zomaar even langs te komen

maar blijf dit topic in iedergeval volgen :W
 
Haha nou als Fer net zo snel gaat als Barros deed in de SBK dan komt het goed
heel veel succes jongens
en ik heb beloofd om langs te komen :)
Dus tot volgend jaar :j
 
dit is het ontwerp !!!



en nee dat is niet het merk wat het wordt !
maandag weten we meer ..... :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan