WSS en SBK Valencia

Roy is er niet meer bij ( superstock 600), waarschijnlijk gekwetst na zijn crash van gisteren. '(
 
Weet iemand wat er in godsnaam aan de hand is met de huidige wereldkampioen WSB. James Toseland???? :?
Die gozer rijdt momenteel nog geen deuk in een pakkie boter... :X
 
die live timing van de sbk site is echt kut zeg, blijft vaak hangen, maar goed het is nu gedaan, corser weer 1 en vermeulen er naast.
 
die live timing van de sbk site is echt kut zeg, blijft vaak hangen, maar goed het is nu gedaan, corser weer 1 en vermeulen er naast.

Dat ligt dan aan jou dnek ik want ik heb de de superpole herlijk via sbk radio en live timing gevolgd en de hele superpole geen 1x een probleem ghad :?
 
Dat is wat je noemt een highsider van Neukirchner..... :?
Gelukkig maakt hij het goed. :9
Ducati kan nu helemaal geen potten meer breken en het lijkt me sterk als Suzuki (lees:Corser) geen wereldkampioen wordt. :]
Wat een dominantie zeg..ppffffff *D
Jammer Dat Abe viel, want die had Vermeulen kunnen pakken!
 
Mag het na al die jaren racen |(
Dus als jij vroeger de mogelijkheid gehad om te kunnen rijden was je ook zo goed geworden :?

Vind het een bullshit antwoord je moet het tenslotte wel echt doen ongeacht je "ervaring" en Barry is op latere leeftijd pas gaan racen maar is gewoon heel snel doorgebroken en zelfs heel snel in de gp's beland.

Zo nu jij weer Mariootje })
 
Dat is wat je noemt een highsider van Neukirchner..... :?
Gelukkig maakt hij het goed. :9
Ducati kan nu helemaal geen potten meer breken en het lijkt me sterk als Suzuki (lees:Corser) geen wereldkampioen wordt. :]
Wat een dominantie zeg..ppffffff *D
Jammer Dat Abe viel, want die had Vermeulen kunnen pakken!

inderdaad een stevige crash van Neukirchner in de eerste manche......
Wat was er nou aan de hand met Laconi :? :? :? :? :? :? :?
Die had eerste rij getraind, maar reed niet in de race....
 
Dus als jij vroeger de mogelijkheid gehad om te kunnen rijden was je ook zo goed geworden :?

Vind het een bullshit antwoord je moet het tenslotte wel echt doen ongeacht je "ervaring" en Barry is op latere leeftijd pas gaan racen maar is gewoon heel snel doorgebroken en zelfs heel snel in de gp's beland.

Zo nu jij weer Mariootje })
Ik ben geen talent ;)
 
inderdaad een stevige crash van Neukirchner in de eerste manche......
Wat was er nou aan de hand met Laconi :? :? :? :? :? :? :?
Die had eerste rij getraind, maar reed niet in de race....

In de 3e ronden van warm-up flink onderuit gegaan.
Kon dus niet van start gaan!!!!
Wat ie precies heeft weet ik niet. Zal wel meevallen.
Nu is er wel een zitje vrij gekomen voor Jurgen,....

...OP EEN DUC.... :X :? :r
 
Mooie race van Bazza. :} En ook zo vurig...... ;) (mooi dat de spaanse regiseur dat goed in de gaten had...)
7e plek en eerste Suzuki bij z'n eerste optreden...da's goed! Dan val je op! Prima dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan