Wintertesten 2021

Test 15:30 uur
Test 1530.JPG
 
Wat een onsportief figuur.. Ik wist niet dat hij zo erg was.

_O-_O-_O- Echt de moeite waard om SofaRacer te volgen, briljant af en toe ;)


 

Hele blije Pol, en hij verteld heel mooi hoe belangrijke deze eerste testdagen na de winter en op een nieuwe motor zijn.
Indrukwekkend snel, erg snel imho. Vorig jaar 5 podiums op de KTM. Ik verwacht best veel van hem op de Honda.
 
De KTM's gaan alles behalve lekker he? waar ze vorig jaar zo goed eindigden. Ik had echt het idee dat ze dit jaar de te kloppen motor waren (niet perse de coureurs nog).

Oliveira gaf aan dat ze tegen een muur aanlopen en dat ze even niet weten hoe het komt. Dat lijkt mij niet makkelijk.
 
Ik ben benieuwd naar team "Franco/Rossi". Het zou mij niks verbazen dat dit team beter gaat presteren dan het fabrieksteam van Yamaha. Wel jammer dat Franco nog steeds op een oudere fiets moet rond kachelen, (wat hij voortreffelijk doet) die verdiend beter.
 
Ik ben benieuwd naar team "Franco/Rossi". Het zou mij niks verbazen dat dit team beter gaat presteren dan het fabrieksteam van Yamaha. Wel jammer dat Franco nog steeds op een oudere fiets moet rond kachelen, (wat hij voortreffelijk doet) die verdiend beter.
Hij moet niet, maar hij heeft er voor gekozen om met 2019 frame verder te gaan.
 
Rossi heeft een volledige 2021 fiets met fabrieks ondersteuning (hij wordt ook betaald door Yamaha). Die keuze heeft Morbidelli toch nooit gehad?
 
Terug
Bovenaan Onderaan