wie kan duits

goedkoper of duurder

  • ja zekers

    Stemmen: 23 82,1%
  • nope niet na de bpm

    Stemmen: 4 14,3%
  • loopt gelijk op

    Stemmen: 1 3,6%

  • Totaal aantal stemmers
    28
sheissehollander ich komme niemal wieder.. dat zeggen ze nou altijd net nadat ik er een naheffing opgeplakt heb.. O-)
 
Ja hallo, ik ben ongeveer 4 van de 7 dagen van de week in Duitsland (Chauffeuren) Dus mijn duits is goed genoeg om info over een motor los te peuteren. Ik spreek het (net) niet vloeiend maar zit er niet ver vanaf.

Ik weet echter niet of een motor in Duitsland ook goedkoper blijft na het invoeren en de hele rompslomp ervan.

Maar voel je vrij om me te vragen.
 
hallo mede mf'ers ik heb een vraag:
wie van jullie spreekt een mooi woordje duits en zou van de winter een dagje met me mee willen om in duitsland eens te gaan kijken voor een mooie motor ben opzoek naar een gsx750R(srad) dus als iemand daar zin in heeft hoor ik het graag

mijn zx6r is aan puin mot alleen noch afwachten wat ik van de verzekering terug krijg en aangezien de motoren in duitsland niet duur zijn (vergeleken met nederland) en de bpm kosten ook zeker niet hoog zijn zou ik het een optie vinden om daar te gaan kijken

alvast bedankt
steefZX6R hopelijk (steefgsx750rsrad) *D


Je kan toch wel alleen naar Duitsland.....je vraagt gewoon of ze de ondertiteling ff willen aanzetten, je laat ff een boer en je bent gelijk verstaanbaar daar.
 
Volgens mij scheelt het niet echt veel als je ze invoert. Die lieve mensjes in Den Haag :r hebben daar wel aan gedacht. Want als ze ergens geld vandaan kunnen trekken doen ze het ook....

In ieder geval succes met zoeken.
 
Prijzen kunnen behoorlijk schelen met Duitsland. Je kan soms wel rekenen op 2000 pleuros die je in je zak kan steken.


Maar uhm, kunnen we anders niet een hele mf-bus er naar toe laten rijden met een soor mf-reisleider/ster. En dan gaan we allemaal terug op de motor :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan