Wie had hier ook alweer problemen met zijn remmen?

Voortaan dus niet alleen controleren of ie er nog staat, maar ook compleet is. :/

Hoop dat ze de idioot pakken, ben benieuwd naar zijn verklaring...
 
Voortaan dus niet alleen controleren of ie er nog staat, maar ook compleet is. :/

Hoop dat ze de idioot pakken, ben benieuwd naar zijn verklaring...

:^

Vanaf nu dus ff een rondje om je bike maken, voor je vertrekt!
 
Vind ik niet eens zo'n gek idee eigenlijk...

Dit is op MF al eens ter sprake gekomen nav. een diefstal van onderdelen van een motor bij iemand voor de deur.

Ben er bij mijn redelijk standaard Japanner niet zo bang voor. Maar als je een wat apartere bike hebt met duurdere componenten, is dit helemaal geen verkeerd idee.
 
XXX

niet zomaar privé foto's plempen :/

XXX
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik ga echt stroom op me motor zetten,

is niet moeilijk te maken }) }) }) :') :')





het is toch godsgeklaagd, als ik zo'n figuur zou zien die daarmee bezig was....... :W O-)
 
Zo te zien op de foto hebben ze eerst kabel klemmen om de remslangen gedaan. Dit om de leidingen af te knellen zodat er geen remvloeistof weg lekt. Gevolg hiervan is dus ook dat je nog gewoon volledige druk op je remhendel hebt.
Daarna hebben ze de slangen door gesneden en de remklauwen verwijderd.
Deze gasten zijn echt heel erg ziek in hun hoofd want ga maar na:
Voordat je weg rijdt heb je ff gevoeld aan je rem en je hebt gewoon volledige druk.
Dan rij je weg en moet je remmen dus je pakt je voorrem en wtf die doen het dus niet.
Geloof mij maar dat je dan wel heel koelbloedig moet wezen om dan meteen de achterrem erbij te pakken.
 
Laatst bewerkt:
en nog erger, als het al erger kan is dat het waarschijnlijk een medemotorrijder is geweest die dit klusje klaart in pak hem beet 2 min. Met de motor ben je immers zo weer weg. :')

je zet de motor ernaast, er is niets te zien... en een ander kijkt om zich heen voor omstanders.




inderdaad, moet niet veel gekker worden dan dit. |( |( :X :( :(
 
Dit moet toch iemand gezien hebben ?

Het lijkt me niet echt gebruikelijk dat iemand achter een tribune een paar klauwen het
demonteren is.


Nou ja, ik kan mijn klauwen er in een paar seconden af hebben hoor, zeker als ik de leiding gewoon mag doorsnijden.

Stroom op de motor lijkt inderdaad ondertussen de enige oplossing te zijn. Belachelijk.

Mooie vrouw trouwens op die foto's :Y
 
Laatst bewerkt:
ik zeg; waarom niet.........


}) }) }) }) }) }) })


http://www.schrikdraadwinkel.nl/5-apparaten

zit er echt heel erg serieus over te denken om dit icm een alarmsysteem te gaan maken en activeren,
met een paar pulsen [zal er niet te diep op ingaan] wordt ie geactiveerd. }) }) })


moeten die &^%$#@ maar van je motor afblijven, in het weiland staat het ook en daar is het niet verboden. Het is ook niet dodelijk. :N :N
 
Pomelac P12

Universeel schrikdraadapparaat voor honden, katten , geiten, koeien, paarden, enz

U ziet hier een schrikdraadapparaat dat zeer betrouwbaar is met een lange levensduur.

In de zomer inzetbaar aan 9V of 12V in het weiland, en in de winter op 220V in de stal of bij het huis.

Het apparaat is vervaardigd van hoogwaardig kunststof,is UV bestendig en spatwaterdicht.

Door het spannings kontrolelampje een hoge zekerheid of het apparaat goed functioneert. :+ :+ 8-) 8-)

Gewas vernietigend en ook geschikt voor wild afweer.

Het gaat hier om een nieuw apparaat met 3 jaar garantie.

Wordt geleverd met de volgende toebehoren: weide aansluitkabel, aarde aansluitkabel, batterij aansluitkabel, 220V adapter + aansluitkabel. (accu wordt niet meegeleverd)

Bij dit apparaat zit geen bak waar de barrerij in staat, de batterij staat dus naast het schrikdraad apparaat.

Technische specificaties:

Netspanning: 9,12,220 volt
Afgiftespanning onbelast: 8000 V
Ontlaadenergie 0,4 Joule
Max. schrikdraadlengte 20 km.

Aanbevolen schrikdraad lengte :

Zonder begroeiing 20 km
Lichte begroeiing 10 km
Sterke begroeiing 5 km







een beetje knutselen en je hebt een prachtig systeem, *D *D }) })

ik kan het zelfs zo maken dat bij een wat te lage accuspanning [systeem kijkt naar z'n vrij] de motor start en de accu bijlaadt.

daarna valt ie weer uit. _O- _O-


ik meen het half serieus, O-)
 
Laatst bewerkt:
Je bent gewoon een sickfuck als je iemands remmen sneaky onklaar maakt voor wat geldelijk gewin. :r
 
Laatst bewerkt:
Ik zou niet voor mezelf in staan als ik dit zie gebeuren.
Wat lopen er toch een hoop debielen op deze aardkloot.
 
wordt tijd dat tt maar camera's ophangt ter beveiliging zodat je in iedergeval beelden hebt als er iets gebeurd maar ja kost geld he !
 
Wat ben ik blij met 1. een oude motor dus wat motten ze met oude zooi en 2. mijn schijfremslot dus je ziet het meteen. Nadeel is wel dat als ze voor de boel losdraaien ze zo de hele motor meenemen :(
 
waarom knijpen ze nog netjes de leiding af?
Of is dit gebeurd nadat ze de diefstal hebben ontdekt?
Wat een teringlijers :r
 
Ze passen niet op mn GSXR 1100.

Kan ik ze omruilen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan