WSBK/WSS RND 01 - Phillip Island, Australië

Michael van der Mark op het podium?

  • Ja, P1

    Stemmen: 13 31,7%
  • Ja, P2

    Stemmen: 21 51,2%
  • Ja, P3

    Stemmen: 5 12,2%
  • Nee

    Stemmen: 2 4,9%

  • Totaal aantal stemmers
    41
Race 1 was leuk, rest was gewoon waardeloos.
:^

Start van 2014 race seizoen in mineur als je het mij vraagt. 2x een rode vlag. Lowes 2x niets... allemaal erg jammer.

Van der Mark: wonden likken, hergroeperen en vanaf Aragon gaan winnen. :) Dan ook de Stock klassen er bij. Leuk! *O*

Nu maar weer een maand wachten tot de GP en anderhalf tot de tweede WSBK race.

Voor nu wacht mijn bedje, 't is goed geweest. :W
 
Jammer dit. Guigliano rijder van de dag vind ik. Hij blijft er 2 keer opzitten, wat al een unicum is. Lijkt een beetje op Ruben Xaus in z'n goede tijd kwa rijstijl. Hoop merken die aardig mee rijden, niks mis mee. Wel een teaser hoor dit. Een live race, en dan weer zo lang wachten op motor races.
 
Prima vermaakt, jammer van de rode vlaggen en VDM, maar ik ben blij dat het weer begonnen is *D
Eens. Als er kwa rode vlaggen niks gebeurd was, hadden we 3 hele mooie races gezien. Denk dat Alex Lowes wel wat te horen krijgt van de team baas van Suzuki. Hij wou echt te veel. Maar echt een aanwinst voor het WSBK. Ducati wat weer iets laat zien en Soes met een race winst? Niks mis mee. :)
 
Jammer , jammer ........nieuwe ronden nieuwe kansen .
Tony Covena ....super start van het seizoen 4 punten in the pocket .
Suzuki boven verwachtingen samen met MV Agusta .

En inderdaad ook blij dat het weer begonnen is .
 
SBK race 1 top :Y
SS teleurstellend voor een Nederlander '( ,wel een mooi merk die wint :Y Covena die al puntjes pakt is wel posi :Y
SBK race 2 matig.
 
Wel mooi als Guintoli overeind blijft dit jaar naast Melandri.
De Fransman verdient meer.
Net als Baz, volgens mij wilde die de laatste rondjes nog een schepje erop doen.
En Sykes was tevreden, maar die had kunnen vechten voor plek één of twee anders.

Laverty ook super, jammer van de blow up in race twee.

Ze zijn weer aan elkaar gewaagd dit jaar. *O*
 
Laatst bewerkt:
Race 1 was leuk, rest was gewoon waardeloos.
Ik heb anders mooie races gezien ondanks de rode vlag en 2 favorieten (MvdM en MM) die niet lieten zien wat ik graag wilde zien en m'n merk Suzuki na zo'n goede race 1 zo teleurstellend eindigde.

Supersport race was mooi tot het einde!!! En Superbikes race 2 was ook genoeg actie.
 
Lowes z'n enkel.

1797478_665374593505015_2071506140_n.jpg
 
Ik heb je er verder niet meer over gehoord, maar je Deutsche freund heeft een héél net resultaat naar huis gereden!
Zeker weten! Zesde in je eerste race is fantastisch! Zij het in een wat uitgedund veld maar goed, that's racing. Erg netjes, hoop dat hij door kan zetten. Achter van der Mark, welteverstaan. :P
 
WSBK races gingen wel, jammer van de slechte regie die veel dingen niet heeft laten zien. Jammer van v.d mark hij zag er echt sterk uit maar was toch iets te gretig na de herstart, hij heeft dan wel weer gelijk dat kenan er ook af ging.

En mooi om te zien dat Suzuki het lekker doet maar vooral dat Ducati weer wat beter bezig is. Het verschil in topsnelheid is er nog maar niet zo erg als afgelopen seizoen, en over het algemeen zag het er al een stuk hoopvoller uit deze races vooral van Guigliano.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan