Wie was die dame op de A10

Status
Niet open voor verdere reacties.
En nu on-topic... B|
MSN of mail em maar... :P



Het gaat natuurlijk wel over die beeb op de A10 eejj... O-)


JA inderdaad, denk niet dat het lucy was.....
OF ze heeft een aanrijding gehad, want ze ziet er niet echt super uit....



Misschien meteen tijdens de geboorte al, zou ook kunnen :W
 
Wie was lucy alweer....
Lucy was een kind die niet helemaal goed was(is). Waarschijnlijk licht gehandicapt. En gehandicapte kinderen zijn lachen man. De één laat de hele dag kwijl uit zijn mond lopen, de ander maakt rare geluiden en weer een ander denkt met zichzelf zogenaamd aan te bieden erg populair te worden.
In ieder geval wordt in de meest uiteenlopende topics de naam Lucy aangehaald. En dan zijn er altijd weer mensen die wat leuks zeggen zoals :r , ik heb er nog nachtmerries van, ik zit net te eten enz.

1 op de 6 mensen wordt (is ooit) gepest op een klotemanier. 5 van de 6 zitten hier op het forum.

Noem mij over dit geval maar een moraalridder maar 1 keer is leuk maar zo vaak? Beetje jammer.

Bovendien heb ik nog nooit een varken op stilettohakken zien lopen... O-)
En rema, meestal ouwehoeren we een beetje maar ik kan me bijna niet voorstellen dat je echt over uiterlijk wilt gaan beginnen? Das zo makkelijk.
 
En rema, meestal ouwehoeren we een beetje maar ik kan me bijna niet voorstellen dat je echt over uiterlijk wilt gaan beginnen? Das zo makkelijk.

Eeejjj... d'r staat enkel dat ik nooit een varken op stilettohakken heb zien lopen hoor... O-)
Heb ik ook echt niet... ;)
 
Lucy op d'r fiets?

847_varken.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan