WK Endurance

Mickey is nog wel iets langzamer als zijn teamgenoten maar ik zou nog steeds in het gips zitten met een gebroken pols dus RESPECT :} :}
Michael is elk jaar de langzaamste van de drie. Naar verluid heeft dat te maken met zijn lengte. Lowes en Nakasuga zijn van vergelijkbare lengte, maar Mickey is langer. De motor wordt dus zo veel mogelijk afgestemd op hun, en daarna kan er pas gekeken worden naar een compromis zodat Michael er ook op past. Maakt niet uit natuurlijk zolang ze als team maar rap zijn. :Y
 
Michael is elk jaar de langzaamste van de drie. Naar verluid heeft dat te maken met zijn lengte. Lowes en Nakasuga zijn van vergelijkbare lengte, maar Mickey is langer. De motor wordt dus zo veel mogelijk afgestemd op hun, en daarna kan er pas gekeken worden naar een compromis zodat Michael er ook op past. Maakt niet uit natuurlijk zolang ze als team maar rap zijn. :Y

Dat is training en kwalificatie, maar tijdens de race is Michael net zo snel en vorig jaar het snelste.
 
Dat is training en kwalificatie, maar tijdens de race is Michael net zo snel en vorig jaar het snelste.

Klopt, volgens mij lag dat nog steeds aan het verhaal wat twonha deed. Tenminste ik herinner me zoiets van vorig seizoen.
Michael rijd o.a. met de clip ons verder naar buiten zodat hij zn armen kwijt kan..

normaal gesproken is hij de snelste racer van de 3, Lowes de beste kwali man
 
Klopt, volgens mij lag dat nog steeds aan het verhaal wat twonha deed. Tenminste ik herinner me zoiets van vorig seizoen.
Michael rijd o.a. met de clip ons verder naar buiten zodat hij zn armen kwijt kan..

normaal gesproken is hij de snelste racer van de 3, Lowes de beste kwali man
Nakasuga heeft bij zijn GP wildcards optredens ook wel eens laten zien best aardig te kunnen racen...
Nak.jpg



Volgens Wiki heeft ie punten gescoord bij AL zijn Wildcard optredens op de M1, nou zal hij ongetwijfeld meer (test) km's op de M1 gemaakt hebben dan Michael voor die z'n wildcards reed maar toch.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Als die nakasuga beter was had hij wel op de fiets van mvdm gezeten, toch ?!
Ik zeg niet dat hij er niet toe doet of dat hij langzaam is ofzo
 
Als die nakasuga beter was had hij wel op de fiets van mvdm gezeten, toch ?!
Ik zeg niet dat hij er niet toe doet of dat hij langzaam is ofzo
Als ik het goed begrepen heb, is er een generatie Japanse coureurs die de overstap naar een WK nooit echt hebben durven maken. Niet omdat ze niet snel genoeg zijn, maar omdat ze de overstap van een Japans leven in Japan, naar een westers leven in Europa niet zien zitten. Ze zijn de taal en cultuur niet machtig, en qua privé hebben ze hier ook niks te zoeken. Tegelijkertijd kunnen ze in het nationale kampioenschap prima aan hun racetrekken komen, en hebben de beste coureurs een rol als testcoureur voor de Japanse fabrieken.

Hetzelfde gebeurt op moment in de MotoA: een aantal jongens zijn wellicht snel genoeg om internationaal succesvol te zijn, maar de kans daarop is te klein om je hele leven voor op de kop te zetten.
 
Wat een drama... kan weleens een rode vlag worden. Ga van de lijn af ipv door rijden met een geploft blok. Jammer voor SERT, dat dan wel.
 
SRC Kawasaki wereldkampioen! Nu even de officiele uitslag afwachten voor Rea, die brilliant gereden heeft, net als Lowes.
 
Zeker zuur voor Rea.. Michael zei net ook al dat eigenlijk ze wel gewonnen hadden, maar eigenlijk Rea het verdiende.
Kon z'n fiets helaas niet binnen brengen wat wel moest volgens de regels.
Vraag mezelf nu wel af, of ie viel door de regen, of het oliespoor van de Suzuki.
 
Bijzondere ontknoping wel.
Rea rijdt eerst een wereldstint en dan laatste rondje eruit crashen.

Zonde. Wel leuk voor VDM na z'n blessure
 
Nigel Walraven is met het Bollinger team ook kampioen geworden in het Independant kampioenschap! *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan