Wheelyday

...

ben gelijk ff de helft van mijn entreégeld terug wezen halen want Pyromaniac reed ook zowat de hekken in omdat een draai niet wilde lukken.
Aangezien hij niet voor paal wilde staan omdat apparaat achteruit te duwen, deed hij maar alsof de show afgelopen was.

...

En een life beginnend bandje die voor peanuts komt optreden.
2 punten waar ik het erg goed in kan vinden!! Het was opzich erg leuk, die Pyroblaat, maar dat ie daar helemaal voor naar Zeeland heeft moeten komen :z

Muziek mocht ook wel wat beter, en ook beter op gelet worden als iemand de muziek graag wat zachter wilde :X

Lokatie mag van mij ook ergens anders, natuurlijk om de breedte van het asfalt, de a-centrale ligging en de eigenaar die waarschijnlijk de entree zo hoog heeft opgedreven. Overigens kon je ook voor 5 of 3,33 euro naar binnen als je met de auto was *D O-)

Voor de rest heb ik van alle rijders genoten en hing er een erg gezellig sfeertje! :)

See you next year!!
 
Fijn om te lezen dat jullie het leuk hebben gehad!!! Althns de meeste dan!

ff mijn kwalitatieve beoordeling:

het was
- leuk
- gezellig
- een geslaagde dag
- entre was wel duur
- pyro ding mag geschrapt worden. (dat ding had te weinig ruimte dus die show stelde niets voor en ondanks dat maakte hij het niet af)

suggesties:
- als het mogelijk is, een bredere baan (velen hadden toch wel erg veel moeite om niet in het gras te komen)
- ipv pyro ding minder entre vragen (of.... :P ook ac farias uitnodigen :P )
- ook entre vragen voor kinderen. juist kinderen dringen altijd voor en gaan op de beste plaatsen je uitzicht verpesten, dus waarom zouden die niet moeten betalen?
- parkeergeld voor auto's, motoren gratis (beetje de kosten herverdelen zodat je een motorrijders sfeer stimuleert)

Ik denk dat dit wel een goede samenvatting is van het sommentaar dat gegeven is, dus zal er ff op in gaan...:

- leuk - Gelukkig!
- gezellig - Al helemaal mooi! Vond ik ook!
- een geslaagde dag - Zie hierboven!
- entre was wel duur - Helaas bepaalt de speelmansplaten dat, hebben wij niets over te zeggen. Er waren wel 300 bezoekers minder dan vorig jaar, dus het zou wel kunnen dat volgend jaar de prijs weer wat omlaag gaat!
- pyro ding mag geschrapt worden. (dat ding had te weinig ruimte dus die show stelde niets voor en ondanks dat maakte hij het niet af) - Jammer dat je het niks vondt, ik vond het zelf wel erg gaaf!! En volgens mij was zijn show wel aaridg af hoor...

suggesties:
- als het mogelijk is, een bredere baan (velen hadden toch wel erg veel moeite om niet in het gras te komen) - Nee, das niet mogelijk. Normaal is het een recreatieterrein waar gezwommen, gesurfd, ge yetskied, gequad e.d. wordt. Ze aan dus echt niet voor die ene wheelyday de strook verbreden. Een ander terrein is ook geen optie. Speelmansplaten sponsord ons, we mogen daar altijd trainen. Wheelyday is dus ook een leuke manier om iets voor hun terug te doen. Ook woont Arian in tholen en is de hele wheelyday ooit begonnen als een showtje voor vrienden en familie, die toch bijna allemaal daar in de buurt wonen... Wheelyday hoort bij de speelmansplaten...
- ipv pyro ding minder entre vragen (of.... :P ook ac farias uitnodigen :P ) - We proberen ieder jaar in ieder geval een andere act te hebben. Vorig jaar trial (peter vd sluis), dit jaar pyromaniac, we hopen volgend jaar een frystyle crosser. Entree verhaal staat hierboven al...
- ook entre vragen voor kinderen. juist kinderen dringen altijd voor en gaan op de beste plaatsen je uitzicht verpesten, dus waarom zouden die niet moeten betalen? - Kinderen tot 12 jaar moesten 5 euro entree betalen.
- parkeergeld voor auto's, motoren gratis (beetje de kosten herverdelen zodat je een motorrijders sfeer stimuleert) - Iedereen mocht gratis parkeren, nog beter toch? Ook willen we het feestje 'open' houden voor andere mensen dan motorrijders!

Thx allemaal voor de tips enz voor volgend jaar, we zullen het allemaal zeker mee nemen!
 
het was een toffe dag echt echt ja echt heeeel erg jammer voor diegene die er niet bij konden zijn.
kort samengevat:
sommige rijders grote fun/showfactor.
sommige rijders zeer mooi stuntwerk.
alle rijders te gek
super weer en lekker chillen.


dus volgende keer GAAN WE WEER !!
 
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat a.s. maandag, 2e paasdag dus, er weer een wheelyday is
 
Terug
Bovenaan Onderaan