Hallo,
Ik heb een cagiva Mito uit 1991 en ik heb laatst een probleem ontdekt bij mijn motor. Ik was aan het rijden en na ongeveer 6km kwam ik erachter dat er allemaal witte rook uit mijn uitlaat kwam. Ik dacht dat mijn koppakking lek was, dus heb ik mijn cillinder uit elkaar gehaald en de onder +de bovenpakking vervangen. Na alles in elkaar te hebben gezet, ging ik dus starten. Maar nu komt er nog steeds witte rook uit mijn uitlaat. Hoe komt dit? (Ik zag ook dat er een soort vloeistof bij de krukas lag toen ik de ciliilnder uit elkaar haalde, een soort olie-achtig spul. Is dit misschien de koelvloeistof die tijdens de 6km erin is gelekt? of is het bedoeld voor de smering van de krukas?) Mijn vraag is dus, waar het aan ligt dat er steeds witte rook uit mijn uitlaat komt?
Ik heb een cagiva Mito uit 1991 en ik heb laatst een probleem ontdekt bij mijn motor. Ik was aan het rijden en na ongeveer 6km kwam ik erachter dat er allemaal witte rook uit mijn uitlaat kwam. Ik dacht dat mijn koppakking lek was, dus heb ik mijn cillinder uit elkaar gehaald en de onder +de bovenpakking vervangen. Na alles in elkaar te hebben gezet, ging ik dus starten. Maar nu komt er nog steeds witte rook uit mijn uitlaat. Hoe komt dit? (Ik zag ook dat er een soort vloeistof bij de krukas lag toen ik de ciliilnder uit elkaar haalde, een soort olie-achtig spul. Is dit misschien de koelvloeistof die tijdens de 6km erin is gelekt? of is het bedoeld voor de smering van de krukas?) Mijn vraag is dus, waar het aan ligt dat er steeds witte rook uit mijn uitlaat komt?