WSBK/WSS RND 01 - Phillip Island, Australië

Michael van der Mark op het podium?

  • Ja, P1

    Stemmen: 13 31,7%
  • Ja, P2

    Stemmen: 21 51,2%
  • Ja, P3

    Stemmen: 5 12,2%
  • Nee

    Stemmen: 2 4,9%

  • Totaal aantal stemmers
    41
Tragisch begin van het 2014 seizoen voor van der Mark, wat is dit balen zeg. Ronduit klote.

Sofuoglu ook een DNF, dat scheelt. Het kampioenschap wordt hier nog niet bepaald, maar het zag er zo goed uit in race 1. Bah bah bah.

Covena punten, netjes!
 
De enige geruststelling is dat Kenan ook geen punten heeft gepakt. Verder.... dikke k*tzooi
 
Ik zeg:

Manche 1 is voor Guintoli, manche 2 voor Melandri. Ik verwacht Lowes en Laverty op het podium, maar niet tegelijk.

En voor wat betreft de WSS. Ach wat, laat ik eens spectaculair doen: Sofuoglu crasht en van der Mark wint zijn eerste race. 8-)
Half gelijk gekregen vooralsnog. :+
 
Tragisch begin van het 2014 seizoen voor van der Mark, wat is dit balen zeg. Ronduit klote.

Sofuoglu ook een DNF, dat scheelt. Het kampioenschap wordt hier nog niet bepaald, maar het zag er zo goed uit in race 1. Bah bah bah.

Covena punten, netjes!


vdm en kenan zijn beide niet over de streep gekomen . zuur is het zeker :Y

op naar de volgende en dan ietsje minder gretig .. ;)
 
Weet iemand of dat team dat met Triumph rijdt een vaste deelnemer is? Of is dit een team dat uit het BSS is overgestapt?
 
Sta verbaasd van mezelf. :+

Tweede manche hoop ik op een succesje van Elias. Top 5.
Ja hoor, Elias staat nog in de pitstraat en zijn motor rookt nog meer dan de stoomboot van sinterklaas. Man man man. B| :')
 
Laatst bewerkt:
_O- _O-

Glazen bol gelijk het raam uit geknikkerd. :Y _O-


:+ :o
full

:P })

zal eens een poging wagen alleen kwa merken ...

top 3 kawasaki . aprillia , suzuki :P
 
Haha, wen er maar aan. Gelukkig live gezien. Van lap3 naar final lap haha
Ben persoonlijk nog niet zo kapot van het nieuwe tijdschema.
Herstart WSS over 5 ronden en samenvatting WSBK race 1 in 8 minuten.... :r

Maar goed, zal wel ergens goed voor zijn :?


GOOOO JOHNY!!!
 
Chaz begint ook z'n draai te vinden op de Pani. Ben zeer benieuwd wat ze bij Suzuki(behalve de beste riders lineup) hebben gevonden? Cluzel en Camier zijn minder als Alex Lowes en Laverty. Maar die Soes heeft ook echt grote stappen gemaakt.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan