WSBK/WSS RND 01 - Phillip Island, Australië

Michael van der Mark op het podium?

  • Ja, P1

    Stemmen: 13 31,7%
  • Ja, P2

    Stemmen: 21 51,2%
  • Ja, P3

    Stemmen: 5 12,2%
  • Nee

    Stemmen: 2 4,9%

  • Totaal aantal stemmers
    41
Ik heb anders mooie races gezien ondanks de rode vlag en 2 favorieten (MvdM en MM) die niet lieten zien wat ik graag wilde zien en m'n merk Suzuki na zo'n goede race 1 zo teleurstellend eindigde.

Supersport race was mooi tot het einde!!! En Superbikes race 2 was ook genoeg actie.

:^

Ik heb me prima vermaakt en ik vond zowel de WSS als WSBK Race 1 & 2 erg spannend. Jammer van de rode vlaggen en de herstart in de WSS, maar de diversiteit voorin het veld bevalt me prima *D

Ducati dat weer lekker mee komt. Kawasaki met (wie had dat verwacht) Baz die voorin meedoet. Sykes die ff moet herpakken en dan aan een opmars kan beginnen. Laverty op de Soes :} :} En in de WSS natuurlijk de MV... Helaas voor VdM.. en ja, groen bloed dus ik zie het liefst een kawa vooraan natuurlijk :9
 
Heb nu pas de WSS opstaan. Ik was na een lange winter vergeten dat Facebook off-limits is zolang je nog niet alle uitslagen weet. Oeps. :X

WSBK 1 en 2 gezien op de iPad, ik vond het juist erg tof! Heel veel actie vooraan met vier à vijf verschillende coureurs en motoren, die allemaal erg aan elkaar gewaagd zijn, en kort daarachter nog een aantal andere heren die gaandeweg het seizoen zich er ongetwijfeld (zo nu en dan) tussen gaan wurmen. Gaat erg spannend worden!
 
Sykes is niet blij met Baz... Baz zette 'm ervoor en daar liep 'ie over te piepen op het podium en later ook tijdens de post race press. In een ander interview waar de interviewer 'm voorlegt dat er 3 Kawa's op het podium stonden (ook Salom) reageerde Sykes alleen op Salom en niet op Baz. Ik ben enorme Sykes fan (zoals de meesten joer wel weten), maar kom op hij komt uit de bsb en moet wel wat gewend zijn. Overigens rees Baz erg sterk vandaag! Waren mooie races. Race 2 mooier dan 1. En WSS zonde van Michael, maar hij ging er gewoon vol voor en toch een bizar 'mazzeltje' dat Sofuoglu er ook af ging.
 
Mooie races inderdaad.
Supersport:
Balen van de rode vlag, dat heeft onze Michael wellicht de overwinning gekost. Zeldzame grote fout helaas. Toch het zelfvertouwen bewaren, het zag er verder prima uit.
Is dit niet trouwens de eerste overwinning in 20000 jaar voor MV?? Historisch zelfs!

Superbike: Guinters komt er toch weer het best mee weg. Da's ook kwaliteit. Rea vecht als een leeuw met de Honda. De snelheid zit ook wel in de machine, de Suzuki kwam niet uit het wiel op het rechte stuk.
 
Leuke is dat in de wsbk de kaarten toch enigszins opnieuw geschud zijn met een soes vooraan,een betere duc(lijkt het)een kwakkelende Sykes,een sterke Baz.
Toch wel verassend,hoewel 1 zwaluw..
In de motogp weet je toch ruim voor het seizoen waar je mee af bent :+
 
Start van 2014 race seizoen in mineur als je het mij vraagt. 2x een rode vlag. Lowes 2x niets... allemaal erg jammer.
Van der Mark: wonden likken, hergroeperen en vanaf Aragon gaan winnen. :) Dan ook de Stock klassen er bij. Leuk! *O*
Nu maar weer een maand wachten tot de GP en anderhalf tot de tweede WSBK race.
+
Jammer , jammer ........nieuwe ronden nieuwe kansen .
Tony Covena ....super start van het seizoen 4 punten in the pocket .
Suzuki boven volgens verwachtingen samen met MV Agusta.
;) Dit vat Philip Island mooi samen.
En inderdaad ook blij dat het weer begonnen is.
:^
 
Leuke is dat in de wsbk de kaarten toch enigszins opnieuw geschud zijn met een soes vooraan,een betere duc(lijkt het)een kwakkelende Sykes,een sterke Baz.
Toch wel verassend,hoewel 1 zwaluw..
In de motogp weet je toch ruim voor het seizoen waar je mee af bent :+
Hm, ook als Marquez zijn (kuit-)been breekt in het voorseizoen..
 
Lowes is wel van de categorie echte vent trouwens. Met zoveel breuken op diverse plekken gewoon 2x racen, zelfs race 2 nog rijden terwijl je de race ervoor nog ff hard afgestapt bent met al je breuken.
 
Wat ik me kan herinneren (kan het even niet meer vinden) is hij wel met verdoving/pijnstillende zooi gaan rijden.
:Y Daardoor had hij alleen iets te weinig gevoel in zijn voet, waardoor hij een paar keer mis zat met schakelen, wat dus ook de oorzaak was voor de crash en de 2 doorschieters
 
:Y Daardoor had hij alleen iets te weinig gevoel in zijn voet, waardoor hij een paar keer mis zat met schakelen, wat dus ook de oorzaak was voor de crash en de 2 doorschieters
Nog afgezien van de druk die een echte racer op zijn stepjes moet zetten.
Respect. :}
 
Ik zie dat ze in Assen een eenheidsprijs aanhouden op de wedstrijddag.
€49,- voor alle plaatsen,dus niet meer €65,- voor GT en Hoofdtribune.
Moet je dus wel op tijd zijn :P
 
Ik zie dat ze in Assen een eenheidsprijs aanhouden op de wedstrijddag.
€49,- voor alle plaatsen,dus niet meer €65,- voor GT en Hoofdtribune.
Moet je dus wel op tijd zijn :P
Echte fans zijn ook op tijd }) Ik ben er altijd rond 07:00 al. O-) Echte fan! Of ik ben gewoon gek natuurlijk, dat kan ook nog. :+ :+
 
Ik ben er ook altijd heel vroeg,optimaal genieten van zo'n dag,lekker een bakkie drinken op de tribune terwijl het schouwspel zich ontvouwd.
 
Lowes' Philip Island damage much worse than initially thought

De verwondingen van Lowes blijken toch erger dan gedacht. Hopen dat hij op tijd fit gaat zijn voor Aragon. Heeft 'ie nog bijna een maand voor, dat zou voor een motorcoureur toch 'genoeg' moeten zijn.
Ik stond er écht van te kijken dat MCN pas ZO laat met dit nieuws kwam.... Dit is namelijk op diverse motorsport websites een week of 1,5 geleden al neergezet. O.a. op crash.net op 3 maart 2014 al.
 
Ik stond er écht van te kijken dat MCN pas ZO laat met dit nieuws kwam.... Dit is namelijk op diverse motorsport websites een week of 1,5 geleden al neergezet. O.a. op crash.net op 3 maart 2014 al.


Ik had het bijzonderder gevonden als ze het al op 3 maart 2013 wisten te melden :+
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan