Westlandse motorrijders deeltje 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee heb vandaag dit pak gekocht, heb dus alles nu wel :Y

[afbeelding]

Mooi pak van Alpine Stars man!
Ik heb er ook zojuist ééntje besteld van Berik, maar ga natuurlijk wel naar de motorbeurs
full
 
ik heb al een rood power rangers pak....
Dus heb er geen 1 nodig.. maar ik vroeg me af hoeveel jij er kwijt voor was ??

Ik had mijn alpinestar combi vorig jaar voor 380 euro op de beurs gekocht :)

1 keer raden ?? oke 13051059 euro ?
 
Waar heeft iedereen gelest trouwens?

En aangezien ik 5 dec 21 wordt wil ik dan beginnen. Maar als ik bijv nu begin met lessen mag ik dan wel op een zware motor lessen? Weet iemand hoe dit precies zit?
 
volgends mij mag je dan alleen lessen op 25kw.. mischien dat je zou kunnen lessen op een zwaar vermogen... maar dan mag je geen voertuigbeheersing toets afleggen omdat je daar 21 jaar voor moet zijn.. zelfde voor je praktijk examen.. volgends mij is het dus nog ff wachten..
en ik heb mijn rijbewijs bij martin don gehaald... was opzich prima naar mijn zin.. maar al zou ik het over mogen doen zou ik ergens anders gaan.. was best wel prijzig..
Ik hoor ook veel goeie berichten van mike toetenel ( ook goedkoper)
 
Als hij 21 is kan hij toch gewoon examen doen op zwaar?? je zou ook eerder kunnen beginnen met lessen en na je verjaardag examen doen volgens mij...

Ik heb gelest bij Sjaak Buijs, zit in bij Motoport Wateringen. Alleen maar positieve berichten! Van de 8 mensen die ik ken die bij hem gelest hebben is iedereen in 1 keer geslaagd.
 
Als hij 21 is kan hij toch gewoon examen doen op zwaar?? je zou ook eerder kunnen beginnen met lessen en na je verjaardag examen doen volgens mij...

Ik heb gelest bij Sjaak Buijs, zit in bij Motoport Wateringen. Alleen maar positieve berichten! Van de 8 mensen die ik ken die bij hem gelest hebben is iedereen in 1 keer geslaagd.

Heb daar me auto rijbewijs gehaald en me zus ook der auto rijbewijs en der motor rijbewijs en die is er ook wel over te spreken. En idd van toetenel ook goeie verhalen.

aha, nja ik bel Sjaak Buijs nog wel f dan die kan vast wel meer uitleg geven denk.
 
Je mag onder de 21 wel lessen op een zware maar er niet op afrijden.
Wat je wel kan doen is gewoon lekker gaan lessen en na je verjaardag afrijden dan zit je in ieder geval niet vast aan een licht rijbewijs.
 
Je mag onder de 21 wel lessen op een zware maar er niet op afrijden.
Wat je wel kan doen is gewoon lekker gaan lessen en na je verjaardag afrijden dan zit je in ieder geval niet vast aan een licht rijbewijs.


Denk dat ik dat ga doen, lekker in de zomer lessen dan (Y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan