Wie heeft er een Norton Dominator?

Han S

MF veteraan
11 apr 2015
33.155
73.049
Ik neem aan dat ik op zo'n enorm forum niet de enige ben, dus laat hem maar zien.
 
As always.. Laat dan eerst de jouwe maar eens zien.
 
Laatst bewerkt:
SDC11353_zpsdw2gcvfc.jpg


Norton Dominator van 1957 leeft weer.

Mooi, of mooi?
 
Gruwelijk mooi.

Maar dat had ik je twee jaar terug al eens gezegd, dacht ik. ;)
 
Dat denk ik wel, maar je kunt niet vaak genoeg over dergelijke motoren miepen toch?
 
Dan is je 1e vraag ietwat overbodig Hubertje.....

Han ik verwacht dat dit geen druk topic gaat worden, ik denk dat je 1 van de weinigen zoniet de enige bent met zo'n fiets op dit forum
 
Dan is je 1e vraag ietwat overbodig Hubertje.....

Han ik verwacht dat dit geen druk topic gaat worden, ik denk dat je 1 van de weinigen zoniet de enige bent met zo'n fiets op dit forum


Ben ik dan toch uniek?

Helaas heb ik er afgelopen zomer bijna niet mee gereden, maar een enkele keer en dat heeft niets met het weer te maken of met de motor, maar ik had het druk met belangrijker dingen.

Volgend jaar beter.
 
Ben ik dan toch uniek?


Op dit forum ben je denk ik redelijk uniek, zeker gezien je leeftijd en motor.
Ik merk dat al bij mijn clubgenoten van de Suzuki GT club, veelal 40ers en 50ers, die doen weinig tot niets met forums. Als ze al op internet zitten dan zitten ze vaak op Sjeesboek.
 
Jij bent absoluut uniek. En je motor ook vrees ik. Zullen in NL niet zo veel Dominators rondrijden. Een vriend van mij, Johan Kole, heeft er een. Maar niet in dezelfde staat als de jouwe. Man, wat een schoonheid is dat!
 
Die is hem en dat was de eerste keer dat hij liep. De gaskabel stond te strak waardoor hij te snel bleef lopen. Tegenwoordig loopt hij heel rustig stationair.
 
Heel mooi ding , maar waarom rood biesje in buddy ?



EDIT --

Laat maar, heb even gegoogled , ik zie dat het origineel zo is .. *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan