Westlandse motorrijders deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja maar je eigen tempo gaat hem niet worden dan, dan ben je ze zo kwijt, mis je net ff een afslag ofzo die ze genomen hebben. Ik rij ook wel liever alleen of met een klein groepje :)


als ze met een grote groep rijden
gewoon afspraken maken dat je op me kaar let
anders moet je niet met een grote groep rijden
 
Tja, persoonlijk heb ik ook een hekel aan rijden in grote groepen......, maar dan meer vanwege de omgekeerde reden, het schiet gewoon niet op en daar rijd ik wel motor voor!!

Ik heb met het MF ook wel snellere tochtjes meegereden maar dat ging toch best wel vaak fout, te veel van het asfalt moeten oprapen om daar nog veel zin in te hebben. Ik rijd zelf toch het liefste met mijn vaste motormaatjes, daar weet ik tenminste precies wat ik er van kan verwachten.

Overigens: zorg vooral dat de langzamere rijders helemaal voorin rijden want hoe verder je achteraan rijdt, hoe harder het gaat in zo'n groep. Als de voorrijder dan verder goed oplet of de langzamere rijders het nog kunnen bijhouden kan het bijna niet misgaan.
 
gefeliciteerd!

Thundercat is thuis *O* spint weer heerlijk, alleen nog ff voorband inrijden en knipperlichten fixen en dan is ze weer zo goed als nieuw :]
Alleen dan het uiterlijk nog maar dat gaat ooj snel gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
zo hard reed ik niet door de file! :+

@ waar is die gemaakt? Want toen jij me @ snelwegh voorbij reed stond ik in de file?????

nee hoor zo hard reed je niet op de wippolderlaan stond ik stil en je reed er tussen de auto door ik herkende je motor+helm+tas maar kon zo snel geen foto maken

toen ik toeterde stond je in de file bij Rijswijk verderop ging je naar recht richting Rotterdam en toen stond ik stil richting Amsterdam

de foto is hier gemaakt
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ba...code_result&ct=title&resnum=1&ved=0CCIQ8gEwAA
 
kan ook
maar als je graag met een grote groep wilt rijden
moet je daar wel rekening mee houden

het ligt er maar net aan wie er kan, meestal wordt het een dag van tevoren of dezelfde dag soms nog bekeken, en ligt er ook aan welke mensen mee gaan :) ene keer is het wel echt toertempo, andere keer kneedownen en wheelies :+ dusja.

Maar morgen ga ik sowieso als het goed weer is :)
 
nee hoor zo hard reed je niet op de wippolderlaan stond ik stil en je reed er tussen de auto door ik herkende je motor+helm+tas maar kon zo snel geen foto maken

toen ik toeterde stond je in de file bij Rijswijk verderop ging je naar recht richting Rotterdam en toen stond ik stil richting Amsterdam

de foto is hier gemaakt
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ba...code_result&ct=title&resnum=1&ved=0CCIQ8gEwAA
klopt :') ik was de file zat.. ben er weer uit gegaan en aan t einde er weer tussen gegaan xD

Ik ben trouwens niet in mexico geweest (@google maps link :P )
 
Laatst bewerkt:
klopt :') ik was de file zat.. ben er weer uit gegaan en aan t einde er weer tussen gegaan xD

Ik ben trouwens niet in mexico geweest (@google maps link :P )


whahaha ik dacht dat je op vakantie was :+

zet deze coordinaten in google 52.041445,4.345157 dat moet wel werken
 
MF Spam ;)

full


MF MegaMeeting 6 mei 2012
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan