XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
weet iemand welke draadeinden waar in het motorblok moeten.

ik had alles op volgorde gelegd maar er is helaas iets op gevallen:C

de draadeinde's waar de cilinders over schuiven.
 
Franse ombouw naar cafe racer

full
 
weet iemand welke draadeinden waar in het motorblok moeten.

ik had alles op volgorde gelegd maar er is helaas iets op gevallen:C

de draadeinde's waar de cilinders over schuiven.

Staat dat niet in het wphb? Of is het af te leiden van een plaatje op internet?
 
Veel plezier iedereen die dit weekend (of volgend weekend) lekker gaat rijden. Mijn motor staat nog bij de motorzaak, verkeerde inschatting van hoeveelheid werk en mijne was er laatste bijgekomen en ook nog vakantie tussendoor dus motorloos met dit mooie weer. Inmiddels wel klepdeksel laten poedercoaten, echt mooi geworden.
 
Veel plezier iedereen die dit weekend (of volgend weekend) lekker gaat rijden. Mijn motor staat nog bij de motorzaak, verkeerde inschatting van hoeveelheid werk en mijne was er laatste bijgekomen en ook nog vakantie tussendoor dus motorloos met dit mooie weer. Inmiddels wel klepdeksel laten poedercoaten, echt mooi geworden.

Ook hier nog bij de motorzaak. :P
In de toekomst ga ik ook losse dingetjes weg laten brengen om te laten poedercoaten, kleppendeksel, handvat passagier, stuurgewichten etc.
 
Uw laatste kans om een brok pure motor historie aan te schaffen

De XJR1300 is in alles uniek, volop koppel met aanspreekbaar vermogen, spraakmakend design en een pure sound. Simpele maar diepe genoegens, die alleen zo’n klassiek gestileerde, krachtige machine in zich kan hebben. Elk aspect van de XJR1300 is beïnvloed door het minimalistische design van de ‘seventies’. Ook de SR400, een authentieke, levende klassieker, is gebouwd volgens praktisch dezelfde specificaties als die van het oorspronkelijke model. Deze tijdloze retrolook motorfietsen stralen charme en authenticiteit uit en bieden u eindeloos veel mogelijkheden om uw eigen café racer, bobber of uw eigen personificatie te creëren. De XJR1300, de XJR1300 Racer en de SR400 zijn nu nog bij de Yamaha-dealer verkrijgbaar, dit zo lang de voorraad strekt.
De wereld zal nooit meer hetzelfde zijn!

full
 
Tuurlijk....ze moeten van de voorraad af, anders is voor de Yamaha dealer de wereld ook nooit meer hetzelfde _O-
 
Is toch wel een beetje einde van een tijdperk. XJR is er al zo lang en dan gaat nu produktie stoppen.

Vanavond eindelijk mijne weer ophalen, nog 2 dagen mooi weer volgens KNMI, helaas wel werken maar in ieder geval woon werk op de motor dan.
 
Tsja ,Als je nu nog een nieuwe wil kopen dan kan je een leuke deal sluiten
In Engeland doen ze ze voor onder de 10000 pond in de verkoop met gratis Akrapijp erop
Nu de nederlandse dealers nog .........
 
Wist niet dat het zo kan, als ik hem pak uit de garage voelt hij zwaar en lomp eenmaal rijden merk je daarvan weinig een hele fijne motor net nog een stukje gereden
 
Eindelijk motor terug. Vanmorgen op naar het werk......grrr lekkage bij kleppendeksel is nu meer dan voorheen....veel meer....
Verder wel heerlijk om te rijden vanmorgen. Kleppendeksel staat wel mooi vind ik en ook nog gelijk nieuwe deksels voor koppeling- en remoliereservoir.
full
 
Gaat vandaag bij de mijne ook een nieuwe kleppendeksel pakking in ,Gelijk de koppeling ook een nieuw revisie setje in ,Het beest pist overal waar is staat ,Territorium markeren :+ :+

full
 
Eindelijk motor terug. Vanmorgen op naar het werk......grrr lekkage bij kleppendeksel is nu meer dan voorheen....veel meer....


Heb je wel een originele van Yammie genomen ? Die imitatiedingen geven alleen maar nog meer ellende
En die rubberen doppen bovenop je kleppendeksel ,Heb je die ook gelijk meegenomen ?
Die dingen bepalen de spanning waarmee je deksel vastzit

full


Die rubberen ringetjes verkopen ze hier ,en flink goedkoper dan bij de dealer ,daar zijn ze 8 euries p/st http://vwmt.de/shop/index.php/cat/c....html/XTCsid/c2b5ecb2f4977a24e2f3df2f3ce42f96
 
Laatst bewerkt:
Moet ik ff thuis opzoeken waar pakking vandaan komt. Die rubber ringen zijn inderdaad vernieuwd. Net ff gekeken maar lijkt er op of er niet goed is aangetrokken. Heel voorzichting in ieder geval 2 van de boutjes iets aangetrokken.
 
Gaat vandaag bij de mijne ook een nieuwe kleppendeksel pakking in ,Gelijk de koppeling ook een nieuw revisie setje in ,Het beest pist overal waar is staat ,Territorium markeren :+ :+

[afbeelding]
Waar bestel je de koppeling revisie set? Mijne lekt sinds kort namelijk ook.
Althans ik neem aan dat je het cilindertje bedoelt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan